Varokaa sitä "omaa aikaa"
Meillä tulee nyt kaksi vuotta siitä, kun tulin raskaaksi. Mies lähti tytön kanssa mökkeilemään mummin ja papan kanssa, että mä saan vuorokauden omaa aikaa kaikkeen mitä haluan tehdä, mutten saa tytön ollessa kotona tehtyä. Esim. aina ommellessa tyttö istuu polkimen päällä tai haluaa syliin.
No minä sitten soitin parhaalle kaverilleni ja sovittiin, että käydään syömässä ja otetaan lasilliset punkkua ja turinoidaan. Mulla meni kolme tuntia, että sain itseni lähtökuntoon, kun meikit ja muut oli ihan hukassa pitkän pitkän suihkun jälkeen. Eli lauantaina en saanut mitään aikaiseksi. Ilta venyi melkein aamuun asti, kun lipsahtihan se mopo käsistä. Sunnuntaikin meni kuolemaa tehdessä. Seitsemän jälkeen illalla alkoi tuntua siltä, että mä jään henkiin.
Edellisellä kerralla, kun sain päivän vapaaksi, mies lähti tytön kanssa kaupungille ja palasi uuden auton kanssa. Mihinkä sitä nyt mies menisikään lorvimaan kuin autokauppaan!?
Tarinan opetus on, että ehkä pienen lapsen äidin ei kai ole tarkoitettu saada omaa aikaa! Olkaa ainakin varovaisia... ;D
Kommentit (46)
30 sek... ! !.saa kyllä mennä juosten
Vierailija - 24.10.11 01:05 (ID 13623549)
vaunut vaan sinkoilee
Helpompaa on viedä vaunut erikseen ja sitten vauva turvaistuimessa. Teet aika lailla hankalaksi oman elämäsi, kun et mieti, miten yksinkertaisimmin asiat saa tehtyä. Aika harva lykkii vauvaa autolle ne muutamat metrit kotiovelta autopaikalle.
30 sek... ! !.saa kyllä mennä juosten
Vierailija - 24.10.11 01:05 (ID 13623549)vaunut vaan sinkoilee
Helpompaa on viedä vaunut erikseen ja sitten vauva turvaistuimessa. Teet aika lailla hankalaksi oman elämäsi, kun et mieti, miten yksinkertaisimmin asiat saa tehtyä. Aika harva lykkii vauvaa autolle ne muutamat metrit kotiovelta autopaikalle.
vei kakaran autolle millätavalla tahansa.
suuntaan, johon sen ei todellakaan kuvitellut menevän!
Kiitos lastenhoitotarjouksesta ja huolesta, mutta kyllä meillä oikeasti menee ihan hyvin. Isä osaa hoitaa lastaan, eikä näiden kahden kerran perusteella, jotka mä sain olla yksin kotona, kannata tehdä hirveästi johtopäätöksiä meidän elämästä. Sitten kun tuo lapsi antaa mun levitellä monta sataa värikästä kangastilkkua nenänsä eteen lattialle kiinnostumatta niistä, niin sitten mä haen apua. En kylläkään sittenkään täältä av:lta vaan jostain ihan muualta.
Elämästä on ihan oikeasti vaikea keksiä hassuja tarinoita kertomalla joka ikisen yksityiskohdan. Tarinani olisi ollut paljon tylsempi, jos olisin kertonut heti alkuunsa, että kyllä mutkin haettiin siihen autokaupantekoon mukaan. Me käytiin yhdessä koeajolla moottoritiellä, maantiellä ja kaupungissa ja jopa lastentarvikeliikkeessä sovittamassa turvakaukaloa (isän silmäkulmassa olevaa mahdollisesti todeksi muuttuvaa pilkettä varten).
Niille, jotka jutun ihan aluksikin tajusivat/tajuavat, niin voisin lisätä, että täytyy varoa anomasta seuraavaa omaa kotiaikaa sunnuntaille, koska nyt miehellä on asuntokuume. ;D
Ap (viestit 1 ja 31)
Miten kyseisiin paikkoihin voi mennä käymättä ulkona ? IDIOOTTI !
kyllä se riittää vauvalle päivittäiseksi ulkoiluksi. Näkeehän näitä äitejä kauppakeskuksissa "ulkoilemassa" joka päivä, miksei siis myös isä veisi lasta kahvilaan. On se niin raskasta!