Paneeko jotkut miehet ketä vaan? siis kaikkia
lihvia, vanhoja rumia jne. vaikka siis olisivatkin naimisissakin jo.
Kommentit (12)
luulisi että kotonakin on riittävästi piirakkaa saatavilla.
luulisi että kotonakin on riittävästi piirakkaa saatavilla.
Kotona on piirakkaa, mutta sitä ei saa syödä.
Tunnen tälläisiä muutaman. Ihan kaikki käy. Koko kaveriporukka, veljien exät ja nyxät, nuoret ja vanhat.
Haukkuvat ja yököttelevät sitten vasta jälkeenpäin..
ihmettelen mä kyllä vähän niitä naisiakin, jotka lähtee mukaan leikkiin ja antaa näille varatuille miehille. Kyllä pitää olla kovassa miehen puutteessa. Multa ei ainaskaan haarat kovin helpolla aukeis.
kaikki muut tuntuvat tämän tajuavan paitsi vaimonsa.
kaikki muut tuntuvat tämän tajuavan paitsi vaimonsa.
Kasvatan lapset ensin aikuisiksi ja sitten lähden. Sen aikaa panen toisia miehiä ja nautin miehen kustantamasta elintasosta. Ei me vaimot tyhmiä olla. Sitä saa mitä tilaa.
olen saanut sänkyyni jokaisen miehen jonka olen halunnut.
Joko olen täys 10 tai miehille kelpaa kuka vaan.
Joko olen täys 10 tai miehille kelpaa kuka vaan.
itse varmaan tiedät mikä on totuus.
Joko olen täys 10 tai miehille kelpaa kuka vaan.itse varmaan tiedät mikä on totuus.
Näytän ihan hyvältä mutta ei se kerro siitä valitseeko mies ketä panee vai käykö kaikki mitä tarjotaan.
tekstasin jopa hänen muijalle että miehesi pettää..nainen vain vastasi että voi sua:(
en tiedä mikä oli pointti.eikö nainen uskonut vai mikä oli homman nimi.
mutta edelleen miehensä vonkaa minua. mies osti mulle
kultakorvikset,maksoi baari-illat ja laivamatkat.
en koe hävinneeni tuossa mitään,mutta ihmetyttää ettei naisensa tajua ukon pettävän.
miehellä on edelleen ilmoitus suomi24 treffeillä ja kirjautuu joka päivä sinne etsimään uusia naikkosia.
no jokainen tyylillään. itse lopetin pelin tän varatun kanssa kun alkoi maistua puulta.
kivaa oli sen aikaa mitä oli:P
en kadu mitään.
ja tästä meidän jutusta ei tiedä kuin minä ja mies itse.ja naisensa joka tosin ei ottanut ilmoitustani mitenkään tosissaan:D
Minäkin panen lihavia, laihoja, pitkiä, lyhyitä, tummia, vaaleita, miehiä, naisia.