Mistä te olette ne kunnon miehenne löytäneet?
Mua kiinnostaa, kun täällä ollaan aina ihmettelemässä, että "mistä te näitä kusipäitä löydätte". Niin mistäs te, joilla mies on tasavertainen kumppani, loistava isä, taludellisesti järkevä eikä muutenkaan teillä ikinä tule mitään yllätyksiä eteen, niin MISTÄ te olette ne miehenne löytäneet?
Kommentit (90)
Viimeinen paikka, mistä uskoin miehen löytäväni. 11 sinkkuvuotta eron jälkeen takana ja näin kävi, ihmettelen tuota vielä itsekkin, toki yhdessäoloa on kestänyt vasta vuoden verran.
yhdeltä chattipalstalta. Kumpikaan ei varsinaisesti etsinyt seuraa, vaan chatti oli siihen aikaan ajanvietettä muuten vain. Tavattiinkin "muina miehinä" useamman kerran ennen kuin alettiin seurustelemaan, myös isommalla chattailuporukalla. :)
Ei tosin ollut sättipalsta, vaan ihan treffipaikka, mutta kumpikaan ei ollut tositarkotuksella mukana. Haettiin jotain mielenkiintoa tai satunnaisia treffejä, mutta ei todellakaan elämän suurta rakkauta. No, kappas vaan... :) Kai siihen vaikuttaa, kun ei ole "valot päällä" vängällä hakemassa ketään niin onkin oma itsensä. Antaa elämän viedä
Mä olen baarissa laukkaaja ja mies ei, mutta eipä se menoa haittaa kun on tasa-arvoinen suhde. Ja luottamusta.
Ei se baari sen kummempi paikka ole kuin kahvilakaan kun kavereita käy morjestamassa.
Riippuu kaiketi mitä sieltä hakee, munaa vai hauskanpitoa;=D
- eikä tod. olla mitään "hihhuleita" vaan musiikin parissa viihtyneitä tavallisia nuoria. En ikinä etsisi kunnollista miestä paikasta, jossa en haluaisi hänen käyvän (esim. baarista, ryyppyreissulta laivalta, festareilta) vaan hakeutuisin sellaisiin piireihin, joissa itsekin viihdyn.
Tosin nyt en ehkä etsisi miestä seurakunnasta, koska ikäluokkaani kuuluvat seurakunnan toiminnassa mukana olevat vapaat miehet ovat vähintäänkin erikoisia - kaikki ne kunnolliset on jo "napattu"...
asukastoimikunnasta tarkemmin sanottuna. Kunnon mies on, ei nyt ihan täydellinen kotitöissä vaan vähän "hajamielinen professori", mutta ei mitään ikäviä yllätyksiä ole tullut 20 vuoteen.
20 vuotta sitten. Jätin silloisen aviomieheni ja sen jälkeen elämä on ollut helppoa. Ihana mies, itseluottamus kohdallaan ja loistava isä ja rakastaja.
Sellanen tosi nörttien harrastus. Ja sama kaveripiiri. Ollaan oltu pian kakskyt vuotta jo yksissä ja pari lasta sekä omakotitalo tehty.