Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
401/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole sen jälkeen, noin vuoteen, käynyt kaupassa ollenkaan, kun paikallinen kassahutsu huuteli taas hävyttömyyksiä!

Kerto olevansa kömpelö, koska joutui pitämään hanskaa kädessään siinä kassalla.

no mieheni kysyi että miksikäs niin, niin likka kerto että "lastia purkaessa kuivahyllyllä vedin vahingossa käteen"

Siis anteeks minä en halua ruokaa kaupasta missä kassasutturat vetää vahingossa käteen hyllyjen välissä ja mainostaa sitä meidän miehillekin!

Vierailija
402/1967 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osaa naiset olla tiukka piposia! ei kauppa kannata mennä ostoksille,jos ei osaa olla siivosti. juoksetko sinä heti mieskassan luo ja pyydät seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein kuitenkin oli eräs CM:n lihatiskin myyjä. Halusin ostaa metrilenkkiä niin tämä siinä kyselemään "pannaanko palana vai siivuna?"

Tulistuin ja tiuskasin, ei minun pimppani mikään pajatso kuitenkaan ole.

Olen siitä lähtien ostanut makkarat kauppahallista.

Vierailija
404/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään olisi mahdollista ettet kuullut lausetta alusta asti kai ken ties väärin?!!??

TÖRKEÄÄ haukkua ihmisiä ja yleistää tätä kotirouvien ÄLYTÖNTÄ ajatusmaailmaa että KAIKKI kassaneidit ovat, lutkia, sutturoita, hupakoita yms. Mitäs ne sitten on teidän mielestänne jotka EIVÄT ole kassaneitejä enää vaan naimisissa? Yrittävätkö HEKIN iskeä juuri TEIDÄN miehiänne. ÄLYVAPAATA juttua tosiaan. KAIKKI EIVÄT TODELLAKAAN TEE NIIN. Olen itse ollut n. 10 vuotta kassalla töissä ja pahimpia tapauksia ovat nämä ku 30-50 välillä olevat miehet tulevat lirkuttelemaan, siinähän se työpäivä menee piloille.. ei kannata nostaa jutusta mellakkaa jos ei tiedä asian kahta puolta mitä esim. juuri SINUN miehesi kassalla puhuu meille!!

Ja hei, kun kassa työntekijä huutaa "KASSA VAPAA" on kyse KASSAKONEESTA, EI ihmisestä itsestään!!

HÄVETKÄÄN LUULOSAIRAAT KOTIROUWAT!!

toivon mukaan en ikinä itse tule tuollaisesksi ja jos tulen, ystäväni ja kolleegani vetävät minut maan pinnalle takaisin.. :D

Vierailija
405/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon mukaan en ikinä itse tule tuollaisesksi ja jos tulen, ystäväni ja kolleegani vetävät minut maan pinnalle takaisin.. :D

Älä vain ikinä muutu. Tosin kapasiteetillasi se ei liene mahdollistakaan.

Vierailija
406/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun asioit yhdessä ketjussa niin kaikki tietää että käytät äss-korttia ,kyllä nolostuttaa ettei enää käytetä kyseisen ketjun palveluja.

Onhan se tietty ihanaa että saan ostokset halvemmalla kun mulla on hyvä perse, mutta aina nolottaa ihan hirveästi kun ne kysyy sitä assetu-korttia.

Vierailija
407/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHAAAHHAAHAAA... xD Voi teitä :D kassa ihminen huutaa sen takia vapaa kassa koska heidän täytyy! Voi teitä mussukat, taidatte olla todella mustasukkaisia.. jos todella pelkäätte jotain tollasta niin hankkiutukaa pariterapiaa xDD

Ja ei oo mikään vitsi :D

Vapaa kassa tarkoittaa siis (jos ette vieläkään tajua): Siellä ei ole tipan tippaa jonoa, ja muualla on. On varmasti kassaneidin/miehen mielummin huudettava siihen asiakkaita kun se että aika menee hitaasti kun yksin istuu!

HAhhhaaaa xD Tässä teille taas jotain pään aukomista, mutta lupaan taas nauraa jatkossakin :D

Vierailija
408/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAA! :))

Vierailija
409/1967 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tarvitte apua teidän sairaaseen mustasukkaisuuteen. En kirjoita tätä ollakseni ilkeä, vaan kaikki joilla ei ole tätä "ongelmaa" näkee heti ja selvästi miten hulluja teidän ajatukset olevat. Jos ette hae nopeasti apua niin varmasti useimmassa tapauksessa ukkonne tulee jättämään teidät päästääkseen pakoon. Mulla ei pahemmin naurata teidän kirjoitukset, enemmänkin ahdistaa ja ihmettelen mitä te oikeen kuvitteletta? Menkää ja pelastakaa suhteenne heti hakemalla apua!

MUSTASUKKAISUUS EI OLE RAKKAUTTA!

Kuten usein virheellisesti luullaan, mustasukkaisuus ei liity pyyteettömään ja todelliseen rakkauteen. Oikea rakkaus sallii kumppanin olla oma itsensä. Suhteessa voi hengittää vapaasti.

Mustasukkaisuus sen sijaan kahlitsee ja vaatii. Parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen. Mustasukkainen osapuoli karkottaa kumppanin ahdistavalla käyttäytymisellä yhä kauemmas itsestään. Mustasukkaisuus kääntyy lopulta ihmistä itseään vastaan.

Neuvoja mustasukkaiselle

*Puhu kumppanillesi. Luota! Kerro, miltä TUNTUU, mitä pelkäät.

*Pidä huolta itsestäsi. Harrasta! Kun voit hyvin, et murehdi turhia.

*Jaa rakkautta. Hyperhalaa lapsesi, ystäväsi, naapurisi, kissasi. Saat vastarakkautta eli todisteen, että olet oikeasti tärkeä ja ihana. Voit uskoa siippasi ajattelevan samoin.

Kun omat keinot loppuvat

*Kuntien perheneuvolat, terveyskeskukset ja mielenterveystoimistot.

*Kirkon perheasiain neuvottelukeskukset.

*Järjestöt, mm. Väestöliiton Helsingin ja Tampereen klinikat.

*Yksityiset palveluntuottajat (maksullisia).

*Palvelevat puhelimet, mm. Väestöliiton Parisuhdeprojektin Neuvontapuhelin, p.010-309 3900, sekä Suomen mielenterveysseuran Kriisipuhelin, p. 0203 445 566. Väestöliiton nettisivuilla (www.vaestoliitto.fi ) on luettelo valtakunnallisista neuvontapuhelimista ja verkkopalveluista.

Vierailija
410/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HHAAAHHAAHAAA... xD Voi teitä :D kassa ihminen huutaa sen takia vapaa kassa koska heidän täytyy! Voi teitä mussukat, taidatte olla todella mustasukkaisia.. jos todella pelkäätte jotain tollasta niin hankkiutukaa pariterapiaa xDD

Vapaa kassa tarkoittaa siis (jos ette vieläkään tajua): Siellä ei ole tipan tippaa jonoa, ja muualla on. On varmasti kassaneidin/miehen mielummin huudettava siihen asiakkaita kun se että aika menee hitaasti kun yksin istuu!

HAhhhaaaa xD Tässä teille taas jotain pään aukomista, mutta lupaan taas nauraa jatkossakin :D

HAHAA vain itsellesi. Jos sen kassarouvan, -neidin tai minkä lie, pitää siinä huudella, niin silloin voisi huutaa "tänne voi tulla maksamaan ostoksia, olkaa hyvä" Kyllä nuo vapaa kassa-huutelut osataan tulkita, eli vonkailu tarkoitusta NE OVAT! Mitä on tipan tipaa jonoa? Onko asiakkaat jotain nestettä sinulle? Eli sekin selvisi, kun aiemmat nesteet on kuivuneet/kuivattu niin heti jo huudellaan "tänne voi tulla".

ETTEKÖ TE TAJUA! Kaupan kassat vie miehenne, tai ainakin sekoittaa näiden pään. Kauppareissun jälkeen miehet menee nettiin seksitreffi-sivustoille ja hakusanana on "vapaa kassa"

Sadomasokisimin ja lääkärileikkien edelle on nousemassa vapaakassa-leikit. Ihmekös tuo, seksikaupassakin myydään kassa-asusteita ja ihan kassatiskejäkin kotikäyttöön. Minä löysin mieheni kaapista pumpattavan kassakoneen ja -neidin.

Vierailija
411/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen sinä olet mustasukkainen. Jos tosissasi sinä luulet että se kassaneiti yritti vokotella mieheäsi olet naurettava. Kassaneiti ajatteli vain sitä että teidän ei tarvitse jonottaa kun olisi vapaakin kanssa vieressä.

Vierailija
412/1967 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAA vain itsellesi. Jos sen kassarouvan, -neidin tai minkä lie, pitää siinä huudella, niin silloin voisi huutaa "tänne voi tulla maksamaan ostoksia, olkaa hyvä" Kyllä nuo vapaa kassa-huutelut osataan tulkita, eli vonkailu tarkoitusta NE OVAT! Mitä on tipan tipaa jonoa? Onko asiakkaat jotain nestettä sinulle? Eli sekin selvisi, kun aiemmat nesteet on kuivuneet/kuivattu niin heti jo huudellaan "tänne voi tulla".

ETTEKÖ TE TAJUA! Kaupan kassat vie miehenne, tai ainakin sekoittaa näiden pään. Kauppareissun jälkeen miehet menee nettiin seksitreffi-sivustoille ja hakusanana on "vapaa kassa"

Sadomasokisimin ja lääkärileikkien edelle on nousemassa vapaakassa-leikit. Ihmekös tuo, seksikaupassakin myydään kassa-asusteita ja ihan kassatiskejäkin kotikäyttöön. Minä löysin mieheni kaapista pumpattavan kassakoneen ja -neidin.

"Minä löysin mieheni kaapista pumpattavan kassakoneen ja -neidin." sun miehes on sairas ei muuta. ja sinä taas olet hiton mustasukkainen eikä sulla ole itseluottamusta yhtään, jos se on sun miehes se ON SUN MIEHES.

Vierailija
413/1967 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesko miehesi edes tekemään mitään mukavaa aktiviteettia kassaneidin kanssa? paneskelivat ympärikauppaa ja niinpoispäin

Vierailija
414/1967 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupesko miehesi edes tekemään mitään mukavaa aktiviteettia kassaneidin kanssa? paneskelivat ympärikauppaa ja niinpoispäin

Onhan siellä marketissa kaikenmaailman sovituskoppeja ja siivouskomeroita sun muita varastotiloja! Ei pidä olla naiivi, miehet on eläimiä!

Vierailija
415/1967 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi menee naurettavuuden puolelle. olen itse kassalla töissä ja jos sanon ''täällä olisi vapaa kassa'' tai ''voin ottaa teijät välistä'' niin on ehkä ihan vain siksi, että tahdon nopeuttaa toimintaa ettei teidän tarvi jonottaa ikuisuutta kaupankassalla. on se kumma, kun koittaa olla kohtelias niin heti ajattellaan noin! nyt menkää itseenne!

Vierailija
416/1967 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Prismassa, siellä on tosi söpö nuori mieskassa, vakkarini. Tänään huikkasin kassalle tullessani (hän oli siis vapaa), että missäs hän on ollut kun ei olla pitkiin aikoihin taas nähty. Juteltiin mihin aikaan mennään nukkumaan yms., ja lopulta kysyin häneltä montako kassia ottaisin... Nyt alkoi pelottamaan, entä jos mieheni saakin tietää? Jätin siis miehen kotiin lasten kanssa, että sain rauhassa käydä kaupassa.

Mieti nyt kannattiko uhrata koko perhe yhden kassapojan takia.

Vierailija
417/1967 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tämä kysyin s-korttia, mutta kuvittelit siellä pienen pääsi sisällä heti jotain aivan muuta. VAINOHARHAISET!! ei teille voi kun nauraa. ''täällä on vapaa kassa'' ihan vain työnteossa sitä kai huudetaan siks jos asiakkaat eivät huomaa vapaita kassoja, ettei yhdelle kassalle tule kauheat jonot, jotta asiakaspalvelu pelaa.. hmmh voivoi..

Vierailija
418/1967 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä noin huono itsetunto? Minusta on vain kohteliasta ilmoittaa, että "täällä on vapaa kassa" Kun vaan istua hiljaa paikoillaan. Jos tuollaisesta asiasta pitää nostaa noin iso meteli nii ei voi muuta sanoa, kuin huhu!

Vierailija
419/1967 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan vitun paskaa läppää, olkaa vittu hiljaa

Vierailija
420/1967 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaamme anonymiteetin kaikille vastaajille ja tuloksia käytetään projektityöhön, joka tarjoaisi markkinoille halvempia, mutta laadukkaampia tuotteita

.surveygizmo.

com/s3/727893/Lelut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi