Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinulla kokemusta THE LOOK

Vierailija
21.05.2011 |

hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?

Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lookin toimipisteessä tehtiin hedelmähappokuorinta, iho jäi pehmeeksi kuin vauvanpeppu :)

Vierailija
22/122 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi nähdä kuvia Lookissa otetuista huulitäytteistä. Missähän Tuksu piikittää itseään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v ja minua luullaan aina 24-25-vuotiaaksi, en koe, että olisin minkään täyteaineiden tai silottavien hoitojen tarpeessa. Työskentelen kauneudenhoidon alalla itsekin ja olen sitä mieltä, ettei tuollaisia hoitoja tarvita. Kasvohoito, kuorinnat, terveelliset elämäntavat ja riittävä veden juominen riittää. En ole nähnyt vielä yksiäkään luonnollisen kauniita täyttettyjä huulia ja Tiina Jylhää kun katselee kuvissa, niin en todellakaan haluaisi samanlaisia kasvoja tuossa iässä. Nuorena olisin halunnut silikonirinnat, vaan en enää. Minulla on mielestäni kaunis kroppa & kasvot ja voin olla ylpeä siitä, että olen 100% luomua ;)

Vierailija
24/122 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käyny useesti lookissa helsingissä. huuli ja botoxi asiakas! 

Vierailija
25/122 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon myös harkinnu tissien laittoa lookissa, kaveri laittoi ne siellä. osi kauis tulos!

Vierailija
26/122 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt rintakonsultaatiossa lookissa, jäi kyllä ihan hyvä mieli mutta täytyy säästää rahaa vielä pari vuotta.. sitten menen!

Vierailija
27/122 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää Riitta Randströmhän oli siinä Tiina Jylhän tv-ohjelmassakin, muistaako kukaan? Mitä sen jälkeen on oikein tapahtunut? Ja miten voi kaapata osan liiketoiminnasta???

Siinä ohjelmassa se kyllä oli (olevinaan) pt, hoitsu, kampaaja ja stylisti. Sehän teki saliohjelmiakin....

Vierailija
28/122 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 06:25"]

Siis tää Riitta Randströmhän oli siinä Tiina Jylhän tv-ohjelmassakin, muistaako kukaan? Mitä sen jälkeen on oikein tapahtunut? Ja miten voi kaapata osan liiketoiminnasta???

Siinä ohjelmassa se kyllä oli (olevinaan) pt, hoitsu, kampaaja ja stylisti. Sehän teki saliohjelmiakin....

[/quote]

Saliohjelmia se on varmasti pätevä tekemään. Googlaa, niin läydät 2000-luvun alun voitokkaan fittness-urheiluhistorian kuvineen ja palkintoineen! Miksei olisi kampaaja? Stylistiksi ei tarvita koulutusta. Hoitsu se ei ole, kun JulkiTerhikistä ei nimellä löydy mitään, mutta nettisivuillaan ei kyllä väitäkään olevansa. Se on tietysti väärin jos suorittaas klinikallaan hoidollisia toimenpiteitä, mutta nykylainsäädännön mukaan esim. filleripistokset ei vaadi mitään tutkintoa. Botox kylläkin (mut sitä ei edes saa ilman reseptiä).

Vierailija
29/122 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen käynyt rintojensuurennoksessa lookin kautta ja oon tosi tyytyväinen!:)

nyt jo hieman suuremmista haaveilen...

Vierailija
30/122 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kokemusta rintaleikkaukseta Tallinnassa. Kaikki sujui niinkuin piti, konsultaatio oli kattava ja kaikki terveydelliset seikat selvitettiin ennen leikkausajan varaamista. Matka varattiin puolestani valmiiksi ja satamasta oli kuljetus sairaalalle. Sairaala oli siisti ja henkilökunta osaavaa. Leikkaus sujui nopeasti ilman ongelmia ja olin lopputulokseen tyytyväinen. Hyvin nukutun yön jälkeen pääsinkin jo takaisin kotimatkalle.

Vierailija
31/122 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kanssa kasvojenhoito aika varattu ens viikolle Lookille, oon käyny ennenkin ja saanut ihoni kuntoon, joten miksipä hyvää paikkaa turhaan vaihtamaan.

Vierailija
32/122 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kahdesti tehty Lookin kautta rintojensuurennus+kohotus Eestissä. Mä oon ollu tosi tyytyväinen palveluun ja lopputulokseen. Mikäli ei oo tyytyväinen itseensä ja haluisi esim. lisää povee, niin suosittelen käymään Lookissa konsultaatiossa.. Sieltä saa tarvittavan infon operaatioon liittyen+vastaukset kaikkiin kysymyksiin.

Vierailija
33/122 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ollu asiantuntevaa palvelua Tiinan snelmanninkadun klinikalla. Muistakaa kuitenki olla tarkkana että meette sinne snelmaninkadulle koska se toinen "look" on huijausta..siel on riitta randström mikä on valesairaanhoitaja ja antaa hoitoja. Tullu terveydellisiä haittoja kuulemma ja se ei oo tiinan liike!!

Vierailija
34/122 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kuullut tällaisesta Riitta Randström nimisestä henkilöstä! Miten se on mahdollista, että Suomessa voi tuolla alalla työskennellä ihmisiä vaarantamassa toisten terveyttä?? Tiinalla oli mielestäni hyviä kommentteja Huometa Suomen haastattelussa, jossa kertoi koulutuksen tärkeydestä. http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/viidakon-tahtoset/uutiset/artikkeli/halvauskohtauksen-saanut-tiina-jylha--en-tunne-toista-puolta-kasvoista/3163172

Vierailija
35/122 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Riitta kuulemma väittää olevansa sairaanhoitaja ja tekee hoitoja, vaikka ei saisi. Huijaa myös tekevänsä  töitä Tiinalle.. Ihme toimintaa minun mielestäni...

Vierailija
36/122 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi mennä koko paikkaan.

Vierailija
37/122 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aluksi vähän epäilytti suvi, mutta ihan hyvin kumminkin tuntuu hommansa hoitavan. Huomenna taas botoxia kulmiin lookissa!

Vierailija
38/122 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ystävän kanssa Snellmaninkadun The Lookissa kasvohoidossa. Liikettä vetää Suvi Pitkänen, joka on ollut esim Viidakon tähtösissä. Pakko sanoa, että oli tosi ammattimaista palvelua. Kyselin kans noista Tallinnan pisteessä suoritettavista leikkauksista, osasi kertoa niistä laajasti ja vähän jäi kutkuttamaan...

Vierailija
39/122 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän pätevyys / ammatti / koulutus / Asiantuntijuus jollain vitun viidakon tähtösellä on kauneuskirurgiasta...?

Vierailija
40/122 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snellmaninkadulla ei tehdä leikkauksia, mutta antavat konsultaatiota. Kyselin Suvilta miten päätyi alalle ja kertoi että häntä on koulutettu alan ammattilaisten johdolla jo pidemmän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi