Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän epäsiistiä vaimoani

Vierailija
04.11.2011 |

Toisen ketjun innoittamana aloitan ensi kertaa avautumisen aiheesta. Olen hyvässä virassa, samoin vaimoni. Pidän ulkonäöstäni ja kunnostani huolta. Vaimo ei. Ylipainoa on, mutta se ei olisi yksinään pahin, jos hän olisi muuten siisti. Vaatteet ovat mitä sattuu, hiuksista puhumattakaan. Olen jopa siirtänyt hänen tililleen rahaa, että voisi hankkia itselleen uusia vaatteita ja käydä kampaajalla. Hän käytti rahat lasten vaatteisiin, joita meillä olisi ollut ennestäänkin tarpeeksi. Silmälasinsangat ovat kai hänen lukioajoiltaan ,itse hankin uudet vähintään vuosittain. Ja vielä korostan: rahasta se ei ole kiinni. Lisäksi tykkäisin kauniista alusvaatteista ,joita olen myös hankkinut lahjaksi, mutten ole ikinä niitä nähnyt hänen päällään. Ainoastaan haalistuneita ja virttyneitä vanhoja. Huoh. Toivottavasti hän lukee tämän.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kovasti sitä häpeät. Se löytää kyllä paremman.

Vierailija
2/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun innoittamana aloitan ensi kertaa avautumisen aiheesta. Olen hyvässä virassa, samoin vaimoni. Pidän ulkonäöstäni ja kunnostani huolta. Vaimo ei. Ylipainoa on, mutta se ei olisi yksinään pahin, jos hän olisi muuten siisti. Vaatteet ovat mitä sattuu, hiuksista puhumattakaan. Olen jopa siirtänyt hänen tililleen rahaa, että voisi hankkia itselleen uusia vaatteita ja käydä kampaajalla. Hän käytti rahat lasten vaatteisiin, joita meillä olisi ollut ennestäänkin tarpeeksi. Silmälasinsangat ovat kai hänen lukioajoiltaan ,itse hankin uudet vähintään vuosittain. Ja vielä korostan: rahasta se ei ole kiinni. Lisäksi tykkäisin kauniista alusvaatteista ,joita olen myös hankkinut lahjaksi, mutten ole ikinä niitä nähnyt hänen päällään. Ainoastaan haalistuneita ja virttyneitä vanhoja. Huoh. Toivottavasti hän lukee tämän.

tuo "huoh" lopussa paljasti että kirjoittaja ei voi olla mies. Eli joku provoilee ja haluaa taas kuulla haukkuja epäsiisteistä ja lihavista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla arvomaailma kiinni muusta kuin ulkoisista seikoista. Toivottavasti vaimosi lukee tämän.

Vierailija
4/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan ei sellainen mies, joka on naisen kanssa vapaaehtoisesti naimisissa.

Vierailija
5/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole miehen kirjoittama. Heti huomasi. Joku turhautunut nainen purkautuu.

t:sen toisen ketjun ap

Vierailija
6/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "huoh" lopussa paljasti että kirjoittaja ei voi olla mies. Eli joku provoilee ja haluaa taas kuulla haukkuja epäsiisteistä ja lihavista naisista.

Tosiaan tuo "huoh" vie lopullisesti terän viestistä, mutta on tuo kirjoitustyyli muutenkin niin perinaisellista.

Vierailija
7/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäät hänestä mutta mutta vaikka tykkäätkin haluisit vähän päivitystä silmälaseihin. Aloita siitä! Nappaset kainaloon ja menkää yhdessä optikolle.

Kun lasit on saatu komennat mars kampaajalle. Ota sopivasti huumoria kehiin. Muista kuitenkin edetä pienin askelin. Joskus voisit sanoa et mä haluun sun käyttävän jotain tiettyä väriä...

Meillä minä ostan miehelleni vaatteet muuten ei tule mitään! Salaa myös vien tarvitseville vielä hyväkuntoisina että on iloa heillekin.

Karseeta on se kun mieheni muistaa jonkun 10 vuoden takaisen rätin ja rupeaa ettimään sitä! Riippuen tunteen voimakkuudesta etin hänen kanssaan ja ihmettelen mukana mihinkä se on joutunut. Joskus sanon suoraan et pesin sillä lattian ja heitin pois. Silloin pitää kuunnella moittivapuhe totisena vaikka kuinka naurattaa!

Vierailija
8/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies kirjoita kuin ap.

Vierailija
9/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo "huoh" vie lopullisesti terän viestistä, mutta on tuo kirjoitustyyli muutenkin niin perinaisellista.

Sitä paitsi koko kirjoitus oli liian selvittelevä. Mies ei kirjoita noin maalailevasti.

Vierailija
10/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monta ketjua täällä on ollut, missä epäsiististi pukeutuva mies käsketään laittamaan ulkoruokintaan, mutta nyt kun asetelma, todellinen tai teoreettinen, onkin toisin päin, se ei ole mahdollista mamman mielestä.

Ja siis elämänarvoistahan on juuri kysymys (?) kun nainen kulkee reikäisissä kalsareissa ja tuen aikoja sitten hävittäneissä rintsikoissa jotka joskus on olleet valkoiset, mutta kiitos parin pyykkikerran mustien mukana, nykyään harmaat. Tai ei harjaa hiuksiaan, käy kampaajalla kuin kerran kolmessa vuodessa ja silloinkin lapsen kanssa jne. jne.

Vierailija
11/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 16:49"]

Älä osta alusvaatteita vaimollesi, menee ihan tasan varmasti metsään niin että rytinä käy. Älä edes leikilläsi ja "huumorilla" vihjaile vaimollesi painosta, hapsottavista hiuksusta, rilleistä yms. - metsään menee sekin. Tuo mielummin kylään mukavia ja kohteliaita sinkkuja työkavereitasi, vaimosi alkaa varmasti kiinnittämään sen jälkeen huomiota itseensä. Toimii.

[/quote]

Ei, ei tarvitse vihjailla. Sen kun sanoo suoraan että kulta, sä näytät nykyisin todellakin kammottavalle. Tee jotain.

Vierailija
12/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset puhu vaimosi kanssa. Turhaan tänne kirjoittelet. Tai vaihda vaimoa, jos ei kelpaa sulle omana itsenään.

Vierailija
13/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 10:34"]

Miten monta ketjua täällä on ollut, missä epäsiististi pukeutuva mies käsketään laittamaan ulkoruokintaan, mutta nyt kun asetelma, todellinen tai teoreettinen, onkin toisin päin, se ei ole mahdollista mamman mielestä.

Ja siis elämänarvoistahan on juuri kysymys (?) kun nainen kulkee reikäisissä kalsareissa ja tuen aikoja sitten hävittäneissä rintsikoissa jotka joskus on olleet valkoiset, mutta kiitos parin pyykkikerran mustien mukana, nykyään harmaat. Tai ei harjaa hiuksiaan, käy kampaajalla kuin kerran kolmessa vuodessa ja silloinkin lapsen kanssa jne. jne.

[/quote]

Ja tässä taas tyyppillistä naista. Käännetään asia toisinpäin. Nyt oli kyse epäsiisteistä vaimoista eikä epäsiisteistä miehistä.

Olen jutellu vaimoni kanssa, tai yrittänyt, mutta vaikkai kuinka asiansa esittäisi, niin se tyyppilliseen naisen tapaan käännetään miestä vastaan. Jos huomauttaa, että laita hiuksiasi ennen kuin menet pankkiin, niin vastauksena saa, että on sinullakin ollut hiukset sekaisin. Tämä on hyvin yleistä. Naiset ovat tehneet minusta sovinistin.

