Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten vaalennus operaatio, help me!!

Vierailija
26.10.2011 |

Mulla oli 2,5vuotta sitte vaaleat hiukset ja haluisin ne nyt takasin. Kaks kertaa oon sen jälkee alottanu uuden vaalennusprojektin ja molemmilla kerroilla vetäny takasin ruskeeks siinä vaiheessa, ku hiukset oli keltaset, en yhtää jaksa sitä välivaihetta. Nyt kuitenki päätin et voin olla keltatukkanen sen aikaa kunnes pääsen tavotteeseen. Mulla oli keskiruskeet hiukset ja nyt nää on kellertävän oranssit. Hopeashampoo ja hopeahoitoaine löytyy ja niitä oon käyttäny. Oon laittannu päähäni yhen paketin rialia ja eilen laitoin schwarzkopfpin blonde L1++ ja nyt tulos on siis tämä keltanen. Eli onko jollakin hyviä vinkkejä miten saa tehokkaasti ton keltasen värin veke. Tuhkanvaaleeta väriä pitäis varmaa laittaa ja sit se hopeashampoo. Osaaks joku suositella hyvää väriä millä lähtee keltasuus hyvin pois? Tai lähinnä mitkä on teillä toiminu, eihän mikää takaa et sama väri toimis myös mulla :-))

Mut kokemuksia otetaan mielellään vastaan! Ja kampaajalle en tässä kuussa ainakaan pääse, ku joulu on tulossa nii rahaa uppoo lahjoihin. Nii ja mainitsen viel et viimeks ku oli vaaleet hiukset niin pääsin siihen tulokseen ilman mitään keltasuutta raidottamalla hiukset, eli kerran kuukaudessa laitoin pään täyteen raitoja ja lopuks vaalee väri päähän, mut tosiaaa nyt ei oo aikaa laitella raitoja, jouluna ois kiva jos hiukset ois puhtaan vaaleet eikä kirjavat :DD

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajana vastaan että hae kampaamosta goldwellin vaahtoväri 10V tai joku hyvä taittava hoitoväri... Toi vaahtoväri maksaa jonkun 10€...

Vierailija
2/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkan vielä... Tai sitten voit antaa sen hopeashamppoon vaikutella pidenpään jos et raaski ostaa vaahtoväriä... Kampaaja siis edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autto mulla, kun tukka oli kirkkaan keltainen (pääsiäistipu liioittelematta), vaalensi ja poisti kaiken keltaisuuden, lopputulos oli aikalailla platinablondi - ei kellertävä eikä harmahtava. Jos et halua vaaleammaksi vain pelkästään keltaisuuden pois niin kuulemma toi auttaa hyvin pelkästään siihen vaalentamatta kun pitää n. puolet vaikutusajasta.

Vierailija
4/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran sininen tukka kun pistin tuhkanvaaleeta väriä..

Jos sulle käy niin ni vinkiks et äkkiä sitruunaa päähän, ni vaalenee.

Vierailija
5/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ihan perus citymarketeista vai pitääkö kampaamosta käydä ostamassa?

Vierailija
6/6 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille!!

Ite ostin hopeashampoon hairstoresta. En oo nähny et marketeis sitä olis myynnissä, mut en oo kyl sieltä pahemmin ettinykkään, nii en osaa vastata löytyykö :) Mut hairstores on nyt alennukses cutrinin hopeashampoo ja hoitoaine 13.90 yhteishintaan. En kyl sit tiiä onko paras tuote taittamaan keltasuutta pois, kokeilemalla selvii ;)

Haluisin kuulla viel tosta lorealin 10.1 helsinki väristä. Onks haju niin pistävä et nänäkarvat palaa ja silmät vuotaa? Ja mimmonen lopputulos sitä käyttäneillä on ollut, taittaako se tuhka keltasuutta hyvin pois?