Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te olette ne kunnon miehenne löytäneet?

Vierailija
26.10.2011 |

Mua kiinnostaa, kun täällä ollaan aina ihmettelemässä, että "mistä te näitä kusipäitä löydätte". Niin mistäs te, joilla mies on tasavertainen kumppani, loistava isä, taludellisesti järkevä eikä muutenkaan teillä ikinä tule mitään yllätyksiä eteen, niin MISTÄ te olette ne miehenne löytäneet?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokkotreffeiltä.

Vierailija
22/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mieheni ei juo eikä polta. Et silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 10 vuotta sitten ;)

Vierailija
24/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netin deittisivuilta. tuli samalla todistettua, että on niiden idioottiprofiilien joukossa siis ihan "kunnon ihmisiäkin". pitää vain osata hakea se oikea profiili. ja tietty tuuriakin tarvitaan.

Vierailija
25/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkoiltana baarin terassilta. On itse myös eronnut vuosia sitten, kuten myös minä. Ollaan oltu yhdessä nyt 1v3kk, ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä.

Vierailija
26/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorten aikuisten tapaamisista aikoinaan

Vierailija
27/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä vaatikin sitten kaksi aiempaa parin vuoden avoliittoa, joista ei ollut mihinkään lopulta, sekä pitkiä sinkkuaikoja ja yhden pitkähkön seurustelusuhteen, joka oli kuitenkin niin toivoton, ettei avoliittoonkaan edennyt.

Lopulta sitten 34-vuotiaana aloin seurustella miehen kanssa, joka oli kaikkea tuota, mistä puhuit. Hän on seitsemän vuotta vanhempi, oli lapseton ja naimaton. Tai no, seurusteli kyllä pitkäaikaisesti, mutta teki sitten vaihdon, kun koki myös, että olen just SE. Vajaan vuoden seurustelun jälkeen odotin sitten jo esikoista, ja kun yhteiseloa on takana nyt reilut neljä vuotta, meillä on lapsia kaksi.

Niin, mies löytyi lopulta sitten kliseisesti omalta työpaikalta. Tosin meillä on yli sata henkilöä siinä samassa talossa, että eihän sitä kaikkiin ollut kerennyt kovin hyvin tutustua. Onneksi sitten kävi näin.

Tuosta "loistava isä" asiasta en voinut tietenkään olla varma, koska hänellä eikä minulla ollut lapsia, mutta päättelin niin. Siitä, miten hän puhui muiden lapsista ja kohteli heitä, ja siitä, miten hän huolehti koirastani. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta jos mies ei hermostu hössöttävään koiraan, niin tuskinpa lapseenkaan. Ja on tosiaan loistava isä. Leikkii, tekee perushoidot vähintään yhtä paljon kuin minä, sylittelee, lukee, lohduttaa jne. Olen usein miettinyt, että olisi mies mennyt ihan hukkaan ilman lapsia. Minusta häneen on tullut sellaista lämpöä ja rakkautta, mitä vain lapset saavat esiin.

Ap:lle sanoisin vielä, että useimpien ongelma varmaan on, että sitoutuvat siihen "ihan hyvään" suhteeseen ja jäävät, ehkä perheen perustamisen hinku on niin kova, tai ehkä ei osaa elää yksin. Se on aika varma keino jättää "se oikea" löytämättä.

Vierailija
28/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ns. suvusta, hän on isoveljen vimon pikkuserkku. Tosin sain tietää sen vasta kun olimme jo seurustelleet jonkin aikaa.

Mut vinkki sulle: sieltä missä on ihmisiä xD

Vierailija
29/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi 13 vuotta sitten. Kyllä ne kiltit ja rauhallisetkin miehet siellä käy mutta voipi olla että niihin ei vain kiinnitetä helposti huomiota.

Vierailija
30/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin täyteen ahdetusta pikkukaupungin baarista :) Yli 6 vuotta yhdessä, niistä monta vuotta naimisissa.

Vierailija
31/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vielä teinityttö jä hän ajeli vanhalla autonrämällään viikonloppuiltaisin kaupungilla ja huudatti stereoita. Sitten odottelin häntä valomerkin aikaan baarin rappusilla, heh. Mutta neljännesvuosisata ollaan oltu yhdessä ja toinen samanlainen suunnitelmissa :)

Vierailija
32/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkailin ensin vuoden onko sopiva :)

Vierailija
33/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksy kännissä mun telttaan=)

Vierailija
34/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kunnon mies sellainen joka ei petä eikä lyö, tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia jne? Jos on niin sit mulla on sellainen, ihan tuttujen kautta törmättiin toisiimme ;))

Vierailija
35/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin molemmat siellä kesätöissä. Aluksi oltiin ihan kavereita mutta huomasin heti kuinka mukava mies on joten nyt ollaan oltu yhdessä kohta 11vuotta ja lapsia 2.

Vierailija
36/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mielisairaalasta, siellähän ne parhaat :) siis hoitajia ollaan molemmat.

Vierailija
37/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi onkin hauskaa hyvällä omallatunnolla haukkua täällä muiden äijät kusipääksi.Omassa äijässä ei ole mitään vikaa,onhan se hommattu jopa yliopistolta.

Vierailija
38/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä siis mies asiakkaana ja alkoi viihtymään niin hyvin mun työpaikalla että pomo kielsi juoruamasta asiakkaiden kanssa ja jouduttiin sit siirtymään kahvitauoille muualle :D

nyt ollaan naimisissa ja lapsia 2.. :)

Vierailija
39/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää kaikki unelmien miehen kriteerit!

Vierailija
40/90 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, eroottissävyiseltä chatilta. Nyt naimisissa ja 2 lasta... hyvin pyyhkii. :D

ja tämä on tosi.