Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on diagnosoitu lapsena erityislapseksi

Vierailija
16.11.2011 |

puheen kehityksen viivästymä ja hahmotushäiriö. Hän kertoi sen minulla nyt vasta 8 avioliittovuoden jälkeen, kun esikoisemme 3v puhe on viivästynyt. Olen jotenkin järkyttynyt miksi salannut, eihän se mitään olisi muuttanut...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehelläsi. Olen usein miettinyt hänen tulevaisuuttaan, että missä tilanteissa ja keille hänen pitää asiasta kertoa?

Vierailija
2/4 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneisyyden asioita, jotka eivät itselle tunnu enää merkittäviltä ennen kuin lasten myötä nousevat esille. Itselle ollut hämmentävää, kun 2 lapsellani on tehtävä työtä r:n kanssa. Ei minulle eikä sisaruksilla ollut siinä ongelmia. Sitten vasta miehenikin sanoi, että hän teki jotain harjoituksia pienenä saadakseen r:n. Oliko teillä juttua lapsuudestanne paljonkin ennen kuin tämä tuli tietoon? JOs ette olleet paljoa jutelleet toisillenne omista lapsuusajoista, ei ole minusta yhtään ihme, ettei ollut kertonut. Miehet muutenkin ovat semmoisia, että asioista kertovat vasta tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on pärjännyt elämässä? Onko hän kouluttautunut yms.?

Vierailija
4/4 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten etenkin tuo hahmotushäiriö on vaikutanut miehesi elämään/opiskeluun ym? Meidän nyt 12v tytöllä on 8-vuotiaana todettu hahmotushäiriötä. Koulussa kielet ja matikka erityisen vaikeita, sekä reaaliaineet (luetun ymmärtäminen ja muistaminen vaikeaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi