Hui kauheeta 1,5- 2 senttinen hämähäkki oli WC.
Huusin apua mies vei sen ulos.Pelkään niitä,apua!!
Kommentit (8)
Suomessa ei edes ole sellaisia ällö-ötököitä niin kuin jossain etelän maissa.
Mä jouduin tappamaan tänään ihan itse hämähäkin, kun mies on työmatkalla. Se oli ehkä 3-4mm, sellainen vihreähkö. Vieläkin puistattaa, mä niin inhoan (pelkään) hämähäkkejä!
Mä näin joskus parisenttisen hämähäkin joka oli keittiö. Kerran yhden, joka oli makuuhuone. :o
Yleinen teoria psykologien keskuudessa on se et hämähäkki kammoiset on seksuaalisesti estyneitä ihmisiä.Kun tunnelukot avataan,spaideri pelotkin katoavat. =D
Yleinen teoria psykologien keskuudessa on se et hämähäkki kammoiset on seksuaalisesti estyneitä ihmisiä.Kun tunnelukot avataan,spaideri pelotkin katoavat. =D
laukomaan jotakin tuollaista naurettavaa roskaa ihmisistä kammoineen. Sun ongelma lienee se, ettet tajua omaa tyhmyyttäsi. Heh.
just joo.. ;D Jos ei mun tunnelukkoni seksipuhelimessa töissä ole avautuneet, niin ei sitten millään.
valtava araknofobia...