Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas saatiin riita aikaan nauramisesta.

Vierailija
30.10.2011 |

Tehtiin miehen kanssa pihatöitä.

Tuulee, joten lehtiä lentelee.

Yksi lehti lensi minun kasvoille silmälasien ja silmien väliin. En nähnyt yhtään mitään. Ja mies nauroi......

Arvattavasti tunnelma laski samantien ja loppuhommat tehtiin painostavan hiljaisuuden vallitessa.

Mies on sitä mieltä, että ei ole tehnyt mitään väärää.

Tietää, että en kestä jos minulle nauretaan, olen sanonut hänelle useasti (näyttää unohtuvan joka kerta). Nytkin väittää, että saa nauraa jos on hauska tapahtuma.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehesin on oikeassa.

Vierailija
2/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä minunkin mies olis nauranut ja varmaan itsekkin :D

Taidat olla aika tyhmä tai sit typerä provo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehesin on oikeassa.

Uskomatonta. Haluatko, että tulen nauramaan sinulle päin naamaa?

Vierailija
4/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrettävää, että tuo nauratti ap:n miestä. Mutta ei ole oikein, että mies nauraa jos ap ei kerran kestä sitä ja on asiasta monta kertaa sanonut.

Toki ap voisi koettaa tehdä töitä asian kanssa, opetella ottamaan itsensä kevyemmin. Mutta kyllä toisen heikkouksia pitää ymmärtää eikä loukata tahallaan.

Itsekin olisin varmaan nauranut, mutta yrittänyt pidätellä ja sitten pahoitellut ja kertonut, etten naura ilkeilläkseni.

Vierailija
5/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan sallittua ja vapauttavaa. Elämä ei ole niin vakavaa..

Vierailija
6/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko, että tulen nauramaan sinulle päin naamaa?

Jos näet minut vaikkapa puistossa ja silmälasieni taakse lentää lehti niin että en näe mitään saat ihan rauhassa tulla nauramaan minulle. Tai siis saat nauraa kanssani tuolle asialle.

Eihän alkuperäisessä tilanteessa naurettu ap:lle vaan hauskalle tilanteelle.

Vierailija
7/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika tyhmä tai sit typerä provo..

aika lapsellinen.

Ehkpä aplla on sellaisia kokemuksia joiden takia on erityisen herkkä tuollaiselle. Eikä kenestäkään ole mukavaa olla naurun kohteena. Tosin mies varmasti nauroi hassulle tilanteelle eikä siksi että vaimo olisi naurettava.

Vierailija
8/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin varmaan nauranut, mutta yrittänyt pidätellä ja sitten pahoitellut ja kertonut, etten naura ilkeilläkseni.

Ap:han vaatii ihmistä hillitsemään normaalin reaktionsa. Ei ap:n mieskään varmasti ajatellut "Alanpa nyt nauraa jotta vaimo hermostuu." Ihminen nauraa kun naurattaa. Naurun pidättely se vasta typerältä tuntuukiin.

Tilanne kieltämättä kuulostaa varsin huvittavalta. Onhan se ap:kin aika naurettava kun tuosta hermostuu.

Vierailija
9/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pian naisen joka osaa nauraa myös itselleen tuollaisessa tilanteessa.

Hänellä olisi varmasti hauskempaa silloin..

:)

Vierailija
10/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Olettehan varmasti kaikki itse täydellisiä? Joka tilanteessa rentoja, ei mitään traumoja, ei mitään vaikeuksia minkään asian suhteen? Voi miten hienoa.

-ohis

Vierailija
11/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää....pian naisen joka osaa nauraa myös itselleen tuollaisessa tilanteessa.

Hänellä olisi varmasti hauskempaa silloin..

:)

sinun miehesi löytää pian naisen, jolla on kykyä empatiaan ja ymmärrystä erilaisia ihmisiä, kokemuksia ja tilanteita kohtaan. Pääsisi hänkin elämästä tuollaisen besserwisseröivän tyrannin kanssa. Sääliksi käy miestäsi ja toivon todella, että hän löytää toisen. Mieluiten selkäsi takana, ja niin että sinua petetään todella rankasti. Opitpahan elämästä jotain.

Vierailija
12/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisesta ottaa nokkiinsa.

Monet terapeutitkin sanoo sitä että on tervettä osata nauraa myös itselle.

Miten ihmeessä ap:n mies kestää sitä jos joutuu kokoajan pelkäämään ettei nyt vaan loukkaa.

Mun mielestä tuo on vaan silkkaa hauskuutta ja sattumaa.

Jos ihmistä naurattaa niin ei siinä voi olla nauramatta.

Vierailija
13/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän kannattais relata, ap.

Mut ei meidän yhtä yläasteen opettajaakaan naurattanut, kun meidän luokan poika heittä olan yli taakse (kattomattaan) pinaattiletun ja se jäi roikkumaan open silmälasin ja silmän väliin. Kaikkia muita nauratti kyllä.

Vierailija
14/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän kannattais relata, ap.

Mut ei meidän yhtä yläasteen opettajaakaan naurattanut, kun meidän luokan poika heittä olan yli taakse (kattomattaan) pinaattiletun ja se jäi roikkumaan open silmälasin ja silmän väliin. Kaikkia muita nauratti kyllä.

Vierailija
15/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaa toisten vaan nauraa?

Kyllä on maailma kummallinen, kun toisen loukkaaminen on itsestäänselvyys. Siis että niin voi tehdä.

Mulle äiti opetti, että toista ei saa loukata oli tilanne mikä tahansa.

Ja yritän elää niin, etten kohtele toisia huonosti ja niin että teen asiat oikein. Valitettavasti tätä ei kaikki tee....

Kiitos taas. ap

Vierailija
16/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo tilanne ollut mitenkään miehesi syy, olisi voinut itsekin nauraa..opettele itse nauramaan itsellesi niin säästyt usealta riialta, elämäsi laatukin paranee kun et heti suutu jos sinulle nauretaan.

Vierailija
17/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo tilanne ollut mitenkään miehesi syy, olisi voinut itsekin nauraa..opettele itse nauramaan itsellesi niin säästyt usealta riialta, elämäsi laatukin paranee kun et heti suutu jos sinulle nauretaan.

Miksi itselleen pitää osata nauraa?

Miksi pitää kestää se, jos itselle nauretaan?

Miten nämä parantavat elämänlaatua?

Haluaako ihmiset olla naurettavia??

Vierailija
18/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaa toisten vaan nauraa?

Kyllä on maailma kummallinen, kun toisen loukkaaminen on itsestäänselvyys. Siis että niin voi tehdä.

Mulle äiti opetti, että toista ei saa loukata oli tilanne mikä tahansa.

Ja yritän elää niin, etten kohtele toisia huonosti ja niin että teen asiat oikein. Valitettavasti tätä ei kaikki tee....

Kiitos taas. ap

Oletko ikinä katsonut Piilokameraa, Hauskoja kotivideoita tai jotain muuta kuten Nolojen tilanteiden miestä (Mr.Bean). Eikö sua oo kertaakaan naurattanut jos jollekkin sattuu jotain hassua, sellaista joka ei esimerkiksi tuota fyysistä kipua?

Vierailija
19/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen olet..?

kuulostat teinilta, jolla on ongelmia itsetunnon kanssa.

Vierailija
20/43 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi loukata sinua? Laitoitko tahallasi sen lehden simälaseihisi ja ajattelit sen näyttävän fiksulta? Jos et, niin kyseessähän oli hassu sattumus, jonka kuuluukin naurattaa - eihän kukaan naura sille, mitä sä teet vaan sille, miten osuvasti se lehti onnistui sokaisemaan sinut. Kyllä mä lähtisin kans hakeen apua noihin traumoihin ihan ammattilaiselta.

Oletko ap koskaan katsonut yhtäkään komedialeffaa? Tai hauskoja kotivideoita? Itketkö myötätunnosta jokaisen huvittavan sattumuksen kohdalla?