Anoppi kutsui kaikki lapsensa perheineen joulun viettoon meille!
Hieno homma mutta olisikohan pitänyt multakin kysyä? Yhteinen joulu on sinänsä ihan kiva juttu mutta yöksi en ketään meille halua. Yllättäen anoppi oli sitä mieltä että mukavampihan niiden on meillä olla kun on enemmän tilaa.. Tosiasiassa anopilla on samankokoinen talo jossa asuu yksin
Kommentit (22)
Mutta ei onneksi jouluna.
Muuten on kyllä käynyt useammankin kerran, että anoppi on mielestään ollut hankalassa tilanteessa ja on sitten joutunutkin kutsumaan vieraita suunniteltua enemmän. Tai sitten on taas joku sukulainen, joka ei ole nähnyt miedän lapsia x aikaan. Tai joku erityisen yksinäinen. Ei siinä muuten mitään, mutta on välillä on ollut todella ahdasta.
Anoppi on kuitenkin aina kehdannut tunnustaa hyvissä ajoin. Just tästä syystä mä kyllä aina nakitan anopin osallistumaan tarjoiluun. Hän ei ole ainakaan mitenkään näyttänyt ettei haluaisi osallistua.
Onhan se tietenkin huvittavaa lähteä ajatuksesta, että vietetääs juhla pienimuotoisesti 6 aikuisen kesken ja sitten aikuisia onkin tuplasta ja muksuja hirveä määrä päälle.
Kai meidän anopeissa on jotain hyvääkin;)
Kerran anoppi sanoi, että josko ensi kerralla tuo tyttärensä (alkkis) mukaan katsomaan uutta kotiamme. Vastasimme mieheni kanssa yhdessä, että ei käy, sisälle emme päästä.
Meillä on appiloihin sen verran matkaa, että tajuavat ensin soittaa, ennenkuin lähtevät meille tulemaan.
Mun psyyke ei kestäisi, jos joku tuollalailla mun yli kävelisi jatkuvasti. Tai sitten vetäisin herneet nenään, ja anoppia/äitiä en enää tapaisi!