Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä ihmiset tapaa toisia?

Vierailija
05.06.2024 |

Siis toista sukupuolta? Kaikki on niin hel-vetin sukupuolittunutta nykyään. Miten tässä pitäisi pariutua jos ei Tinderit ja baarit kiinnosta? Voiko tuntemattoman naisen kanssa aloittaa keskustelun esim. kaupungilla?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini on että yliopistolla, mutta johtuu varmaan siitä etten juuri muualla ole ikinä pyörinytkään. Kansanopiston kielikurssilla olen jopa tullut lähestytyksi että kai sekin on jonkinlainen paikka

Vierailija
2/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, mut tunnin juna pelastaa tän maan. Sitku jengi suhaa yöt päivää turggusen ja hesan välil ni ne pariutuu siel ja syntyvyys lähtee nousuu. Jotkut menee jopa naimisiin siel junas ja jää sinne asumaa. Ne tulee ameriikoist asti tsiigaa meiä junaa, tul sääki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on että yliopistolla, mutta johtuu varmaan siitä etten juuri muualla ole ikinä pyörinytkään. Kansanopiston kielikurssilla olen jopa tullut lähestytyksi että kai sekin on jonkinlainen paikka

Kumpaa sukupuolta mahdat olla?

Vierailija
4/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Vierailija
5/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnasta. Ja kiinnostuksenkohteista. Minkälainen kohtaamispinta on.

Vierailija
6/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Töissä

2. Kavereiden puolisoiden sinkkukaverit esitellään

3. Tanssikurssilla 

Vierailija
7/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Millä tavoin nainen lähestyi sinua?

Vierailija
8/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Töissä

3. Tanssikurssilla 

1. Olen miesvaltaisella alalla. Ei yhtään naispuolista kollegaa.

2. Kaverit ovat kaikki sinkkuja ja heillä vain miespuolisia kavereita.

3. Oisko jotain muuta kurssivaihtoehtoa? :D

Ap

Vierailija
9/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista sosiaalisista piireistä kuten ennenkin. Opinnoista, töistä, harrastuksista, ystävien ja tuttujen kautta.

Ei naiset halua että niitä tullaan epätoivoisena kadulta iskemään. Ihmiset yleensä tutustuu toisiinsa ensin pikkuhiljaa ja huomaavat että haluavat viettää aikaa yhdessä. 

Vierailija
10/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naisten kävellä rauhassa kadulla äläkä mene häiritsemään. Kaikki luulevat, että olet sähköliittymätyrkkymyyjä tai pervo, jos rupeat pysäyttämään kadulla vieraita ihmisiä.

Käy töissä ja harrasta jotain kehittävää, niin puoliso löytyy ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käy suihkussa ja pese hampaasi.

2. Käy parturissa ja osta asialliset vaatteet.

3. Hanki kissa, koira tai kummilapsi.

4. Harrasta jalkapalloa tai latinalaistanssia.

5. Käy taidenäyttelyssä, kirkossa ja kirjastossa.

Joko löytyi?

Vierailija
12/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista sosiaalisista piireistä kuten ennenkin. Opinnoista, töistä, harrastuksista, ystävien ja tuttujen kautta.

Ei naiset halua että niitä tullaan epätoivoisena kadulta iskemään. Ihmiset yleensä tutustuu toisiinsa ensin pikkuhiljaa ja huomaavat että haluavat viettää aikaa yhdessä. 

Mielenkiintoista. Eräässä toisessa ketjussa nainen sanoi, että haluisi, että häntä lähestyisi tuntemattomat miehet kaupungilla ja sillä kommentilla oli muuten reilusti enemmän ylä- kuin alapeukkuja. Btw eikö voi pikkuhiljaa tutustua kaupungilla esim. jos on jossain kaupassa samalla osastolla ja ettii samaa tuotetta ja siinä heittää ohimennen jonkun jutun esim, että "etitkö säkin tuotetta x?" Onko tämä pahakin iskiyritys?

Vierailija
13/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Hienovaraisesti. Materiaalit hukassa, tulee viereen katsomaan omistani, sitten jutellaan samalla niitä näitä. Käytiin kerran kahvillakin kun oli joku epäselvyys kurssin järjestelyissä.

Vierailija
14/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Hienovaraisesti. Materiaalit hukassa, tulee viereen katsomaan omistani, sitten jutellaan samalla niitä näitä. Käytiin kerran kahvillakin kun oli joku epäselvyys kurssin järjestelyissä.

Rohkea nainen. Olet siis ilmeisesti enemmän karhu kuin mies.

Vierailija
15/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset ja m u s l i m i t elävät murhan hengessä. Todisteena jokapäiväiset terroriteot joka puolella maailmaa.

tulihan se persukin tänne sekoilemaan

Vierailija
16/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset ja m u s l i m i t elävät murhan hengessä. Todisteena jokapäiväiset terroriteot joka puolella maailmaa.

tulihan se persukin tänne sekoilemaan

Itkettääkö?

Vierailija
17/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Eräässä toisessa ketjussa nainen sanoi, että haluisi, että häntä lähestyisi tuntemattomat miehet kaupungilla ja sillä kommentilla oli muuten reilusti enemmän ylä- kuin alapeukkuja. Btw eikö voi pikkuhiljaa tutustua kaupungilla esim. jos on jossain kaupassa samalla osastolla ja ettii samaa tuotetta ja siinä heittää ohimennen jonkun jutun esim, että "etitkö säkin tuotetta x?" Onko tämä pahakin iskiyritys?

Antaa kyllä melkoisen creepyn vaikutelman, jos seuraa vierasta ihmistä kaupassa ja hyökkää hyllyjen välissä kysymään "etsitkö sinäkin vessapaperia/hammaslankaa/kurkkua?" 

Mitä tuohon vastataan? "En, kun etsin tomaattia/vegaaninakkeja/surunvalittelukorttia."

Vierailija
18/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa kyllä melkoisen creepyn vaikutelman, jos seuraa vierasta ihmistä kaupassa ja h

No aikamoiset kauhukuvat sä nyt muodostit päässäsi 😆 ei nyt ihan noin kumminkaan 😆

Vierailija
19/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Töissä

3. Tanssikurssilla 

Työpaikkaromanssit (pysyviä tai eivät) ovat oikeasti huonoin vaihtoehto ikinä. Tai onhan niitäkin, jotka ovat kestäneet. 

Minä olen töissä naisvaltaisella alalla, ja useampi nätti nainen työpaikalla olisi minusta kiinnostunut. (Muitakin) miehiä on, joten pelkästään siitä ei ole kyse. Olen varattu, enkä tiedä lähtisinkö muutenkaan. 

M40+

Vierailija
20/109 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Töissä

3. Tanssikurssilla 

Työpaikkaromanssit (pysyviä tai eivät) ovat oikeasti huonoin vaihtoehto ikinä. Tai onhan niitäkin, jotka ovat kestäneet. 

Minä olen töissä naisvaltaisella alalla, ja useampi nätti nainen työpaikalla olisi minusta kiinnostunut. (Muitakin) miehiä on, joten pelkästään siitä ei ole kyse. Olen varattu, enkä tiedä lähtisinkö muutenkaan. 

M40+

Mistä sinä sitten löysit omasi, jos et töistä, tanssikurssilta tai kaverin vaimon sinkkukavereista? Onko teillä lapsia ja oletteko onnellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän