Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä voisi tehdä lapsilleni sitä että pettäisin heidän isäänsä,

Vierailija
29.10.2011 |

koska pettämällä miestäni pettäisin myös lapseni, heidän luottamuksensa, uskonsa vanhempien väliseen rakkauteen ja kiintymykseen, heidän turvallisuutensatunteensa, heidän kotinsa ehjyyden. Riippumatta siitä, jäisinkö kiinni. Sitähän en tehdessäni tietäisi. Ajatuskin, että voisin tuottaa lapsilleni teollani tuskaa, riittää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisuudentunteensa

Vierailija
2/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nykyajan moraalittomuus on jotain aivan järkyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku riittävän kiinnostava olisi kiinnostunut sinusta.

Vierailija
4/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi. Kuka on sanonut, ettei minulla ole 18-vuotistaipaleemme aikana ollut monta kiusausta ja tilaisuutta? Mutta en ole pettänyt, enkä petä.

Vierailija
5/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sitten edes ajattelet asiaa? Minulle uskollisuus on oletusarvo, luonnollinen asia, joten uskottomuutta en ole edes pohtinut itseni osalta. 100% varma en voi olla miehestäni, mutta niinkauan kun ei ole mitään syytä epäillä, niin luotan häneenkin...

Vierailija
6/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi. Kuka on sanonut, ettei minulla ole 18-vuotistaipaleemme aikana ollut monta kiusausta ja tilaisuutta? Mutta en ole pettänyt, enkä petä.

kukaan heistä ei ole ollut riittävän kiinnostava. Uskon myös että joissain olosuhteissa voisit tappaa jonkun. Kuka tahansa pystyy mihin tahansa.

Vierailija
7/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitten edes ajattelet asiaa?

No miksihän? Koska nykymaailma tuntuu olevan pettämistä pullollaan. Siksi.

Eikä niin kiinnostavaa voi tullakaan vastaan. Muutenkin koko maailma on niin seksipainotteinen. Onhan elämässä muutakin, paljon, kuin seksi seksiseksi... alkaa tympäistä pelkästään jo tuo sana!

Vierailija
8/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pettäjät raivoihinsa.

Vierailija
9/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pilvilinnasi säilyy turmeltumattomana vastaisuudessakin eikä sinun koskaan tarvitse todeta etteivät asiat aina suju omien suunnitelmien mukaan...

Vierailija
10/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta olen tässä parisuhteessa elänyt, ottanut puolisoni rinnalla vastuun perheestämme, lapsistamme, kohdellut miestäni kuten minusta ihmisen tulee kohdella toista, eli en valehtele, kieroile, petä, hauku, solvaa, nalkuta, vaan rakastan ja kunnioitan toista ihmistä ja käyttäydyn sen mukaisesti. Annan lapsille kodin, jossa on turvallista ja hyvä elää ja annan sen kodin myös itselleni ja miehelleni.

Pilvilinnako?

Vierailija
11/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö siis koskaan ole nalkuttanut tai solvannut miestäsi 18 vuoden aikana?

Toivon, että miehesi osaa arvostaa sitä.

Mutta tosta pettämisestä olen ihan samaa mieltä kanssasi, siinä pettäisi samalla lapsensakin

Vierailija
12/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 24 vuotta ja muutaman kerran on tullut vastaan tilanne,jossa pettäminen olisi ollut mahdollista. Mutta en ole pystynyt siihen - koko perheeni takia. Ensimmäiseksi olen ajatellut minun lapsiani, en ikinä voisi pettää heitä, enkä miestäni.

Vierailija
13/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti liian myöhään.

Vierailija
14/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta olen tässä parisuhteessa elänyt, ottanut puolisoni rinnalla vastuun perheestämme, lapsistamme, kohdellut miestäni kuten minusta ihmisen tulee kohdella toista, eli en valehtele, kieroile, petä, hauku, solvaa, nalkuta, vaan rakastan ja kunnioitan toista ihmistä ja käyttäydyn sen mukaisesti. Annan lapsille kodin, jossa on turvallista ja hyvä elää ja annan sen kodin myös itselleni ja miehelleni.

Pilvilinnako?

Ei mikään pilvilinna vaan olisit liian vanha pettämään :) Jos olet ehtinyt olemaan jo 18 vuotta miehesi kanssa niin ei sinua enää kukaan muukaan halua. Silloin pettämättömyys ei ole oma valinta vaan pakon sanelema juttu.

Vierailija
15/15 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38. Minusta juuri siinä iässä, jolloin pettämiset on huipussaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä