Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa sitä "omaa aikaa"

Vierailija
24.10.2011 |

Meillä tulee nyt kaksi vuotta siitä, kun tulin raskaaksi. Mies lähti tytön kanssa mökkeilemään mummin ja papan kanssa, että mä saan vuorokauden omaa aikaa kaikkeen mitä haluan tehdä, mutten saa tytön ollessa kotona tehtyä. Esim. aina ommellessa tyttö istuu polkimen päällä tai haluaa syliin.

No minä sitten soitin parhaalle kaverilleni ja sovittiin, että käydään syömässä ja otetaan lasilliset punkkua ja turinoidaan. Mulla meni kolme tuntia, että sain itseni lähtökuntoon, kun meikit ja muut oli ihan hukassa pitkän pitkän suihkun jälkeen. Eli lauantaina en saanut mitään aikaiseksi. Ilta venyi melkein aamuun asti, kun lipsahtihan se mopo käsistä. Sunnuntaikin meni kuolemaa tehdessä. Seitsemän jälkeen illalla alkoi tuntua siltä, että mä jään henkiin.

Edellisellä kerralla, kun sain päivän vapaaksi, mies lähti tytön kanssa kaupungille ja palasi uuden auton kanssa. Mihinkä sitä nyt mies menisikään lorvimaan kuin autokauppaan!?

Tarinan opetus on, että ehkä pienen lapsen äidin ei kai ole tarkoitettu saada omaa aikaa! Olkaa ainakin varovaisia... ;D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmapalloja, paras paikka lorvailla lapsen kanssa ja isäkin viihtyy kun on nättejä naismyyjiä.

Vierailija
22/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurikylän Pena möi vanhaa pakuaan. Ei sitä pullaa saa muualtakaan 30 km säteellä. Emännälläkin meni aamuyöhön kun kirkonkyliltä kesti kävellä kotiin monta tuntia. On se niin helppo ritisoida kun asuu etelän kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei olis halunnu että Pena myy ooppelinsa, kun sillä on niin paljo tunnearvoa.

Vierailija
24/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä mitään lukemastaan ja sitten vielä viilataan pilkkua (eli korostetaan lisää sitä omaa tyhmyyttään) noista uudesta ja "uudesta" autosta.

Tsemppiä ap. Eiköhän se aika mennyt siihen mihin oli eniten tarvetta sillä hetkellä

Vierailija
25/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko oma aika sen arvoista. Jos on vaikka kokonainen päivä sitä jumaloi ja laskee jokaista sekuntia ja arki tuntuu sen jälkeen entistä paskemmalta.

Vierailija
26/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tosiaan eksyisi mielellään autokauppaan siinä missä minä vaatekauppaan.

Vierailija
27/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmapalloja, paras paikka lorvailla lapsen kanssa ja isäkin viihtyy kun on nättejä naismyyjiä.

eli ei kai sille mehua ja pullaa saa antaa?

Vierailija
28/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä mitään lukemastaan ja sitten vielä viilataan pilkkua (eli korostetaan lisää sitä omaa tyhmyyttään) noista uudesta ja "uudesta" autosta. Tsemppiä ap. Eiköhän se aika mennyt siihen mihin oli eniten tarvetta sillä hetkellä

Saatat olla jonkun amisplösön puoliso, mutta kyllä muille se uusi auto on nimenomaan uusi, ei käytetty.

Vierailija
29/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä sioille tällaiset pilke silmäkulmassa kirjoitetut jutut tällä palstalla!

Ei kai tässä kannattaisi edes vastata, mutta koitanpa vastata joihinkin kohtiin, vaikka taitaa kadota kirjoituksesta koko pointti selittämisellä...

Tyttö on siis reilun vuoden, enkä ole ollut baarissa enkä kännissä kahteen vuoteen. Tilaisuuksia on ollut aikaisemminkin, muttei vaan ole kiinnostanut. Raskausaikana join suullisen ehtoollisviiniä velipojan rippijuhlissa, mutta tytön syntymän jälkeen olen kyllä nauttinut alkoholia lähes viikoittain ruoan kanssa. Tällaisena av:n mammaäitinä (32v.) ei kyllä käynyt mielessäkään, että voisin intoutua kylillä noin railakkaasti! Varsinkin kun olen elämässäni railakkaampina ajan jaksoina kärsinyt jo niin monet krapulat, että luulisi riittävän.

Ja meikeistä sun muista... Käytän meikkiä lähes päivittäin, mutta minulla on omat meikit arkeen ja juhlaan. Ja koska iltameikkiä ei ole ollut tarve tehdä, niin meikit todellakin olivat hukassa. Ja tietenkin osa normijutuista oli myös hukassa, kuten poskipunasivellin, joka löytyi lopulta tyttären käsinuken sisältä ja ripsiväri, joka oli neidin käsilaukussa. Hiuksissa minulla on uusi leikkaus, jota en ole laittanut paremmin vielä koskaan. Joten kyllä: minulla meni todellakin kolme tuntia laittautumiseen (sisältäen sen pitkän suihkun, jota ei häirinnyt mikään).

Auto oli siis varmaankin AV:n kriteereiden mukaan vain uudehkon. Näyttelykappale, jolla oli ajettu koeajoa pari tuhatta kilometriä, mutta olemme auton ensimmäiset omistajat (siis autokaupan lisäksi). Ja ennen kuin joku keksii haukkua miestäni autokaupoilla lorvimisesta, niin vaatekaupoilleko miehen olisi pitänyt mennä. Kun lapsi nukkuu päiväunia, niin eiköhän se lapsen kannalta ole ihan sama, missä niitä vaunuja lykitään: ostoskeskuksessa tai autokaupassa.

Ja sitä omaa aikaa saan kyllä aina halutessani. Käyn iltaisin ja viikonloppuisin kaupassa yksikseni, lenkillä, kampaajalla, hierojalla jne. Näihin reissuihin menee kuitenkin vain joitakin tunteja maksimissaan, mutta näillä kahdella kirjoittamallani kerralla oli tosiaan tarkoitus saada olla yksin pidempään.

Ompelen parisänkyyn tilkkupäiväpeittoa, ja ompelemisesta yhtään tietävät ymmärtävät varmasti, ettei tunnissa pääse kuin juuri alkuun. Ja malli on sellainen, että minun pitää levittää tilkut lattialle. Se joka saa pidettyä tilkkuja lattialla järjestyksessä ilman, että vauva/taapero tulee tuntiin sinne sekaan, saa tulla auttamaan minua lapsen kasvatuksessa milloin vain.

Vierailija
30/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kannattaisi edes vastata, mutta koitanpa vastata joihinkin kohtiin, vaikka taitaa kadota kirjoituksesta koko pointti selittämisellä... Tyttö on siis reilun vuoden, enkä ole ollut baarissa enkä kännissä kahteen vuoteen. Tilaisuuksia on ollut aikaisemminkin, muttei vaan ole kiinnostanut. Raskausaikana join suullisen ehtoollisviiniä velipojan rippijuhlissa, mutta tytön syntymän jälkeen olen kyllä nauttinut alkoholia lähes viikoittain ruoan kanssa. Tällaisena av:n mammaäitinä (32v.) ei kyllä käynyt mielessäkään, että voisin intoutua kylillä noin railakkaasti! Varsinkin kun olen elämässäni railakkaampina ajan jaksoina kärsinyt jo niin monet krapulat, että luulisi riittävän. Ja meikeistä sun muista... Käytän meikkiä lähes päivittäin, mutta minulla on omat meikit arkeen ja juhlaan. Ja koska iltameikkiä ei ole ollut tarve tehdä, niin meikit todellakin olivat hukassa. Ja tietenkin osa normijutuista oli myös hukassa, kuten poskipunasivellin, joka löytyi lopulta tyttären käsinuken sisältä ja ripsiväri, joka oli neidin käsilaukussa. Hiuksissa minulla on uusi leikkaus, jota en ole laittanut paremmin vielä koskaan. Joten kyllä: minulla meni todellakin kolme tuntia laittautumiseen (sisältäen sen pitkän suihkun, jota ei häirinnyt mikään). Auto oli siis varmaankin AV:n kriteereiden mukaan vain uudehkon. Näyttelykappale, jolla oli ajettu koeajoa pari tuhatta kilometriä, mutta olemme auton ensimmäiset omistajat (siis autokaupan lisäksi). Ja ennen kuin joku keksii haukkua miestäni autokaupoilla lorvimisesta, niin vaatekaupoilleko miehen olisi pitänyt mennä. Kun lapsi nukkuu päiväunia, niin eiköhän se lapsen kannalta ole ihan sama, missä niitä vaunuja lykitään: ostoskeskuksessa tai autokaupassa. Ja sitä omaa aikaa saan kyllä aina halutessani. Käyn iltaisin ja viikonloppuisin kaupassa yksikseni, lenkillä, kampaajalla, hierojalla jne. Näihin reissuihin menee kuitenkin vain joitakin tunteja maksimissaan, mutta näillä kahdella kirjoittamallani kerralla oli tosiaan tarkoitus saada olla yksin pidempään. Ompelen parisänkyyn tilkkupäiväpeittoa, ja ompelemisesta yhtään tietävät ymmärtävät varmasti, ettei tunnissa pääse kuin juuri alkuun. Ja malli on sellainen, että minun pitää levittää tilkut lattialle. Se joka saa pidettyä tilkkuja lattialla järjestyksessä ilman, että vauva/taapero tulee tuntiin sinne sekaan, saa tulla auttamaan minua lapsen kasvatuksessa milloin vain.

Teillä on kaikesta päätellen vahvasti tarvetta nannylle, joka auttaa elämässä. Ihan jo alkaen siitä, että nukkuvalle vauvalle ostoskeskus ja autokauppa ovat toki tasa-arvoisia vaihtoehtoja, mutta lasta voisi hiljalleen totutella myös ulkoilmaan ja lykkiä vaunuja siellä.

Vierailija
31/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitä ole ollut haittavaikutuksia tähän mennessä:)

Vierailija
32/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kaikesta päätellen vahvasti tarvetta nannylle, joka auttaa elämässä. Ihan jo alkaen siitä, että nukkuvalle vauvalle ostoskeskus ja autokauppa ovat toki tasa-arvoisia vaihtoehtoja, mutta lasta voisi hiljalleen totutella myös ulkoilmaan ja lykkiä vaunuja siellä.

Vierailija
33/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kannattaisi edes vastata, mutta koitanpa vastata joihinkin kohtiin, vaikka taitaa kadota kirjoituksesta koko pointti selittämisellä...

Tyttö on siis reilun vuoden, enkä ole ollut baarissa enkä kännissä kahteen vuoteen. Tilaisuuksia on ollut aikaisemminkin, muttei vaan ole kiinnostanut. Raskausaikana join suullisen ehtoollisviiniä velipojan rippijuhlissa, mutta tytön syntymän jälkeen olen kyllä nauttinut alkoholia lähes viikoittain ruoan kanssa. Tällaisena av:n mammaäitinä (32v.) ei kyllä käynyt mielessäkään, että voisin intoutua kylillä noin railakkaasti! Varsinkin kun olen elämässäni railakkaampina ajan jaksoina kärsinyt jo niin monet krapulat, että luulisi riittävän.

Ja meikeistä sun muista... Käytän meikkiä lähes päivittäin, mutta minulla on omat meikit arkeen ja juhlaan. Ja koska iltameikkiä ei ole ollut tarve tehdä, niin meikit todellakin olivat hukassa. Ja tietenkin osa normijutuista oli myös hukassa, kuten poskipunasivellin, joka löytyi lopulta tyttären käsinuken sisältä ja ripsiväri, joka oli neidin käsilaukussa. Hiuksissa minulla on uusi leikkaus, jota en ole laittanut paremmin vielä koskaan. Joten kyllä: minulla meni todellakin kolme tuntia laittautumiseen (sisältäen sen pitkän suihkun, jota ei häirinnyt mikään).

Auto oli siis varmaankin AV:n kriteereiden mukaan vain uudehkon. Näyttelykappale, jolla oli ajettu koeajoa pari tuhatta kilometriä, mutta olemme auton ensimmäiset omistajat (siis autokaupan lisäksi). Ja ennen kuin joku keksii haukkua miestäni autokaupoilla lorvimisesta, niin vaatekaupoilleko miehen olisi pitänyt mennä. Kun lapsi nukkuu päiväunia, niin eiköhän se lapsen kannalta ole ihan sama, missä niitä vaunuja lykitään: ostoskeskuksessa tai autokaupassa.

Ja sitä omaa aikaa saan kyllä aina halutessani. Käyn iltaisin ja viikonloppuisin kaupassa yksikseni, lenkillä, kampaajalla, hierojalla jne. Näihin reissuihin menee kuitenkin vain joitakin tunteja maksimissaan, mutta näillä kahdella kirjoittamallani kerralla oli tosiaan tarkoitus saada olla yksin pidempään.

Ompelen parisänkyyn tilkkupäiväpeittoa, ja ompelemisesta yhtään tietävät ymmärtävät varmasti, ettei tunnissa pääse kuin juuri alkuun. Ja malli on sellainen, että minun pitää levittää tilkut lattialle. Se joka saa pidettyä tilkkuja lattialla järjestyksessä ilman, että vauva/taapero tulee tuntiin sinne sekaan, saa tulla auttamaan minua lapsen kasvatuksessa milloin vain.

koeajanut autoa ennen kuin osti sen? Ajattelin vain, jos lapsi nukkui autokaupassa vaunuissa niin jättikö hän lapsen myyjälle pantiksi, kun kävi koeajolla vai ostiko hän ns. sikaa säkissä?

Vierailija
34/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhuuteen vaiko ei, pääasia että se rentouttaa ja antaa elämäniloa ja voimia jaksaa paskamaista lapsiperhearkea.

Ja se sun lapsi on nyt pilalla, sille on tosiaan siellä autokaupassa syötetty sokerimehua ja pullaa ja varmaa kovia, tukehtumisvaarakarkkejakin sille on annettu. Pilalle meni penikka, kun omaa aikaasi otit. Syytä siitä sitten itteesi koko loppuelämäsi.

Vierailija
35/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sikiämiseen ja kotona nyhjäämiseen. Ja silti voi olla onnellinen, vaikkei elämänsä parhaita vuosia hiekkalaatikon reunalla viettänytkään, aatteleppa sitä.

Vierailija
36/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, hauska tarina. Joillakin nyt on aina tamponi vinossa niin kiukuttaa. ;)

eikä tarvi edes kiukuttaa,kun tajuaa muutenkin ettei tässä jutussa ollut mitään hauskaa.

mutta yksinkertasillehan kissan puuhun kiipeäminenkin on hauskaa..

Vierailija
37/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurikylän Pena möi vanhaa pakuaan. Ei sitä pullaa saa muualtakaan 30 km säteellä. Emännälläkin meni aamuyöhön kun kirkonkyliltä kesti kävellä kotiin monta tuntia. On se niin helppo ritisoida kun asuu etelän kaupungeissa.

Vierailija
38/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, hauska tarina. Joillakin nyt on aina tamponi vinossa niin kiukuttaa. ;)

eikä tarvi edes kiukuttaa,kun tajuaa muutenkin ettei tässä jutussa ollut mitään hauskaa. mutta yksinkertasillehan kissan puuhun kiipeäminenkin on hauskaa..

Kissa puussa.. :D Hi hi

Vierailija
39/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten kyseisiin paikkoihin voi mennä käymättä ulkona ? IDIOOTTI !

Vierailija
40/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät ole saaneet kyrpää äijältään viikonloppuna,vonkauksesta huolimatta.Nyt niitä kiukuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme