Herkuttelen juuri Butter Chickenillä, ai että on hyvää
Kommentit (26)
Oli pakko santsaa kun on niin kielen mukana tempaavaa.
Tein itse kebab tortilloja, ai että tuli hyviä. Yksi syöty, olis vielä 5 jäljellä, jää huomiseksikin vielä.
Hyvä annos. Viikolla tuli syötyä samaa. Suosikkiruoka noista intialaisista ravintoloista.
Se on kyllä amiksellekin helppo tehdä, ei tarvitse kuin voita ja kanaa.
Laitatko kanan vai voin päällimmäiseksi? Täähän se ikuisuuskysymys.
Eipä juuri homompaa ruokaa voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä annos. Viikolla tuli syötyä samaa. Suosikkiruoka noista intialaisista ravintoloista.
Tein itse.
Ap
Ei voi niin kovin hyvää olla, kun kirjoitat tänne samalla syödessäsi. Todella kielen vievä ruoka on sellaista, ettei siinä tule edes mieleen kirjoitella samalla av:lle yhtään mitään.
Se on siitä outo ruoka ettei ole mitään väliä vaikka jättäisi voin kokonaan pois. Olen testannut, eikä huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi niin kovin hyvää olla, kun kirjoitat tänne samalla syödessäsi. Todella kielen vievä ruoka on sellaista, ettei siinä tule edes mieleen kirjoitella samalla av:lle yhtään mitään.
Mieti minne kieli päätyy jos ruoka sen vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse.
Ap
Miksi!
Vierailija kirjoitti:
Se on siitä outo ruoka ettei ole mitään väliä vaikka jättäisi voin kokonaan pois. Olen testannut, eikä huomaa mitään.
No eihän sitä tullut kuin 50g tähän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein itse.
Ap
Miksi!
Öö, oli nälkä. Miksi kysyt noin tyhmiä kysymyksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikä sitäkään olisi tarvittu.
Butter chicken on raukkojen junttien, jotka ei tiedä intialaisesta keittiöstä mitään muuta, valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samalla logiikalla olisi kanan voinut jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Butter chicken on raukkojen junttien, jotka ei tiedä intialaisesta keittiöstä mitään muuta, valinta.
Ei ole intialaisen keittiön vaan brittiläisen keittiön ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samalla logiikalla olisi kanan voinut jättää pois.
javitut. Taidat olla homo.
Hyi, en koskaan tilaa sitä. Jotain voikanaa, hyi.