Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on alakoulu?

Vierailija
25.10.2011 |

Ala-asteen ymmärrän, onko koulunimitykset muuttuneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulu = luokat 1-6

Yläkoulu = luokat 7-9

Vierailija
2/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen ala-aste on nykyään alakoulu ja entinen yläaste yläkoulu. Ja sit on yhtenäiskoulu, jossa on molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= fyysinen koulurakennus, jossa sijaitsee samassa rakennuksessa luokat 1-9.

Vierailija
4/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi koulu tulee asteen tilalle?



ap

Vierailija
5/5 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi koulu tulee asteen tilalle? ap

Voisiko se tulla siitä rakennuksesta joka on KOULU? Se ei ole aste eikä navetta.

Itseasiassa uusi nimitys on alentava. pienet ovat alemmalla asteella.

Aste yleensäkin on kulman ja lämpötilan mitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän