Mistä te olette ne kunnon miehenne löytäneet?
Mua kiinnostaa, kun täällä ollaan aina ihmettelemässä, että "mistä te näitä kusipäitä löydätte". Niin mistäs te, joilla mies on tasavertainen kumppani, loistava isä, taludellisesti järkevä eikä muutenkaan teillä ikinä tule mitään yllätyksiä eteen, niin MISTÄ te olette ne miehenne löytäneet?
Kommentit (90)
Ja oli rakkautta ensi silmäyksellä: nyt jo 19. vuosi menossa, kolme lasta!
Ja kunnollinen on muun hyvän lisäksi.
löysin työpaikalta!parempaa ei voi olla olemassa!(;
myöhemmin yhteisiä harrastuksia on tullut paljon lisää!
Nyt 7 v onnellisesti yhdessä ja 2 lasta.
Ja sieltä on myös suurin osa naimisiin menneistä ystävistänikin löytäneet.
12 v sitten.
Tiedän ainain puolenkymmentä paria lisäksemme jotka ovat netistä toisensa bonganneet, ensimmäisen tai toisen kierroksen kumppaninsa.
Työkaverit kannustivat urakalla "ei pikkujoulusuhteet kestä" "ei baarista löydy kunnon miehiä"
Niinpä vain löytyi, ja 10 v on avioliittoa takana :)
Ollaan molemmat samalta "kylältä" kotoisin, että tunsin tyypin kyllä etukäteen. Oli tyttöjen keskuudessa paikkakunnan suosituimpia "poikia" ;)..
11v. yhteistä eloa takana, 2 lasta ja okt:)
Kymmenisen vuotta sitten tuollaiselle vähän irvailtiin, mutta kun laitoin itse ilmoituksen, sain paljon tosi fiksuja vastauksia! Tietysti ilmoituksenkin täytyy sitten olla asiallinen ja rehellinen, ja tulla selväksi, ettei etsitä vain satunnaista huvitteluseuraa.
Löysimme toisemme baarista puoli tuntia ennen valomerkkiä. Kuukauden kuluttua muutimme yhteen. Mä tiesin melkein heti että tämän miehen kanssa mä haluan viettää elämäni. Nyt ollaan asuttu yhdessä kohta 5 vuotta, ja meillä on yksi lapsi ja toinen suunnitelmissa :)
Jo 3kk päästä muutettiin yhteen ja nyt meillä on 2 yhteistä lasta, yhdessä ollaan oltu 12v.
minä löysin parikymppisenä myöskin yliopistolta, aloitettiin saman pääaineen opiskelut samaan aikaan.
No poikkeuksena se, että itse olin siellä tiskin takana töissä ja mies oli selvinpäin eli kuskina kavereilleen. =)
ja vieläpä korkeakoulun partioryhmästä. Tuplana laadun tae :D
ei tosin opiskellut vaan korjasi pihan kiveystä ja vesiputkia. Yliopistolta tosiaan löytää kaikki fiksuimmat. Samana päivänä tein bänät erään varttiavaille maisterin kanssa, joka btw oli täysi kusipää ja itseään täynnä oleva vihervasuri pelle.
Nyt onnellisesti 14 vuotta yhdessä 3 lasta.
siis mies asiakkaana ja alkoi viihtymään niin hyvin mun työpaikalla että pomo kielsi juoruamasta asiakkaiden kanssa ja jouduttiin sit siirtymään kahvitauoille muualle :D
eikä täydellisiä miehiä ookaan, kyllä niistä viimestään ajan kanssa löytyy pikkuvikoja ;)
Ei mistään vaikka kuinka etsin! Siispä valitsin ihanan naisen, joka teki minut onnelliseksi ja on varmasti tasavertainen kumppani, jota rakastan ja saan rakkautta!