Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko väkivallan anteeksi

Vierailija
08.11.2025 |

tilanteessa, jossa toinen olisi valmis muuttamaan käytöstään ja olisi valmis mm. terapiaan? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksi kerta ja se oli siinä.

Vierailija
2/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut. Tosin ei koskaan saanut aikaiseksi sinne terapiaan mennä. Sitten yhden kerran jälkeen menin lääkäriin mustelmieni kanssa ja sitten poliisille. Poliisi puhutti miehen yhden kerran, ja siihen loppui väkivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mahdollisesti voisin antaa ajan kanssa, jos siltä tuntuisi.

Suhdetta en jatkaisi missään nimessä.

Arvostan itseäni, kehoni ja mieleni terveyttä, henkeäni.

Vierailija
4/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta väkivallasta tässä nyt puhutaan?

Vierailija
5/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs ap itseltäsi, arvostaako tuo mies minua? Sinun elämä, sinä päätät. Mutta, turha tuhlata aikaa ihmiseen joka kohtelee huonosti, se ei paremmaksi tule muuttumaan.

Vierailija
6/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta riitti minulle, se ensimmäinen ja viimeinen. Samantien avaimet pois ja lopullisesti ulos talosta.

Vierailija
7/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en. Etenkään koettuani tuota jo lapsuudessani. En halua väkivaltaa elämääni missään muodossa. Ongelmaiset ihmiset voivat viedä valtavasti omaa elinvoimaasi. 

Vierailija
10/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katsovat 50 shades of grayta mutta sitten kun sattuu omalle kohdalle niin alkaa itku ja vaikerrus.

Vierailija
11/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten olla tekemättä henkistä väkivaltaa ennen sitä lyöntiä. Fyysinen väkivalta ei aina tule ensin.

Vierailija
12/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppäs ap itseltäsi, arvostaako tuo mies minua? Sinun elämä, sinä päätät. Mutta, turha tuhlata aikaa ihmiseen joka kohtelee huonosti, se ei paremmaksi tule muuttumaan.

Jos kerran on valmis terapiaan, niin kyllä on mahdollista muuttua. Ohis

Vierailija
13/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottuminen kylmää-kuumaa -menoon tekee sinusta itsestäsi hermoraunion. Etäisyys tälläisiin tyyppeihin.

Vierailija
14/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa olen kuunnellut nyt 30 vuotta. Että kaipa sen sitten "anteeksi" olen antanut. 

Vierailija
15/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran on valmis terapiaan, niin kyllä on mahdollista muuttua. Ohis

Kenenkään ei tarvitse elää jatkuvasti varpaillaan ja pelossa eläen. Vaikka kuinka toinen lupaisi yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.

Vierailija
16/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen antanut anteeksi. Suhteen alussa oli pari väkivaltatilannetta. Kännissä hän oli tosi inhottava. Lopetti juomisen 23 vuotta sitten ja elämä on ollut hänen kanssaan ihanaa siitä asti. Ollaan oltu nyt yhdessä 25 vuotta.

Vierailija
17/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten olla tekemättä henkistä väkivaltaa ennen sitä lyöntiä. Fyysinen väkivalta ei aina tule ensin.

Mikään ei oikeuta väkivaltaan. 

Vierailija
18/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa olen kuunnellut nyt 30 vuotta. Että kaipa sen sitten "anteeksi" olen antanut. 

Just stoppasin suhteen ensimmäisiin henkisen väkivallan merkkeihin. Ensimmäinen kerta. Vaatii itsekuria ja on paha mieli mutta ehkä oli parempi näin. Ehkä sinä et ole yhtä herkkä, kaikkea hyvää!

Vierailija
19/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei oikeuta väkivaltaan. 

Ei niin, juurikin siihen henkiseen väkivaltaan. Ja lyönnin välttää sillä että tunnistaa sen ja lähtee pois. Jos siis on taipumusta agressiivisuuteen.

Vierailija
20/27 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Annoin kerran anteeksi. Seuraavalla kerralla tajusin lähteä.

Ole sinä fiksumpi ja lähde jo ensimmäisestä kerrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän