Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies kieltää tunteensa? Ihmetyttää.

Vierailija
17.10.2011 |

Siis sen, että on joskus rakastanut? Ei meillä mitään ihmeellisen isoa vielä parikymppisinä ehtinyt olla, mutta silloin ne tunteet olivat ISOJA. Hänen kavereidensa mukaan rakkaus/ihastus ei kuollut kovinkaan pian noiden vuosienkaan jälkeen. Mutta nyt ihmetyttää ja loukkaakin maili, jossa sanoo että ei ikinä ole ollut minuun ihastunut/rakastunut. Ja miksi nyt ihme tunnistus; minulla ei enää vuosiin ole ollut hän mielessä, on mies ja lapsia. Hän sinkku. Miksi loukkaa minua nyt? Miksi ne vanhat tunteet pitää kieltää? Kolmikymppisenä? Nyt kyllä tulee ajateltua häntä jatkuvasti, ja niitä vanhoja aikoja. En aina ymmärrä miehiä. Hän nykyisin reissaa ympäri maita ja minä pyöritän arkea lasteni ympärillä. Ihme yhteyden otto. Ollaan me fb:ssä myös kavereita mut ei olla siellä ikinä toisillemme mitään kommentoitu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia,herätys!

Vierailija
2/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä nyt häntä alat miettimään? Varmaan juuri siksi kun mies kertoi ettei rakastanutkaan sinua. Nyt mies on alkanut kiinnostaa uudestaan, kun haluaisit todistaa että saisit hänet rakastumaan itseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään tunteita silloin aikoinaan. Ja siis se mies nyt lähestyi minua maililla ja kertoi kuinka kivaa on kun otin hänet fb-kamuksi. Laitoin lyhyen mailin takaisin ja hän sitten toisessa viestissä kertoo että ei ikinä ole ollut ihastunut. Ja minä tässä vaan ihmettelen tuota purkausta, sillä hän itse otti yhteyttä, kyseli kuulumisia yms ja sitten tuo julistus että en merkinnyt mitään. Ja oikeasti, minä tiedän että merkitsin. Ja miehen lähimmät ystävät ovat minulle kertoneet jokunen vuosi sitten kuinka tärkeä olin tälle miehelle.

Olemme tunteneet lapsesta asti.

Ihmettelin vaan että mikä ihme hänessä nyt on. Miksi loukkaa mitätöimällä kaiken entisen. Mitä väliä sillä enää on....mutta jostain syystä tuli niin loukattu olo.

Ja varmaan eka kirjoitukseni oli sekava, niin on olokin. Pidin meitä yhä ystävinä ja yhtäkkiä mies käyttäytyy kuin joku teini-ikäinen.

Vierailija
4/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä viiraa päästä. Ei tuota kannata sen enempää pohtia, ihmiset on joskus omituisia ja oikeasti miehellä voi olla vaikka mt-ongelmia.

Vierailija
5/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänestä on vähän noloa teidän olla kavereina, jos hänellä on ollut suuria tunteita sinua kohtaan (ja sinulla ehkä häntä kohtaan), hänestä olisi helpompaa jos te vain "pitäisitte" toisistanne.

Ja näin hän ehdottaa sinulle mahdollisuutta pieneen totuuden muunteluun.

Hän ei ehkä lainkaan ajattele, että sinulle voi tulla paha mieli tästä historian vääristelystä, koska itse toivottaisi sellaisen tervetulleeksi. Se ei tarkoita etteikö hän tietäisi mikä totuus oli, hän vain haluaa käyttäytyä niinkuin totuus olisi ollut toinen - se on helpompaa hänelle tässä vaiheessa. Hän joka tapauksessa sanoi olevansa iloinen että olette fb-kavereita, olet hänelle merkityksellinen ihminen.

Sinulla on täysi oikeus pitää voimassa oma versiosi tarinasta ja ajatella, että ystävyyttänne vain vahvistaa entiset tunteet.

Vierailija
6/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olettaisin, että mies haluaa seksiä kanssasi. Siksi.

Vierailija
7/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella outoa mieheltä laittaa tuollainen viesti. Pikemminkin tulee mieleen, että järkytät yhä hänen tasapainoaan jotenkin. Kumpi teistä pyysi fb-kaveruutta?

Vierailija
8/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi ekaksi mailiakin. Sitten siinä toisessa mailissa kertoi noita juttuja kun minä kyselin kuulumisia. Ääh, annan mokoman olla.

ap

Vierailija
9/9 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää todistella nyt itselleen ettei menettänyt sinussa mitään vaikka todellisuudessa on saattanut miettiä sitä, millaista hänen elämänsä olisi, jos olisitte yhdessä ja sinun perhe olisi hänen.

Miehien aivotukset on välillä niin käsittämättömiä, että minä en ainakaan paljoakaan tuosta hänen vuodatuksestaan perustaisi. Kateellisuudeksi laskisin koko mailin.

Voithan tietty aina kysyä hältä, että mikä ihme sai vuodattamaan noin kovasti kaikkien näiden vuosien jälkeen. Voit sanoa, että itse tunsit vahvasti ja että hän on aikamoinen kaksnaamainen idiootti, jos koko hänen sinulle antamansa rakkaus aikoinaan olikin puhtaasti esitystä. Sano, että onneksi erottiin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän