Onko Sinulla kokemusta THE LOOK
hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?
Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.
Kommentit (122)
Mua kiinnostaisi nähdä kuvia Lookissa otetuista huulitäytteistä. Missähän Tuksu piikittää itseään?
Olen 30v ja minua luullaan aina 24-25-vuotiaaksi, en koe, että olisin minkään täyteaineiden tai silottavien hoitojen tarpeessa. Työskentelen kauneudenhoidon alalla itsekin ja olen sitä mieltä, ettei tuollaisia hoitoja tarvita. Kasvohoito, kuorinnat, terveelliset elämäntavat ja riittävä veden juominen riittää. En ole nähnyt vielä yksiäkään luonnollisen kauniita täyttettyjä huulia ja Tiina Jylhää kun katselee kuvissa, niin en todellakaan haluaisi samanlaisia kasvoja tuossa iässä. Nuorena olisin halunnut silikonirinnat, vaan en enää. Minulla on mielestäni kaunis kroppa & kasvot ja voin olla ylpeä siitä, että olen 100% luomua ;)
oon käyny useesti lookissa helsingissä. huuli ja botoxi asiakas!
oon myös harkinnu tissien laittoa lookissa, kaveri laittoi ne siellä. osi kauis tulos!
Olen käynyt rintakonsultaatiossa lookissa, jäi kyllä ihan hyvä mieli mutta täytyy säästää rahaa vielä pari vuotta.. sitten menen!
Siis tää Riitta Randströmhän oli siinä Tiina Jylhän tv-ohjelmassakin, muistaako kukaan? Mitä sen jälkeen on oikein tapahtunut? Ja miten voi kaapata osan liiketoiminnasta???
Siinä ohjelmassa se kyllä oli (olevinaan) pt, hoitsu, kampaaja ja stylisti. Sehän teki saliohjelmiakin....
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 06:25"]
Siis tää Riitta Randströmhän oli siinä Tiina Jylhän tv-ohjelmassakin, muistaako kukaan? Mitä sen jälkeen on oikein tapahtunut? Ja miten voi kaapata osan liiketoiminnasta???
Siinä ohjelmassa se kyllä oli (olevinaan) pt, hoitsu, kampaaja ja stylisti. Sehän teki saliohjelmiakin....
[/quote]
Saliohjelmia se on varmasti pätevä tekemään. Googlaa, niin läydät 2000-luvun alun voitokkaan fittness-urheiluhistorian kuvineen ja palkintoineen! Miksei olisi kampaaja? Stylistiksi ei tarvita koulutusta. Hoitsu se ei ole, kun JulkiTerhikistä ei nimellä löydy mitään, mutta nettisivuillaan ei kyllä väitäkään olevansa. Se on tietysti väärin jos suorittaas klinikallaan hoidollisia toimenpiteitä, mutta nykylainsäädännön mukaan esim. filleripistokset ei vaadi mitään tutkintoa. Botox kylläkin (mut sitä ei edes saa ilman reseptiä).
mä olen käynyt rintojensuurennoksessa lookin kautta ja oon tosi tyytyväinen!:)
nyt jo hieman suuremmista haaveilen...
Mulla kanssa kokemusta rintaleikkaukseta Tallinnassa. Kaikki sujui niinkuin piti, konsultaatio oli kattava ja kaikki terveydelliset seikat selvitettiin ennen leikkausajan varaamista. Matka varattiin puolestani valmiiksi ja satamasta oli kuljetus sairaalalle. Sairaala oli siisti ja henkilökunta osaavaa. Leikkaus sujui nopeasti ilman ongelmia ja olin lopputulokseen tyytyväinen. Hyvin nukutun yön jälkeen pääsinkin jo takaisin kotimatkalle.
Joo mulla kanssa kasvojenhoito aika varattu ens viikolle Lookille, oon käyny ennenkin ja saanut ihoni kuntoon, joten miksipä hyvää paikkaa turhaan vaihtamaan.
Mulle on kahdesti tehty Lookin kautta rintojensuurennus+kohotus Eestissä. Mä oon ollu tosi tyytyväinen palveluun ja lopputulokseen. Mikäli ei oo tyytyväinen itseensä ja haluisi esim. lisää povee, niin suosittelen käymään Lookissa konsultaatiossa.. Sieltä saa tarvittavan infon operaatioon liittyen+vastaukset kaikkiin kysymyksiin.
Mun mielestä ollu asiantuntevaa palvelua Tiinan snelmanninkadun klinikalla. Muistakaa kuitenki olla tarkkana että meette sinne snelmaninkadulle koska se toinen "look" on huijausta..siel on riitta randström mikä on valesairaanhoitaja ja antaa hoitoja. Tullu terveydellisiä haittoja kuulemma ja se ei oo tiinan liike!!
Olen kans kuullut tällaisesta Riitta Randström nimisestä henkilöstä! Miten se on mahdollista, että Suomessa voi tuolla alalla työskennellä ihmisiä vaarantamassa toisten terveyttä?? Tiinalla oli mielestäni hyviä kommentteja Huometa Suomen haastattelussa, jossa kertoi koulutuksen tärkeydestä. http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/viidakon-tahtoset/uutiset/artikkeli/halvauskohtauksen-saanut-tiina-jylha--en-tunne-toista-puolta-kasvoista/3163172
Toi Riitta kuulemma väittää olevansa sairaanhoitaja ja tekee hoitoja, vaikka ei saisi. Huijaa myös tekevänsä töitä Tiinalle.. Ihme toimintaa minun mielestäni...
En uskaltaisi mennä koko paikkaan.
Minullakin aluksi vähän epäilytti suvi, mutta ihan hyvin kumminkin tuntuu hommansa hoitavan. Huomenna taas botoxia kulmiin lookissa!
Käytiin ystävän kanssa Snellmaninkadun The Lookissa kasvohoidossa. Liikettä vetää Suvi Pitkänen, joka on ollut esim Viidakon tähtösissä. Pakko sanoa, että oli tosi ammattimaista palvelua. Kyselin kans noista Tallinnan pisteessä suoritettavista leikkauksista, osasi kertoa niistä laajasti ja vähän jäi kutkuttamaan...
Ja mikähän pätevyys / ammatti / koulutus / Asiantuntijuus jollain vitun viidakon tähtösellä on kauneuskirurgiasta...?
Snellmaninkadulla ei tehdä leikkauksia, mutta antavat konsultaatiota. Kyselin Suvilta miten päätyi alalle ja kertoi että häntä on koulutettu alan ammattilaisten johdolla jo pidemmän aikaa.
Helsingin lookin toimipisteessä tehtiin hedelmähappokuorinta, iho jäi pehmeeksi kuin vauvanpeppu :)