Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksoi vihkisormuksesi?

Vierailija
31.10.2011 |

Oletteko ostaneet uutta vihkisormusta jos olette kyllästyneet alkuperäiseen tai rahatilanne sallisi myöhemmin paremman sormuksen?

Vai onko se alkuperäinen sormus ainut ja oikea vihkisormus?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa uuden, symbolihan se vain on. Mieheni sormus kadonnut. Mutta omani on kyllä ihana. Se oli tarjouksessa, olisi oikeasti ollut kalliimpi. Kultainen ja siinä on sydän, missä 28 timanttia.

Vierailija
2/79 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kait sitä voinut kalliimmankin ottaa mutta tämä nyt sattui miellyttämään eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kait sitä voinut kalliimmankin ottaa mutta tämä nyt sattui miellyttämään eniten.

Oletettavasti täytyy jossain vaiheessa mennä sormusostoksille, koska olen laihtunut sen verran, että sormus on liian iso.

Vierailija
4/79 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi, on mulle niin rakas

Vierailija
5/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.350 euroa, tosin ostettu jo markka-aikaan. En voisi ottaa toista, koska tämä on niin äärettömän rakas. Sinällään harmittaa kyllä, sillä nykyään en ottaisi ollenkaan tällaista sormusta, mutta suuri tunnearvo ei salli sormuksen vaihtoa. Toisaalta jos vielä laihdun, niin ehkä joudun vaihtamaan sormuksen, sillä se jo nyt pyörii uhkaavasti sormessa, vaikka olen laittanut stoppariksi pienemmän sormuksen. Ja kivien asettelun takia sormusta ei voi pienentää.

Vierailija
6/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8000 euroa. 1 kpl 1,09ct timantti & muutama pienempi.

Vierailija
7/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa ja 56 timanttia. On erittain nakoiseni koru, joten en vaihtaisi!

Vierailija
8/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen sormus, nyt eron jälkeen oikeassa kädessä kun on niin kaunis sormus (solitaire 0,55ct timantilla)enkä raaski haudata sitä laatikon pohjalle.

Vierailija
9/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista tarkkaan, taisi olla tarjouksessa. Rahatilanne oli silloin heikko ja kyllä tarkoitus on ostaa myöhemmin näyttävämpi sormus, mutta se tulee sitten kolmanneksi, koska alkuperäistä en hävitä. On se ihan kaunis, mutta vaatimaton. En edes häpeä myöntää että tahdon "öky" sormuksen.

Vierailija
10/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jotain 250e. En laittaisi itse kuin jotain 50e. sehän on vain sormus..

Vierailija
11/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 3500,- vihkisormus tulee maksamaan varmasti saman verran tai enemmän. Miehen kihlasormus 1500,-

Vierailija
12/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 65 euroa,se oli puoleen hintaan.Siinä on 4 rubiinia ja 3 timanttia.Ihan asianmukainen ja nättikin,vaikka on noin halpa.Meillä ei ole yhtään ylimääräistä rahaa,ja mun mielestä turhakin törsätä sormukseen.

Vierailija
13/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sitten on euroissa... vähän päälle 20€? Joo, oli ihan hirveä, ja nyt jo hukassa. Eikä siis ole ollut vuosiin käytössä. Kun olimme olleet 10v yhdessä hankimme yhdessä uudet sormukset, jotka siis korvaavat kihlasormukset, minulla myös vihkisormuksen. Miehellä alkuperäinen kihlasormus oli käynyt pieneksi. Ja oli se kihlasormuskin aika kamala...

Vierailija
14/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain oli paras mahdollinen, sopi yhteen hieman "haastavan" kihlasormuksen kanssa. Mies olisi halunnut ostaa kalliimman sormuksen, mutta tuo nyt oli vain paras.

Vierailija
15/79 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äijä saanut sitä muutamaa satasta säästettyä että sais mut kihlattua kelvollisella sormuksella. Tai sitten se ei vaan halua kihloihin, en tiedä.. enkä jaksa välittää kun elämässä on isompiakin murheita.

Vierailija
16/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tiesin et mun sormus oli kallis, mut en tajunnu että muilla on noin paljon halvempia. 1100 euroa siis mun vihkisormus vuonna 2012.

Vierailija
17/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen sataa muistaakseni, mun kihla on se arvokkaampi, en tiedä mitä maksoi mutta 4000 eur se on vakuutettu :)

18/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valitsi minulle kihlasormuksen, koska yllättäen kosi joten tämä sormus on 18K keltakultaa 6 upotettua timattia (maksoi varmaan 2011 jotain 1000e )

Vihkisormukasen valisimme yhdessä joka on myös 18K kultaa upotetut rivitimanti 9 kpl sormus on siro, tämä maksoi sellaiset 500 e.

Kulta on todella kallista, ellei halua sitten 14K kultaa.

Vierailija
19/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3600 e maksoi vihkisormus v.2007, kihlan hintaa en ole kysellyt jolla mies minua kosi. Onneksi on sormukset pysyneet tallessa, toki on myös vakuutukset kunnossa :) Sormuksilla on suuri tunnearvo, joten en vaihtaisi. Ovat myös mielestäni todella kauniit.

Vierailija
20/79 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

950 mk maksoi mun sormus. Kihlasormus jotain 190 mk molemmille samanlaiset ja minä maksoin kaikki sormukset. Mies tuolloin köyhä opiskelija/armeijassa ja minä töissä joten ratkaisu oli selvä :-)

Ei ole ollut tarvetta vaihtaa sormuksia.