Mistä te olette ne kunnon miehenne löytäneet?
Mua kiinnostaa, kun täällä ollaan aina ihmettelemässä, että "mistä te näitä kusipäitä löydätte". Niin mistäs te, joilla mies on tasavertainen kumppani, loistava isä, taludellisesti järkevä eikä muutenkaan teillä ikinä tule mitään yllätyksiä eteen, niin MISTÄ te olette ne miehenne löytäneet?
Kommentit (90)
Mäkin olen yliopistolla, mut olen noin 10 vuotta vanhempi kuin kaikki muut, joten siellä on vaan näitä poikasia tai sit niitä varattuja.
ap
Kultaisella ysärichattivuosikymmenellä. Yhteisen chattitutun kautta alkoi naputtelu, sitten soittelu, parin viikon päästä tapaaminen, kuukauden päästä saman katon alle ja tusinan verran vuosia takana ja jälkikasvua :)
Oltiin kylläkin myös lukiossa rinnakkaisluokilla (siis silloin kun tapasimme siellä baarissa).
Olin kyseisellä pikkukylällä kesätöissä ja yksi iltapäivä tutustumassa kylän nähtävyyksiin.
Siellähän se talsi vastaan pitkine hiuksineen ja likaisine farkkuineen sätkä suussa..
Nyttemmin tukka on siisti ja farkut puhtaat..Insinööri siitä tuli ja ihana aviomies ja neljän lapsen osallistuva isä.
=)))
palstalta oon oppinu, että baarista ei ainakaan voi bongata kunnon miestä!! Ja työpaikalta löytää vaan niitä varattuja. En siis usko.
Ennestään oltiin tuttuja, ollaan asuttu samassa kylässä (tai asutaan edelleenkin) muksuina. Tosin samoissa porukoissa ei liikuttu kun ikäeroa on sen verran.
Mutta joo, yksi kerta kun oltiin baarissa samaan aikaan, päädyttiin yhdessä erään bändin keikalle (anopin avustumana) ja siitä se sitten lähti.
Työelämässä on sopivalla alalla työskennellessä tosi helppoa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen ja saa yleensä sen kusipäisyyden selville ennen kuin suhde syvenee. Tuskinpa uraa silti kannattaa alkaa valita tällä perusteella... Huono vinkki, sorry!
yhdeltä chattipalstalta. Kumpikaan ei varsinaisesti etsinyt seuraa, vaan chatti oli siihen aikaan ajanvietettä muuten vain. Tavattiinkin "muina miehinä" useamman kerran ennen kuin alettiin seurustelemaan, myös isommalla chattailuporukalla. :)
Laskettelureissulla. Tämä takaa jo heti alkuun että meillä on jotain yhteistä :-)
ja jalat meni ensinäkemältä alta, on siis silti kunnollinen :) Mulla on myös aina ollut hyvä kusipäätutka joka hälyttää oikeassa kohtaa.
kesätöissä työkaverin