Kyllä on yhteiskunta rappiolla, kun tärkein uutinen on joku ¤%&:n uusi puhelin!
Kommentit (7)
menestyksestä riippuu osittain aika monen suomalaisen työpaikka. Joten ehkäpä se syynä palstatilaan?
menestyksestä riippuu osittain aika monen suomalaisen työpaikka. Joten ehkäpä se syynä palstatilaan?
Kiinassa lapset kuitenkin ne puhelimet tekee.
Nokian merkitys (työpaikat, verot jne.) on aika iso, joten siksi uutisoidaan näyttävästi. Pohjimmiltaan olen samaa mieltä, että on ihan yks &#%¤# hailee minkälaisia puhelimia sieltä tulee.
Kiinassa lapset kuitenkin ne puhelimet tekee.
Nokia työllistää vinon pinon muitakin ihmisiä kuin puhelimia kasaavat. Ja vaikuttaa lisäksi välillisesti Nokia Siemens Networksin tilanteeseen - sekin työllistää Suomessa paljon ihmisiä.
Mua kiinnostaa, koska mun mies on on töissä Nokialla ja yt:t sillä käynnissä kuten sadoilla muillakin Suomen nokialaisella ja vielä useammalla alihankkijalla. Tiesikö AP, että Suomen talous ja työllisyys on sekä suoraan että välillisesti aika paljon riippuvainen Nokiasta (ikävä kyllä) ja viime vuodet on menny aika päin persettä. Nämä uudet puhelimet on nyt uusi yritys nostaa Nokiaa, ja siis myös Suomen taloutta siitä suosta. Got it?
Ei mene ihan jakeluun miten Mikkoset jaksaa pyrkiä lööppeihin päivä toisensa jälkeen tiedottamaan miten Timo T. A sillä hetkellä voi. On varmasti perheelle raskasta ja tärkeätä, mutta keskittyköön nyt omaan jaksamiseen ja jättäköön yleisen tiedottamisen pienemmälle. Jos olisi kyseessä joku suomalainen merkkihenkilö, presidentti, pääministeri edes...
näihin niin, että maailmassa ei tällä hetkellä ole mitään niin kamalaa sattunut, kun on palstatilaa tuhlata kännyköihin. Positiivinen asia siis!