Vierailija
14/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 10:41"]

Mikset puhu vaimosi kanssa. Turhaan tänne kirjoittelet. Tai vaihda vaimoa, jos ei kelpaa sulle omana itsenään.

[/quote]

Ei se vaihtamalla parane aina.

Vierailija
15/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio muutokseen ei ole se, että mies haluaa, vaan että nainen haluaa!

Sitä paitsi mies saattaa ehdottaa sellaista tyyliä, mistä nainen ei pidä.

Menkää yhdessä sinne optikolle ja antakaa sen ammattilaisen siellä valita ne rillit naiselle. Ei mies! Ehdota vaimollesi tavaratalon pukeutumispalvelua sen sijaan että pistät rahaa, mitä varmaan vaimollasi on itselläänkin, tilille.

Minä haluaisin olla siistimpi, mutta en vain osaa. Lisäksi on lapsuudesta peräisin olevia itsetunto-ongelmia josta syystä en koe, että saisin itse haluta mitään tai että olisin minkään ulkoisen ilmeenkohotuksen arvoinen.

Vierailija
16/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuiko aloitus naisten arkaan paikkaan, vai mikä on kun ei itse asiaan uskaltanut kukaan puuttua? Se, että joku käyttää "huoh", niin ei tee ketään naiseksi tai mieheksi, se on vain naisten tyypillinen tapa jättää asia käsittelemättä ja tarttua johonkin epäolennaiseen. Meilläkään ei voi koskaan keskustella epäsiisteydestä eikä niistä ällöttävistä vanhoista alusvaatteista ja hapsottavista hiuksista ja ruuasta suupielessä, kun sitten se vika käännetäänkin mieheen, joka aina alistaa ja on muutenkin hirveä. Meillä tulee ainakin avioero ja hyvin pian. Alkaa olemaan mitta näynnä. Enkä yhtään naista ota saman katon alle enää asumaan, ikinä.

Vierailija
17/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla tulee mieleen eräs pariskunta. Päälle nelikymppisiä. Sääliksi käy mies. Vaimolla tosissaan hiukset hapsottaa ja silmälasit repsottaa. Rahaa on, sen näkee jo muista välineistä..

Vierailija
18/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ohis, mut kyllä mun mies käyttää 'huoh' -ilmaisua jos on vaikka turhautunut johonkin ja lähettää viestin/chattaa. Neljänkympin hujakoilla mennään, eli ei mikään teini enää. En ole ajatellutkaan että 'huoh' määrittelee noin kovasti sukupuolta.

Vierailija
19/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina huoliteltu ja jopa kauniskin nainen. Kiltti, huomaavainen ja ihan normaali ihminen ja silti mun mies petti mua. Ja vielä useaan otteeseen. Ei se riipu tippaakaan sen naisen ulkonäöstä jos mies pettää, miettikää nyt jotain Cheryl Colea tai Sandra Bullockia, niitä petettiin oikealta ja vasemmalta ja ovat ihan jumalaisen kauniita naisia.

Vierailija
20/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, jos ostaisit lahjakortteja? Lahjakortti silmälasiliikkeeseen. Lahjakortti kampaajalle. Lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen tai vielä parempaa, varaat ajan jollekin pukeutumisneuvojalle ja varaat vaimon tietämättä tietyn summan rahaa pukeutumisneuvojan valitsemiin vaatteisiin (vaimo siis tietysti valitsee niistä mieluisimmat ja sinä maksat). Kehu vaimoasi, kun hän pitää jotain itsellesi mieleistä vaatetta tai on laittanut hiukset nätimmin. Osta yllätyslahjaksi viikonloppu kylpylässä ja sieltä hoitoja ja aika kosmetologille. Ole romanttinen ja yllättävä ja laita vaimo tuntemaan, että arvostat häntä. Veikkaan, että pieni flirtti ja romanttisuus saavat yllättäviä asioita aikaan vaimossasi.