Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko wt mielestäsi?

Vierailija
27.10.2023 |

Olen 33v, sinkku. Harrastan tanssia. Minulla on ulosotossa kymmeniä tuhansia euroja, yritän saada asiat kuntoon. Käyn osa-aikaisesti töissä, vuoroja vain muutama viikossa. Asun vuokralla vanhassa asunnossa. Käyn viihteellä kerran-pari kuukaudessa. Olen luonteeltani ystävällinen, nauravainen ja suurimmaksi osaksi iloinen. Olen myös aika ujo uusien ihmisten seurassa. Minulla on yksi suoritettu tutkinto, muut koulut jääneet kesken.

Olenko valk oroska?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ainakin olet elänyt yli varojesi.

Vierailija
2/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkintosi naiseuden ihanuuden erilaisista ilmentymistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on noin paljon ulosotossa? 

Vierailija
4/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanonut niin?

Et vaikuta ainakaan kertomasi perusteella.

Vierailija
5/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nuorempana 18-22v. en välittänyt. Myös suuremman lainan päästin ulosottoon, kun keskustelin tilanteestani velkaneuvojan kanssa. Ap.

Vierailija
6/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuin minä. Mä sain vasta aikuisiällä diagnoosin, joka selittää paljon käytöstäni. Pääsin vuosi sitten velkajärjestelyyn 4 vuoden hakemisen jälkeen. 

Vierailija
7/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro myös tyylistäsi.

Mä en ajattele että kukaan ois roska, mutta käytän sanaa wt tietystä tyylistä.

Vierailija
8/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän dataa vetää luotettavia johtopäätöksiä.

Vierailija
9/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Nuorempana 18-22v. en välittänyt. Myös suuremman lainan päästin ulosottoon, kun keskustelin tilanteestani velkaneuvojan kanssa. Ap.

Makselet ne pois ja jatkat elämääsi. Minusta tuo wt- termi on rasistinen ja sitä ei pitäisi käyttää missään.

Vierailija
10/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kelvannut kenellekään. 🤣

Vierailija
11/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maakuntatukka vauhtiväriraidoilla? Palaako körssi? Onko jalassa legginsit, kainalossa joku merkkiveska ja onko ylipainoa? Kiroiletko ja oletko valinnut puolisoksesi sellaisen rehevän, käsivarsitatuoidun duunarin, jolla on snadi alkoholiongelma ja joka juo maitoa ruoan kanssa? Jääkö lapsillasi usein läksyt tekemättä ja ope tiedottaa sua säännöllisesti muksujen huonosta käytöksestä wilma-viestein? Onko pieruhuumori sinusta hyvää ja kuiva valkoviini pahaa? Onko kotiin ostettu mahdollisimman iso telkkari, joka on samalla mahdollisimman edullinen kokoluokassaan? Ja taskusta löytyy iPhone, jossa on näyttö/suojalasi jotenkin hajalla? Et ole koskaan syönyt rapuja, mutta lähipizzerian dillinger on sinulle tuttuakin tutumpi?

jos kyllä, niin olet. 

Vierailija
12/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noiden asioiden perusteella leimaisi valkoroskaksi. Kuulostat ihan fiksulta.

Vierailija
13/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. - Ainakaan kertomasi perusteella, olettaen, että pyrit maksamaan ulosotossa olevat maksut pois, etkä yritä paeta niitä. - Ei yksistään ole ulosotto ole häpeä. (Emmehän edes tiedä, miksi olet joutut ulosoton kohteeksi).

Moni on tahtomattaan työtön, Sinulla on puolipåäiä työ. - Toivon mukaan saat kokoaikaisen työn.

Vuokralla asumine ei ole mikään häpeä. - En ymmärrä miksi täällä niin moni on hirttäytynyt ajatukseen siitä, että omistuasuminen olis aina parempi ratkaisu. (Totta kai jos ostaa oman -tai useimmat pankin kanssa yhteisen seuraaviksi vuosiksi, niin on hyvä, jos edes silloin uskoo tehneensä hyvät kaupat mutta on harhaluulo, jos kuvittelee, että asunnon arvo nosuee automaattisesti ajan saatossa ja saisi aina vähintään omansa pois).

Yksi suoritettu tutkinto - kuinka monta niitä sitten pitösi olla? -Olet niin nuori, että ehdit vielä tehdä useammankin tutkinnon, jos oopiinot ja tutkintojen suorittaminen kiinnostaa, Mutta minusta tutkinto(j)aan alleviivat ovat usien vähän vaivaannuttavia. Mutta lukemine kannattaa silti aina.

Ihmisen joka on enimmäkseen hyväntuulinen ja iloine on usein mikavampi olla kuin hapan naaman. jonka kasvoilla tuksin koskaan edes häivähtää hymyä.

Sinkkumies

Vierailija
14/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko noilla spekseillä jonkun mielestä WT vai ei. Mikäli olet nainen, niin ihan tekstin perusteella mieluusti lähtisin johonkin kahville.

Vierailija
15/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maakuntatukka vauhtiväriraidoilla? EI

Palaako körssi? VÄLILLÄ

Onko jalassa legginsit, kainalossa joku merkkiveska ja onko ylipainoa? EI

Kiroiletko ja oletko valinnut puolisoksesi sellaisen rehevän, käsivarsitatuoidun duunarin, jolla on snadi alkoholiongelma ja joka juo maitoa ruoan kanssa? OLEN SINKKU, MUTTA DUUNARI KELPAISI

Jääkö lapsillasi usein läksyt tekemättä ja ope tiedottaa sua säännöllisesti muksujen huonosta käytöksestä wilma-viestein? LAPSETON

Onko pieruhuumori sinusta hyvää ja kuiva valkoviini pahaa? VALKOVIINI PAHAA KUTEN MYÖS PIERUHUUMORI

Onko kotiin ostettu mahdollisimman iso telkkari, joka on samalla mahdollisimman edullinen kokoluokassaan? ISO TV ON, VANHA KYLLÄKIN

Ja taskusta löytyy iPhone, jossa on näyttö/suojalasi jotenkin hajalla? ON, MUTTA EI HAJALLA

Et ole koskaan syönyt rapuja, mutta lähipizzerian dillinger on sinulle tuttuakin tutumpi? EN OLE SYÖNYT, SILLÄ EN SYÖ LIHAA OIKEIN. 

Muuten samat setit kuin AP:lla. Olenko wroska?

Vierailija
16/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itsetuntosi kaipaisi remonttia.

Vierailija
17/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä, mutta itsetuntosi kaipaisi remonttia.

Helpommin sanottu kuin tehty. Poliitikot, media ja kansalaiset rummuttaa kuinka köyhät on syyllisiä kaikkien ongelmiin. Julkisen puolella voi tuurilla päästä terapiaan muutaman vuoden odotuksen jälkeen ja silloinkin työnnettään todennäköisesti vain pilleriä huuleen. Yksityiseen ei ole varaa tietenkään.

-eri

Vierailija
18/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oot kuin minä. Mä sain vasta aikuisiällä diagnoosin, joka selittää paljon käytöstäni. Pääsin vuosi sitten velkajärjestelyyn 4 vuoden hakemisen jälkeen. 

Saitko lääkäriltä basic bitch diagnoosin?

Vierailija
19/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saitko lääkäriltä basic bitch diagnoosin?

🤣🤣 En, mutta ADHD -diagnoosi napsahti. Veljellä diagnosoitiin jo lapsena.

Vierailija
20/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.