Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellaista riitaista eroa ei ole olemassa, jossa molemmat

Vierailija
29.10.2011 |

eivät olisi yhtä syyllisiä riitelyyn. Tulipa taas todistettua kaverin tapauksessa. Vaikutti, että ystävän mies on täysi narsisti, pettävä itsekäs sika ja nainen yksi siveyden sipuli. Mutta satuinpa paikalle, kun tappelivat lasten tapaamistilanteessa keskenään ja kaveri oli yksi ihmishirviö suustaan. Ei paljon painanut pienten lasten läsnäolo eikä edes minun, vieraan ihmisen. Ja muutenkin, näinhän se on, että pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Näin se on ihan AINA.

ps. teen työtä eroperheiden kanssa joten tiedä mistä puhun, mutta tulipa taas todistettua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää eritoten tuo naisten tapa syyttää ja kuvata ex-mies narsistiksi; alkaa hälytyskellot heti soida.

Naiset ovat aivan järkyttäviä suustaan ja he yleensä avaavat sanaisen arkkunsa lasten kuulleen tai muuten vaan paasaavat lapsille isästä.

Viranomaisten edessä ovat niin enekeliä, että oksettaa.

Vierailija
2/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sait nyt todisteet, kun vuosikausien pettämisen, henkisen väkivallan jne. jälkeen nainenkin viimein avasi sanaisen arkkunsa?

Iha loppuun asti sen olisi vain pitänyt hissutella ja niellä, ettei olisi ollut eroon yhtä syyllinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on narsisti, oikea oppikirjasellainen. Erossa hän sai ihan kaiken, siis IHAN kaiken, koska en jaksanut enää vääntää asioista hänen kanssaan.

En kuitenkaan koskaan puhu hänestä pahaa lapsille (enkä muillekaan) koska en kertakaikkiaan halua ajatella häntä. En tapaa häntä, ja jos lapset on pakko vaihtaa kasvotusten (ääriharvoin, koska järjestän asian aina jotenkin muuten), en katso häneen päin enkä sano mitään ja tilanne on ohi hetkessä. Aluksi yritti mussuttaa juttujaan, mutta lopulta tajusi että en aio pukahtaakaan. Asiat hoidetaan sähköpostitse.

Vierailija
4/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiriintyneen ihmisen kanssa joutuu olemaan ekemisissä lasten tapaamisten takia, kyllä siinä kuulkaas riitoihin tarvitaan tasan se yksi häiriintynyt sekopää, joka ei kykene mihinkään joustoihin tai kommunikointiin edes lasten takia.

Tällaisen sekopään kanssa joudun olemaan tekemisissä ja olen odottanut että aika auttaisi, mutta pahenee vaan.

Mitä neutraalimpi kykenen itse olemaan, kun alan selvitä erosta, sitä enemmän tämä häiriintynyt ihminen villiintyy.

Älkää yleistäkö.

Vierailija
5/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet lähtenyt suhteeseen narsistin kanssa ja vielä lapsetkin tehnyt? Niin, ei ole siis terve sinunkaan pääsi ja ihan turha väittää mitään muuta.

Itse en ikinä olisi edes ruvennut sairaan ihmisen kanssa suhteeseen.

Vierailija
6/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätäni olen hoidattanut, koska tiedän että kaikki ei ole ollut kunnossa kun olen antanut itseäni niin kohdella.

Kyse ei ollutkaan nyt minun sairaudestani, vaan siitä kuinka eron tultua lasten edessä käyttäydytään.

Vierailija
7/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet voi pettää, jättää, valehdella ja kohdella ex-vaimoaan tosi huonosti, mutta jos nainen sitten tästä menettää malttinsa, reagoi huonosti tms. niin se nainen on heti kauhea katkera exä, joka ei osaa käyttäytyä. Jopa ihmishirviö. Ilmeisesti näiden petettyjen naisten pitäisi vain kiltisti kääntää se toinen poski.

Vierailija
8/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

It really takes two to tango.

Naiset harjoittavat väkivaltaa yleensä hyvin monimutkaisilla tavoilla, se voi olla mitätöintiä, vaikenemista, passiivis-aggressiivista käytöstä, pihtaamista, halveksuntaa ja kaikenlaista piikittelyä. En ole koskaan vielä tavannut eroavaa paria, jossa selvästi vain toinen on pahis, en koskaan.

Ja mitä riitaisampi ja vaikeampi ero, sitä varmemmin molemmat ovat syypäitä. OIkeuteen asti menevissä huoltajuuskiistoissa näin on AINA.

Vierailija
9/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista riitaista eroa ei ole olemassa, jossa molemmat eivät olisi yhtä syyllisiä riitelyyn. Tulipa taas todistettua kaverin tapauksessa. Vaikutti, että ystävän mies on täysi narsisti, pettävä itsekäs sika ja nainen yksi siveyden sipuli. Mutta satuinpa paikalle, kun tappelivat lasten tapaamistilanteessa keskenään ja kaveri oli yksi ihmishirviö suustaan. Ei paljon painanut pienten lasten läsnäolo eikä edes minun, vieraan ihmisen. Ja muutenkin, näinhän se on, että pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. Näin se on ihan AINA.

ps. teen työtä eroperheiden kanssa joten tiedä mistä puhun, mutta tulipa taas todistettua.

Onhan se itsestään selvää että jos pariskunna ero on riitainen, täytyy siinä molempien olla huudellut puolin ja toisin kaikennäköistä. Koska jos toinen olisi aivan hiljaa, eikä sanoisi yhtään mitään, niin eihän riitaakaan olisi. Yksinkertaista eikö totta? =D

Riitelyllä eron tullessa taas ei ole mitään merkitystä siihen kuka on varsinaisen eron syypää... Toinen on voinut vuosia juosta vieraissa ja toinen on hiljakseen katsonut sormien läpi tilannetta. Kunnes sitten viimein tule mittaa täyteen ja palaa hermot lopullisesti. Päättää erota ja siinä mennessään karjuu vuosien ajan sisäänsä patoamat tuskat pihalle.

Tosin sehän ei ole fiksua tehdä lasten nähden...

Vierailija
10/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllinen eroon vai asiattomaan käytökseen? kaksi täysin eri asiaa...

Toinen mihin puuttuisin tekstissäsi on se että kyllä miehetkin osaa "harjoittaa väkivaltaa hyvin monimutkaisilla tavoilla". Ihan samalla lailla miehetkin osaa mitätöidä ja piikitellä (mun ex oli huippu tässä), vaieta (mun isä hyvä esimerkki) jne. Ei voi sanoa että naiset riitelee näin ja miehet näin. Tai toisen sukupuolen tapa oli oikea tapa riidellä.

Ei sellaisia eroja olekaan, jossa vain toinen on syyllinen.

It really takes two to tango.

Naiset harjoittavat väkivaltaa yleensä hyvin monimutkaisilla tavoilla, se voi olla mitätöintiä, vaikenemista, passiivis-aggressiivista käytöstä, pihtaamista, halveksuntaa ja kaikenlaista piikittelyä. En ole koskaan vielä tavannut eroavaa paria, jossa selvästi vain toinen on pahis, en koskaan.

Ja mitä riitaisampi ja vaikeampi ero, sitä varmemmin molemmat ovat syypäitä. OIkeuteen asti menevissä huoltajuuskiistoissa näin on AINA.

Vierailija
11/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pointti luultavasti oli, jos erossa on paljon riitelyä ovat molemmat siihen syyllisiä. Kukaan ei riitele yksinään.

Sillä ei ole tämän aiheen kanssa mitään tekemistä, että onko syyllinen eroon narsistimies vain ihmishirviö nainen.

Vierailija
12/12 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdään, kun itsestä ei löydy mitään vikaa. Itsereflektion puute on idiotismin ja kauhueron alku, ja kun tätä palstaa lukee sitä itsereflektiota puuttuu naisilta kyllä aivan yhtä paljon kuin miehiltä.