jos menette selkähierontaan niin riisutteko rintaliivit?
Kommentit (19)
Napsauttaa liivit auki ja lopuksi kiinnittää hakaset. Mieshieroja
Hieroja napsauttaa liivit auki ja laittaa kiinni. Selkähieronnassakin lopussa joskus käännytään selälleen, niin tuntisin oloni todella epämukavaksi ilman liivejä.
Eikö se häiritse enemmän, että hieroja hieronnan lisäksi riisuu? Jos selkää on tarkoitus käsitellä, tuntuu tyhmältä jättää sinne se solki vielä avattavaksi. Eihän hierojan tehtävä ole riisua toista.
Eikö se häiritse enemmän, että hieroja hieronnan lisäksi riisuu? Jos selkää on tarkoitus käsitellä, tuntuu tyhmältä jättää sinne se solki vielä avattavaksi. Eihän hierojan tehtävä ole riisua toista.
...silloin kun haluaa ja tarpeelliseksi näkee
Hierojani avaa ja sulkee sen. Oikein hyvin toimii. Miespuolinen fysioterapeutti.
En näe mitään järkeä jättää päälle, kun hieroja kuitenkin avaisi. Sitten vaan pitäisi maata liivien kaaritukien päällä ja hierontaöljy voisi valua liiveillekin.
käynyt mieshierojalla, joka erikseen kysyy voinko avata liivien hakaset ja vasta siinä vaiheessa kun olen jo vatsallani siinä pöydällä. Ei niitä tarvise pois ottaa, jos se tuntuu epämukavalta!
Mun fysioterapeutti tekke muutakin kun hieroo selkää, joten tuntuis hullulta heittää liivit kokonaan pois. Ja se laitta sitä öljyä käsiinsä, maltillisesti, ei mun selkään:-)
Suurin osa varmaan jättää liivit päälle just sen takia, että hieroja itse ne avaisi ja voi sitten hekumoida siinä että mitä jos se laskisi pikkuhousujakin hieman alas jne jne
Taitaa olla vain tarkoituksellinen juttu
Samoin. Mua ei kyllä haittaisi riisua itse. Hieroja on vanhempi mies.
pois. Menen hierontapöydälle rintsikat päällä ja hieroja avaa liivit hieronnan ajaksi ja laittaa takaisin kiinni lopuksi tai jos esim tarvetta kääntyä selälle niskan hieronnan ajaksi. Käyn yleensä mieshierojilla ja tuntisin epämukavaksi hyppiä rinnat paljaana, kun se ei ole välttämätöntä.
Suurin osa varmaan jättää liivit päälle just sen takia, että hieroja itse ne avaisi ja voi sitten hekumoida siinä että mitä jos se laskisi pikkuhousujakin hieman alas jne jne Taitaa olla vain tarkoituksellinen juttu
rehellisesti sanottuna
En mies- enkä naishierojalle. Hierojat avaa ja sulkee liivit. Ja tosiaan olisi epämiellyttävää kääntyä selälleen ilman liivejä.
Riippuu hierojasta.
Joku sanoo, voit jättää liivit päälle, avaan ne sitten kun makaat. Joku sanoo, yläosa paljaaksi.
Molemmat käy minulle.
Oletko koskaan nähnyt että joku on hieronnassa liivit päällä.
pois. Menen hierontapöydälle rintsikat päällä ja hieroja avaa liivit hieronnan ajaksi ja laittaa takaisin kiinni lopuksi tai jos esim tarvetta kääntyä selälle niskan hieronnan ajaksi. Käyn yleensä mieshierojilla ja tuntisin epämukavaksi hyppiä rinnat paljaana, kun se ei ole välttämätöntä.
Käyn yleensä mieshierojilla ja tuntisin epämukavaksi hyppiä rinnat paljaana, kun se ei ole välttämätöntä.
Eikö tunnu epämukavalta hyppiä alusvaatteisillaan mieshierojan edessä? Eihän sekään ole välttämätöntä.
Ei tarvitse hyppiä. Mutta on välttämätöntä ottaa päällimmäiset vaatteet pois, jotta hieroja pääsee hieromaan.