Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa sitä "omaa aikaa"

Vierailija
24.10.2011 |

Meillä tulee nyt kaksi vuotta siitä, kun tulin raskaaksi. Mies lähti tytön kanssa mökkeilemään mummin ja papan kanssa, että mä saan vuorokauden omaa aikaa kaikkeen mitä haluan tehdä, mutten saa tytön ollessa kotona tehtyä. Esim. aina ommellessa tyttö istuu polkimen päällä tai haluaa syliin.

No minä sitten soitin parhaalle kaverilleni ja sovittiin, että käydään syömässä ja otetaan lasilliset punkkua ja turinoidaan. Mulla meni kolme tuntia, että sain itseni lähtökuntoon, kun meikit ja muut oli ihan hukassa pitkän pitkän suihkun jälkeen. Eli lauantaina en saanut mitään aikaiseksi. Ilta venyi melkein aamuun asti, kun lipsahtihan se mopo käsistä. Sunnuntaikin meni kuolemaa tehdessä. Seitsemän jälkeen illalla alkoi tuntua siltä, että mä jään henkiin.

Edellisellä kerralla, kun sain päivän vapaaksi, mies lähti tytön kanssa kaupungille ja palasi uuden auton kanssa. Mihinkä sitä nyt mies menisikään lorvimaan kuin autokauppaan!?

Tarinan opetus on, että ehkä pienen lapsen äidin ei kai ole tarkoitettu saada omaa aikaa! Olkaa ainakin varovaisia... ;D

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pienen lapsen äiti ansaitsee omaa aikaa eikä siinä ole mitään vaarallista. HUI! mulla on krapula ja mies osti auton! Herää!!

Vierailija
2/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pienen lapsen äiti ansaitsee omaa aikaa eikä siinä ole mitään vaarallista. HUI! mulla on krapula ja mies osti auton! Herää!!

...tänne ei kannata kirjoittaa mistään mitään. Kun aina tulee näitä jotka ei tajua ollenkaan, mutta päätä pitää aukoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tänne ei kannata kirjoittaa mistään mitään. Kun aina tulee näitä jotka ei tajua ollenkaan, mutta päätä pitää aukoa.

väittää ymmärtäväni miksi omaa aikaa pitäisi varoa?

Vierailija
4/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap:n mies ole ennen lapsia käynyt autokaupassa?

ap:llä elämänsä ensimmäinen krapula :)

Vierailija
5/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaivittuilijoista ;)

Vierailija
6/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yllättäisi ja toisi uuden auton kotiin ja kaiken lisäksi pääsisin vielä itse baariin!

Vierailija
7/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, hauska tarina. Joillakin nyt on aina tamponi vinossa niin kiukuttaa. ;)

Vierailija
8/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä oli se miehen ostama uusi auto? Omaa uuttani kun olen joutunut odottamaan viikkoja, joten kiinnostaisi tietää, mitä merkkiä saa kaupasta samantien. Sen ostaisin seuraavalla kerralla.

Vierailija
9/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu-u, sun ei todellakaan kannata pitää omaa aikaa.

Vierailija
10/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä oli se miehen ostama uusi auto? Omaa uuttani kun olen joutunut odottamaan viikkoja, joten kiinnostaisi tietää, mitä merkkiä saa kaupasta samantien. Sen ostaisin seuraavalla kerralla.

tuliterä, mutta silti se on ostajalle "uusi"

Miten tälle palstalle eksyykin näin fiksut tyypit...

Vierailija
11/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliterä, mutta silti se on ostajalle "uusi" Miten tälle palstalle eksyykin näin fiksut tyypit...

ja jos ostaa käytetyn, niin se on käytetty. Taidat olla niitä, jotka ostavat "uudet" kenkäsäkin kirppikseltä meikeistä puhumattakaan.

Vierailija
12/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee nyt kaksi vuotta siitä, kun tulin raskaaksi. Mies lähti tytön kanssa mökkeilemään mummin ja papan kanssa, että mä saan vuorokauden omaa aikaa kaikkeen mitä haluan tehdä, mutten saa tytön ollessa kotona tehtyä. Esim. aina ommellessa tyttö istuu polkimen päällä tai haluaa syliin. No minä sitten soitin parhaalle kaverilleni ja sovittiin, että käydään syömässä ja otetaan lasilliset punkkua ja turinoidaan. Mulla meni kolme tuntia, että sain itseni lähtökuntoon, kun meikit ja muut oli ihan hukassa pitkän pitkän suihkun jälkeen. Eli lauantaina en saanut mitään aikaiseksi. Ilta venyi melkein aamuun asti, kun lipsahtihan se mopo käsistä. Sunnuntaikin meni kuolemaa tehdessä. Seitsemän jälkeen illalla alkoi tuntua siltä, että mä jään henkiin. Edellisellä kerralla, kun sain päivän vapaaksi, mies lähti tytön kanssa kaupungille ja palasi uuden auton kanssa. Mihinkä sitä nyt mies menisikään lorvimaan kuin autokauppaan!? Tarinan opetus on, että ehkä pienen lapsen äidin ei kai ole tarkoitettu saada omaa aikaa! Olkaa ainakin varovaisia... ;D

No ei saa lähetä ryyppäämään jos raskaus on kestänyt lähes kaksi vuotta. Nyt kannattaa mennä lääkäriin, tuo raskaus ei kuulosta normaalilta.

Vierailija
13/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliterä, mutta silti se on ostajalle "uusi" Miten tälle palstalle eksyykin näin fiksut tyypit...

ja jos ostaa käytetyn, niin se on käytetty. Taidat olla niitä, jotka ostavat "uudet" kenkäsäkin kirppikseltä meikeistä puhumattakaan.

muu katselee asioita hiukan eri vinkkelistä. Yritä kestää paremmuudessasi...

Vierailija
14/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset pilke silmäkulmassa kirjoitetut jutut tällä palstalla!

Vierailija
15/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me fiksummat järjestämme sitä joka viikko tai jopa joka päivä, jolloin ei mopo karkaa ja punaviini vie. Ehkä sinunkin kannattaisi opettaa sille lapselle, että ommellessasi hän voi tehdä jotain muuta. Ja miehelle voi kertoa, että tämä voisi useammin olla kahdestaan lapsen kanssa.

Vierailija
16/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu katselee asioita hiukan eri vinkkelistä. Yritä kestää paremmuudessasi...

Vierailija
17/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun piti ommella, mutta etsit koko illan kadonneita meikkejä?.

No ei menyyt koko ilta meikkien etsimiseen, Ap käytti myös kolme tuntia suihkussa käymiseen. Sitten itse istui polkimen päälle satulan sijaan ja mopo lähti käsistä. :D

Vierailija
18/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka kipeeksi tai visa vinkuu kun saan sitä kuuluisaa omaa aikaa. Kalliksi tulee ja kipiää käy.

Vierailija
19/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutko nyt kahden vuoden takaisesta tapahtuneesta, jolloin olit juuri tullut raskaaksi ja miehesi halusi sen vuoksi suoda sinulle omaa aikaa? Siinä tapauksessa minuakin hiukan hyytää se, että vedit raskaana ollessasi lärvit.

VAI yrititkö kömpelösti sanoa, että et ole raskaaksi tulosi jälkeen (siis kahteen vuoteen) ollut vapaalla ja nyt viikonloppuna sitten olit?

Vierailija
20/46 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äijä menee lapsen kanssa lorvimaan autokauppaan tai viettää mökkeilyä isovanhempien kanssa? Minä autan vähän: se adjektiivi on avuton! Yritit kirjoittaa hassunhauskan jutun perheestänne, mutta minua se lähinnä kummastuttaa. Onko oikeasti vuonna 2011 miehiä, jotka osallistuvat lapsensa hoitamiseen niin vähän, että eivät osaa olla tämän kanssa? Ja äitejä, joille oma aika on krapulanparantamista.

Ihan vinkkinä: opeta mies olemaan tytön kanssa joka päivä tunnin ajan, saat rauhassa ommella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi