Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1261/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tää on vitsiä mitä te kirjotteletta tai sitte ootte sekasi tai ainaki ylimustasukkasia...suosittelen psykiatria...tai ainaki mielenterveystutkimuksiin... joka kaupassa ku vaihtuu kassa neideillä/herroilla vuoro esimerkiksi niin he huutavat että täällä on vapaa kassa niin silloin on helpompi ja nopiampi tapa saaha kassajono pois siltä kassalta jolla on työvuoro päättymässä...ja se että myyjä on mukava niin ei tarkoita sitä että yrittää iskeä jotain..palveluammattiin nyt vain valitettavasti kuuluu olla mukava..vaikka ei aina huvittaiskaan...mitäköhän tapahtuu kun miehenne menee baariin ja tilaa tiskiltä ja myyjänä on nuori nainen? baari alalla asiakaspalveluun kuuluu pienen pieni flirtti...eikä se tarkoita mitään...vai ootteko etes ajatellu asiaa??vai alattako nyt vainoilemaan että "nyt mieheni ei saa enään ikinä mennä mihinkään kuppilaan"? tommosella mustasukkasuudella te vaan oikeesti menetätte ne miehenne...

Mieheni ei missään tapauksessa saa käydä baarissa! "Mitä sais olla" "Mitä laitetaan" jne... Juuri ja juuri saa kaupassa vielä käydä, mutta tämäkin on vakavassa harkinnassa. Minä tiedän mitä siellä tapahtuu!

Täällä Ranskassa on otettu nuorisoa silmällä pitäen käyttöön tietynlainen puhelimeen asennettava GPS, jonka avulla vanhemmat voivat tarkkailla kotona omalta tietokoneeltaan, missä nuori menee. He voivat myös kuunnella esim. kotibileiden tapahtumia lapsen tietämättä. Nerokasta sanon minä! Jotain tällaista voisin pahimmille tapauksille myös ehdottaa. Myös jonkun jo käytäntöön pantu "rinki" on mielestäni loistava keksintö. Kyllä omasta on pidettävä kiinni!

Vierailija
1262/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta muilta kysyttiin tota kakskytsenttistä mut mun ukolta ei. Ne siis tietää miten iso sillä on. Mun maailma hajosi!

viisisenttistä! Kyllä näki miten mies punastui häpeästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta muilta kysyttiin tota kakskytsenttistä mut mun ukolta ei. Ne siis tietää miten iso sillä on. Mun maailma hajosi!

vaikka ei vielä oliskaan langennu niin lähellä on!

Vierailija
1264/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ilmeisesti on tapana syödä ranskiksia aktin aikana! Oltiin paikallisessa hampparipaikassa ja miehen maksaessa kassatyttö hymyili oikein ylimaireasti ja kysyi mieheltäni "Would you like some fries with it?". Kaikkeen pervoiluun tuo mies lähtee mukaan, mutta ruokaleikit jäi sillä kertaa väliin, kiskoin nimittäin äijän ulos samantien.

Vierailija
1265/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muija tajua että kassaneidit huutaa vapaata kassaa jos jono toisella kassalla on pitkä eikä se tarkoita mitään vihjailua...

Oletko aasi?

Voi olla kyllä että tämän jälkeen mies jättää sut, ei "vihjailujen" takia vaan siks että olet edelleen se sama aasi.

Vierailija
1266/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se törkeetä....

Varsinkin kun kaupan ovella kerrotaan että kaikki perustuu luottamukseen ja pyydetään avaamaan kassinsa.

Sitä mies alkaa oikein hakemaan vapaata kassaa ...

Vierailija
1267/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri kirjoittamassa adressia, mutta en tiedä kenelle sen osoittaisin, jotta se tehoaisi parhaiten.

Jotenkin ällöttää ajatuskin kirjoittaa tästä kipeästä asiasta Ass Marketin nuhjuiseen asiakaspalautelappuun ja sujauttaa se sitten marketin palauteboxin tiukkaan rakoseen, josta kuitenkin näkee, että sinne on moni muukin palautteensa antanut. Ei ne marketin vosut kuitenkaan yksittäisen asiakkaan palautteesta mitään välitä, uusia asiakkaita kun tulee ovista ja ikkunoista maksutapaetua hakemaan.

Inhottaa nuo palautelaatikot, ties kenen rasvaiset sormet siihen ovat koskeneet! Kun kerran kassatkin avoimesti käyttäytyvät näin, onhan selvää että nämä laatikot ovat pelkkiä treffi-ilmoituksia varten!

Vierailija
1268/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omantuntonsa kanssa painivat miehet oikein kuulutuksilla ohjataan kassoille, jos siis ovat pähkäilleet koko päivän kaupassa, että miten sieltä pääsisi ulos joutumatta kassojen hoitelemaksi.

Ennen sulkemisaikaa ne sitten kuuluttaa kaikille aremmille miehille että siirtykää nyt tekin kassoille, hopihopi. Vaihtoehtoinen poistumistie pitäisi olla niille miehille, jotka tulevat tietoiseksi markettien sopimattomasta asiakaspalvelusta vasta kauppaan astuttuaan.

Vierailija
1269/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste! Et voi olla tosissas??? Se kassaneitihän on tehny vaan työtään! Oisitko sitten mielummin seisonu ja jonottanu ukon ja tenavan kans vaikka vieressä on vapaa kassa? Ja sen jälkeen todennäkösesti valittanut kuinka törkee kassaneiti ei voinu ilmottaa vapaasta kassasta.. Älyhoi...!!

Vierailija
1270/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tää on vitsiä mitä te kirjotteletta tai sitte ootte sekasi tai ainaki ylimustasukkasia...suosittelen psykiatria...tai ainaki mielenterveystutkimuksiin... joka kaupassa ku vaihtuu kassa neideillä/herroilla vuoro esimerkiksi niin he huutavat että täällä on vapaa kassa niin silloin on helpompi ja nopiampi tapa saaha kassajono pois siltä kassalta jolla on työvuoro päättymässä...ja se että myyjä on mukava niin ei tarkoita sitä että yrittää iskeä jotain..palveluammattiin nyt vain valitettavasti kuuluu olla mukava..vaikka ei aina huvittaiskaan...mitäköhän tapahtuu kun miehenne menee baariin ja tilaa tiskiltä ja myyjänä on nuori nainen? baari alalla asiakaspalveluun kuuluu pienen pieni flirtti...eikä se tarkoita mitään...vai ootteko etes ajatellu asiaa??vai alattako nyt vainoilemaan että "nyt mieheni ei saa enään ikinä mennä mihinkään kuppilaan"? tommosella mustasukkasuudella te vaan oikeesti menetätte ne miehenne...

Mieheni ei missään tapauksessa saa käydä baarissa! "Mitä sais olla" "Mitä laitetaan" jne... Juuri ja juuri saa kaupassa vielä käydä, mutta tämäkin on vakavassa harkinnassa. Minä tiedän mitä siellä tapahtuu! Täällä Ranskassa on otettu nuorisoa silmällä pitäen käyttöön tietynlainen puhelimeen asennettava GPS, jonka avulla vanhemmat voivat tarkkailla kotona omalta tietokoneeltaan, missä nuori menee. He voivat myös kuunnella esim. kotibileiden tapahtumia lapsen tietämättä. Nerokasta sanon minä! Jotain tällaista voisin pahimmille tapauksille myös ehdottaa. Myös jonkun jo käytäntöön pantu "rinki" on mielestäni loistava keksintö. Kyllä omasta on pidettävä kiinni!

Mies saa (vielä) käydä kaupassa hoitamssa asioita ihan oman väsymykseni vuoksi. Rautataplettejä syön. Kolme kuukauden kuuri.

Vierailija
1271/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottakohan vähän turhasta vauhkona, ehkäpä se nyt kuitenkin oli vain ilmoitus, että voitte tulla maksamaan tähän kassalle ettei tarvitse turhaan jonottaa... Ja kyllä ne kassalla työskentelvät on ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät varmasti halua miehiänne viedä. Teillä itsellänne taitaa olla huono itsetunto tai jotain, ku tarvii hakea syyllisiä miehen menetyksen pelkoon toisista....

Vierailija
1272/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti tosissanne tämän asian kanssa? kassaneiti huutaa vapaata kassaa, ehkä hän vain teki työtään, ja ystävällisyyttään sanoi. oikeasti ihmiset avatkaa te ne silmänne ja lopettakaa tuo lapsellinen käyttäytyminen. olette kuin pikkutyttöjä kun nallekarkit eivät ole menneet tasan. heh!

Enpä oikein tiedä onko laillistakaan tuollainen "tänne voi tulla" ja "nyt voi työntää sisään" -meininki, mitä kaupoissa paljon kuulee. Meinaan kun rahaa tuossa touhussa liikkuu ja kassa on sitä mieltä, että ihan työkseen tuollaista tekee. :/ Olen ihmetellyt, että miten toiminta ei ole järjestyslain vastaista. Ääs-ketju on ainakin saanut poliisit otteeseensa niillä halvoilla abc-asemilla.

Mä teen lain kanssa töitä ja voin vaikka vannoo ettei oo! Ja entäs nuo ABC-asemat?! Siis kaikkiin kolmeen paikkaan annetaan - ja vielä poliisitkin menneet siihen koukkuun vaikka tietävät lakipykälien olemassaolosta...

Akvaarioliikkeet ei oo sen parempia: Kävin katteleen hoitotarvikkeita, kaloja ja juurakoita ja varasin yhden. Menin myöhemmin hakemaan ostokseni sieltä niin myyjämies huutaa iloisesti hymyillen:"Hei, täällä on sun kives ja letkus?!!!!" WHAT?! Tunsin miten sydänkohtaus läheni kun huomasin naapurin juoruakan siinä miljoonakalojen kimpussa... Nitroo vedin ja nyt jo voin nauraa tälle, mut miehelleni en oo uskaltanu kertoo...

Vierailija
1273/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta! Ei ole kivaa tuollainenkaan herjaaminen. Siis jotain käytöstapoja!

t: se, jonka mieheltä kysyttiin, onko hänellä viisiKYMMENTÄ senttinen :o

Vierailija
1274/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cmoon ihmisset ootte niin naurettavia! Eikö se perversii mieli ole teillä eikä rehellistä työtä tekevill kassaneideillä!?

Vierailija
1275/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti tosissanne tämän asian kanssa? kassaneiti huutaa vapaata kassaa, ehkä hän vain teki työtään, ja ystävällisyyttään sanoi. oikeasti ihmiset avatkaa te ne silmänne ja lopettakaa tuo lapsellinen käyttäytyminen. olette kuin pikkutyttöjä kun nallekarkit eivät ole menneet tasan. heh!

Enpä oikein tiedä onko laillistakaan tuollainen "tänne voi tulla" ja "nyt voi työntää sisään" -meininki, mitä kaupoissa paljon kuulee. Meinaan kun rahaa tuossa touhussa liikkuu ja kassa on sitä mieltä, että ihan työkseen tuollaista tekee. :/ Olen ihmetellyt, että miten toiminta ei ole järjestyslain vastaista. Ääs-ketju on ainakin saanut poliisit otteeseensa niillä halvoilla abc-asemilla.

Mä teen lain kanssa töitä ja voin vaikka vannoo ettei oo! Ja entäs nuo ABC-asemat?! Siis kaikkiin kolmeen paikkaan annetaan - ja vielä poliisitkin menneet siihen koukkuun vaikka tietävät lakipykälien olemassaolosta... Akvaarioliikkeet ei oo sen parempia: Kävin katteleen hoitotarvikkeita, kaloja ja juurakoita ja varasin yhden. Menin myöhemmin hakemaan ostokseni sieltä niin myyjämies huutaa iloisesti hymyillen:"Hei, täällä on sun kives ja letkus?!!!!" WHAT?! Tunsin miten sydänkohtaus läheni kun huomasin naapurin juoruakan siinä miljoonakalojen kimpussa... Nitroo vedin ja nyt jo voin nauraa tälle, mut miehelleni en oo uskaltanu kertoo...

Tajusin just että joudun kieltämään lapselta pitkäaikaisen toiveen.

Se on pitkään kultakaloja toivonut, mutta eihän tän jälkeen voi mennä eläinkaupan lähellekään! Voi että on välillä vaikeaa olla vastuullinen äiti!

Vierailija
1276/1967 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa... Vaatekaupassakin nuoret myyjättäret oikein hymyilee ja flirttaa ja kehtaavat vielä mainita etteivät vaihda alusvaatteita! Mitä tuostakin nyt pitäisi ajatella.

Minun nuoruudessani alusvaatteita vaihdettiin nimenomaan hygieniasyistä, nyt ei vaihdeta samasta syystä..? Onko Valviralta tullut uudet suositukset vai mistä on kyse? No tietenkin uutta tutkimustieoahan tulee joka päivä.

Kävin tarkalla kammalla läpi tämän valviran sivut, enkä missään huomannut että kaupan kassojen pitäisi olla vaihtamatta hygieniasyistä. Taidat olla itse niitä alusvaatteita trokaavia hutsuja!

Vierailija
1277/1967 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku ja kassaneiti ja miehenmetsästys on päällä. Kyllä minä käytän hyväkseni tilanteen kuin tilanteen. Silloin kun te mammat pakkaatte tavaroitanne kassan päädyssä niin minäpä kuiskailen vihjailevasti miehellenne joka on maksamassa että “työnnä syvemmälle” ja “työnnä oikein kunnolla”.

Vierailija
1278/1967 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vittu voimii koko perheelle. Siis täähä o iha käsittämätön juttu, mite suomessa voi näin käydä siis avata uuden kassan kun on ruuhkaa ?? Ja vielä vittu ilmotta, että sinne voi tulla ettei tarvii jonottaa !!

Vierailija
1279/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS TÄÄ VIESTIKETJU TÄÄLLÄ ON PAKKO OLLA JOKU PILA,EI KAIT KUKAAN NYT JÄRJISSÄÄN OLEVA TÄLLÄISIÄ TÄNNE KIRJOITTELE!! ;D OONPAHAN AINAKIN SAANUT HYVÄT NAURUT,NÄISTÄ TEIDÄN JUTUISTA ;) EI OIKEESTI :)

Panosta nyt ensin miehen saamiseen, niin alat ehkä ymmärtää, miltä tuntuu kun joku hempukka huutelee miehellesi olevansa vapaa vaikkka olet vieressä. :( Menisit muualle naureskelemaan.

Minä ainakin jätän omaan arvoonsa tuollaiset empatiakyvyttömät ja/tai elämänkokemusta omaamattomat pilkkanaurajat.

Vierailija
1280/1967 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuulkaa nyt päättänyt, että haen meidän kylän Salen avointa kassamyyjän työpaikkaa. Tylsä virkanaisen työ saa vaihtua tällaisen unelma-ammatin tieltä! Ei paina palkkapussi vaakakupissa, jos saa muita "pusseja" punnita. Nimim. vapaa kassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän