Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minulla ei omaaaikaa

Vierailija
24.10.2011 |

mä oon viimeks saanu ihan omaa aikaa yli 3-vuottasitte.

aina hoidan kodin ja lapset, miehen mielestä en tarvitse omaa aikaa, en tarvitse harrastusta...yms.

olen vaan kotiäiti, enkä tee miehen mielestä mitään, joten en tarvitse "omaaaikaakaan"

mitä voisin tehdä, että saisin omaa aikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne lapset joskus nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat sitä omaa aikaa kävelemällä ovesta ulos.

Vierailija
4/7 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen joka oikeasti ymmärtää ja arvostaa sinua

Vierailija
5/7 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne lapset joskus nukkuu?

Silloin on kuitenkin käytettävissä.

Oma-aika on sitä, kun saa olla ihan itsensä kanssa, tehdä mitä haluaa miten haluaa.

Vierailija
6/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo, voit ottaa eron -> silloin miehen on pakko hoitaa lapsia, jos haluaa heitä yleensäkään nähdä. Teet vaikka sopimuksen, että lapset asuvat puolet ajasta isällä ja puolet äidillä. A vot, sulla on 50 prosenttia ajasta vain itsellesi!

Vierailija
7/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuen kyllä suurimmaksi osaksi siitä, että mies on niin paljon töissä. Viimeksi olen ollut ihan yksinäni/ystävien kesken 5 vuotta sitten.

Itse pyrin ottamaan omaa aikaa kun saan viimeisimmän lapsen nukkumaan. Silloin lämmitän saunan, ja menen istumaan lauteille ihan omassa rauahssa:) Periaatteessa sain omaa aikaa myös töissä (tein viikonlopputöitä), mutta nyt olen kotona kokonaan koska laskettu aika on viikon päästä.

Lohduttauduin ajatuksella, että kohta helpottaa, kun lapset ovat isompia. Mutta tulikin tämä raskaus pillereistä hulimatta. Nyt sitä taas odotellaan sitä omaa aikaa... kaikkeen tottuu. Ja pienistäkin omista hetkistä oppii nauttimaan =D