Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kutsui kaikki lapsensa perheineen joulun viettoon meille!

Vierailija
31.10.2011 |

Hieno homma mutta olisikohan pitänyt multakin kysyä? Yhteinen joulu on sinänsä ihan kiva juttu mutta yöksi en ketään meille halua. Yllättäen anoppi oli sitä mieltä että mukavampihan niiden on meillä olla kun on enemmän tilaa.. Tosiasiassa anopilla on samankokoinen talo jossa asuu yksin

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai laita anoppi perumaan.

Vierailija
2/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat olla joulun kotonaan (luojan kiitos) Miehen sisko perheineen luultavasti tulee mutta mies saa hoitaa äitinsä kanssa asian että meille eivät yöksi tule

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi varmasti korkea aika näyttää sille selkeästi, että teidän elämässänne määräätte te. Anoppi ei määrää mitään teidän asioitanne, jo nyt on jumalauta. Muunmuassa TE ITSE päätätte sen että ketä kutsutte jos kutsutte ja koska. Ihan jo periaatteenkin vuoksi.

Tuossa tilanteessa voi sille sanoa ihan todella suoraan, että jos ei kaikenlainen määräily, säätäminen ja sählääminen nyt viimein lopu -olette aikuisia ihmisiä omassa taloudessanne- niin loppuu kaikki sinne suuntaan. Olette aivan liian kilttejä!

Vierailija
4/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=)

Vierailija
5/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu sä vuorostasi kaikki kylän pulsut anopin luo uudeksivuodeksi.

Vierailija
6/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia teille? Ja miksi anoppi sekaantuu teidän asioihinne, ja määrää teidän joulustanne?

Olisko teillä molemmilla nyt aika aikuistua. Se tarkoittaa sitä, että päätetään itse omista asioista, myös joulunvietosta silläkin uhalla, että ei aina ole kaikille mieliksi.

Vierailija
7/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vahvasti. Nyt rajat selviksi sille! Ja jos se nainen siitä suuttuu ja alkaa mussuttamaan ja marttyroimaan, niin ihan oma on häpeänsä. Leppykööt ajan myötä ihan keskenään, jos siis toivottavasti tulee järkiinä joskus.

Ihan suoraan sanottuna kuspäistä toimintaa anopiltasi. On tapana kysyä että sopisiko, ja jos ei joku asia sovi, niin pitää tajuta MITÄ SANA EI TARKOITTAA! On kyllä ihan ymmärrettävää, jos muille ei jää tuolllaisten ihmisten kanssa muuta mahdollisuutta kuin ottaa reipas hajurako.

Vierailija
8/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymmentä kun oli lastenlapset pieniä. Hirveä hulina oli koko aaton, onneksi ei kukaan jäänyt yöksi.

Vierailija
9/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vinkua täällä martyyrina. Yleensä näistä tarinoista täällä kerrotaan vain se yksi puoli ja niissä on oikeasti aika monta vivahdetta ja puolta kun asiaa aletaan purkamaan.

Vierailija
10/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi sitten vielä yksinäsi hyysätä keittiössä kaikki valmiiksi ja ruokkia koko sakki, kun muut viettävät joulua? aika "mukava" anoppi sulla. Ei kukaan täysjärkinen rupea kutsumaan vieraita kysymättä lupaa ensin. Mites sun miehesi suhtautui asiaan?

Vierailija
11/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä muistui elävästi mieleen oma jo edesmennyt ex-anoppini. Hän myös kutsui kerran kaikki meille jouluksi kun sanoin että hän voi tulla jos on yksinäinen joulu edessä. Asia selvisi minulle siinä vaiheessa kun väkeä alkoi lapata meille aattoaamuna ja samalla ovenavauksella tullut anoppi kailotti miten ihanaa on kun kutsuin kaikki koolle. Lähdin sitten aattoaamuna citymarkettiin ostamaan lisää ruokaa muiden jäädessä kotiimme takkatulen ääreen. Kaiken olin jo laittanut valmiiksi omalle väelle ja aatto oli varattu lekottelulle mutta pipariksi meni. Lasten takia en nostanut meteliä asiasta, jälkikäteen kahden kesken sain kyllä hepulit.

Vierailija
12/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tuo. Jätä kinkku ja perunat teille ja jaa kaikki muu! Tulee helppo joulu.

Vierailija
13/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kuultiin tuolta mieheni mummolta kuinka olemme menossa mieheni äidille koko perheen kera joulu viettämään kuten myös mieheni sisarukset perheineen.... ainut vaan että olemme ilmoittaneet jo ajoissa, kun la on joulukuun alussa, tuskin lähdemme sinne viettämään mitään joulua kolmen lapsen kanssa jouluna joista yksi on vastasyntyny ja nyt me olemme itsekkäitä kun emme jaksa....

Siis vauva tulee sektiolla ja jälkivuodot, kivut ja väsymys, ja anopilla 20 henkeä jouluna...ei kiitos!!!

Vierailija
14/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on lähes kymmenen vuoden ajan kutsunut itse itsensä meille jouluisin. Hän saattaa aivan viimetingassa kysyä "Onko jotain mitä voi tuoda"? Itselläni on silloin jo ruoka valmiina pöydässä, joten mitäs sitä sitten voisi tuoda...? Anoppi on ehdottanut ottavansa mukaan usein vaihtuneita miesystäviään, mutta onneksi niistä yksikään ei ole paikanpäälle kuitenkaan tullut. Anoppi ei kunnioita joulua millään tavalla, vaan syöksyy kinkun kimppuun, kun muut vielä lukevat jouluevankeliumia. Olen yrittänyt lapsilleni opettaa, että joulu on harras juhla, jossa hiljennytään ja nautitaan perheen yhdessäolemisesta. Anoppini on tehnyt joulusta painajaista.

Vierailija
15/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lähdetään viikoksi reissuun 22.12 :)

Vierailija
16/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en aio ikinä kutsua ketään poikia vaimoineen meille jouluksi. Enkä myöskään aio ikinä itse mennä jouluksi tai joulun aikaan kenenkään heidän kotiinsa.

Vietän joulun ihan omissa oloissani joko kotona tai mökillä :)

Vierailija
17/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä missään nimessä jouluksi meille. Tytöt saa perheineen tulla jos haluavat.

Minusta tulee ihanneanoppi vielä tulevaisuudessa.

kun en aio ikinä kutsua ketään poikia vaimoineen meille jouluksi. Enkä myöskään aio ikinä itse mennä jouluksi tai joulun aikaan kenenkään heidän kotiinsa. Vietän joulun ihan omissa oloissani joko kotona tai mökillä :)

Vierailija
18/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lähdetään viikoksi reissuun 22.12 :)

Oletteko kertoneet sukulaisille matkastanne?

Vierailija
19/22 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulee tapaamaan.

Vierailija
20/22 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska juttu.

minulla samanlainen anoppi. mutta ei muuten edes kerro meille etukäteen, että on kutsunut tyttärensä perheineen ja itsensä ja miehensä (appi) meille lomalle. Ajavat vaan pihaan.

Myös tulee yllättäen toisten lastenlasten kanssa pihaan. Kutsutta. yöksi. Puhetta on ehkä ollut että hän ja appi käyvät kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä