Pariskunta, joka ällöttää
Eihän nämä ole oikeita ihimisiä, mutta tuon tyylisiä on paljon oikeasti olemassa. Ulkomuodollisesti.
Voi kiitos, etten itse näytä vartaloltani tuon naisen kaltaiselta tai mieheni tuolta mieheltä. YÖKS!!
Miksi kukaan päästää itsensä tuon näköiseksi? Lapset on tekosyy..
Kommentit (21)
Terveisin 105kg nainen ja 100kg mies
Koska viimeksi tanssit miehesi kanssa teillä kotona, ap?
Minusta on surullista jos opetat lapsillesi, että ihmisen arvo perustuu hänen ulkonäköönsä. Ja että ihmisille, jotka eivät miellytä, saa yökkäillä.
Enkä voi olla lisäämättä, että kyllä on vähän hassua että ihminen närkästelee pelihahmojen ulkomuotoa. Se on jo aika pitkälle vietyä ulkonäkökeskeisyyttä. :D
paljonko sulla on ikää ? Ehkä se siperia vielä opettaa
niin on jo opettanut kahden lapsen verran. Totta, olin hetken pönäkämpi raskauskilojen vuoksi, mutta en todellakaan jäänyt sellaiseksi, saati olisi antanut kilojen vain lisääntyä.
Enkä TODELLAKAAN haluaisi mieheni pikkuhiljaa hankkivan keski-ikäisen kaljamahaa (vaikka keski-ikäinen jo kohta onkin = 36-vuotias)
Oletko miettinyt, että joillakin se voi olla sairaus joka lihottaa? Ei aina ole oma valinta. Enkä ole itse lihava, mutta suututtaa tuollainen kypsymättömyys.
Oletko miettinyt, että joillakin se voi olla sairaus joka lihottaa? Ei aina ole oma valinta. Enkä ole itse lihava, mutta suututtaa tuollainen kypsymättömyys.
kuten masennus, kilpirauhasen vajaatoiminta tms. Tosiasissa sairaudesta johtuvaa ylipainoa on vain parisen prosenttia, loput ovat lihavia omien valintojensa takia.
Minulla on tuntemieni ihmisten mielestä "hyvät geenit" koska olen hoikka ja hyväkuntoinen. Oikeasti pidän huolta, ettei painoni nouse yli tietyn kilorajan tai pyhdyn toimiin. Toiset antavat painonsa nousta ja kuntonsa repsahtaa ja valittavat (tai uskottelevat itselleen), että ei tälle mitään voi, "huonot geenit", mitäs tässä enää yrittämään kun tähän astikin paino on jo ehtinyt nousta ...
niin on jo opettanut kahden lapsen verran. Totta, olin hetken pönäkämpi raskauskilojen vuoksi, mutta en todellakaan jäänyt sellaiseksi, saati olisi antanut kilojen vain lisääntyä.
Enkä TODELLAKAAN haluaisi mieheni pikkuhiljaa hankkivan keski-ikäisen kaljamahaa (vaikka keski-ikäinen jo kohta onkin = 36-vuotias)
annoit itsesi repsahtaa ja kerätä raskauskiloja?
Eihän niitä fiksulle ihmiselle tule.
Mullakin 2 raskauden aikana nousi paino 72 kiloon, mutta kun turvotus lähti heti synnytyksen jälkeen, painui takaisin sinne 50kg/174cm lähtöpainoon.
Sulla on se painon nousu ollut ihan omasta syystäsi johtuvaa, eikä raskaudesta.
Nyt tosin, 37-ikävuodesta lähtien paino on alkanut nousemaan, vaikken syö mitään, ja näytän kohtapuoliin videon naiselta, mutta en kyllä haluaisi enää painaa sitä 50 kiloakaan.
Rypyt senkun korostuisi, jos nyt se ulkonäkö enää se maailman tärkein asia onkaan.
On hyvä, ettei mun tartte miestä miellyttääkseni kärsiä herkuttelun puutteesta, vaan saan nauttia elämästä, ja silti kelpaan miehelleni.
Mullakin 2 raskauden aikana nousi paino 72 kiloon, mutta kun turvotus lähti heti synnytyksen jälkeen, painui takaisin sinne 50kg/174cm lähtöpainoon.
Sulla on se painon nousu ollut ihan omasta syystäsi johtuvaa, eikä raskaudesta.Nyt tosin, 37-ikävuodesta lähtien paino on alkanut nousemaan, vaikken syö mitään, ja näytän kohtapuoliin videon naiselta, mutta en kyllä haluaisi enää painaa sitä 50 kiloakaan.
Rypyt senkun korostuisi, jos nyt se ulkonäkö enää se maailman tärkein asia onkaan.
On hyvä, ettei mun tartte miestä miellyttääkseni kärsiä herkuttelun puutteesta, vaan saan nauttia elämästä, ja silti kelpaan miehelleni.
hormonien vaihtelujen vuoksi, kuten varmasti tiedätkin. Imetyksen aikana voivat kilot pysyä joillakin, sillä hormonitasapaino on erilainen kuin muuten. Useampi vuosi raskauden ja imetyksen jälkeen on enää turha vedota hormoneihin, silloin on kyse jo elämäntavoista ja omasta viitseliäisyydestä.
Oma äitini on viiden (!) lapsen jälkeen edelleen hoikka, nyt lähes kuusikymppinen. Isäni sen sijaan on pönäkkä ja isomahainen. Elämäntapoja tarkastelemalla ei ole vaikea arvata miksi..
Hyvä, jos kelpaat miehellesi ja miehesi sinulle. Itse haluan silti olla normaalivartaloinen ja hyväkuntoinen ja mieheni olevan sitä myös. Vaikka ulkonäkö ei _TODELLAKAAN_ ole se tärkein asia, niin ihan oikeastiko haluatte miehenne/naisenne lopettavan itsestään huoltapitämisen ja muuttuvan lihavaksi/kaljamahaiseksi/hehtaaripepuksi..? Sellaisen ihmisenkö alunperin halusitte, miksette sellaista jo alkuaan valinneet?
Sulla on se painon nousu ollut ihan omasta syystäsi johtuvaa, eikä raskaudesta.Nyt tosin, 37-ikävuodesta lähtien paino on alkanut nousemaan, vaikken syö mitään, ja näytän kohtapuoliin videon naiselta, mutta en kyllä haluaisi enää painaa sitä 50 kiloakaan.
On hyvä, ettei mun tartte miestä miellyttääkseni kärsiä herkuttelun puutteesta, vaan saan nauttia elämästä, ja silti kelpaan miehelleni.hormonien vaihtelujen vuoksi, kuten varmasti tiedätkin. Imetyksen aikana voivat kilot pysyä joillakin, sillä hormonitasapaino on erilainen kuin muuten. Useampi vuosi raskauden ja imetyksen jälkeen on enää turha vedota hormoneihin, silloin on kyse jo elämäntavoista ja omasta viitseliäisyydestä.
Oma äitini on viiden (!) lapsen jälkeen edelleen hoikka, nyt lähes kuusikymppinen. Isäni sen sijaan on pönäkkä ja isomahainen. Elämäntapoja tarkastelemalla ei ole vaikea arvata miksi..
Hyvä, jos kelpaat miehellesi ja miehesi sinulle. Itse haluan silti olla normaalivartaloinen ja hyväkuntoinen ja mieheni olevan sitä myös. Vaikka ulkonäkö ei _TODELLAKAAN_ ole se tärkein asia, niin ihan oikeastiko haluatte miehenne/naisenne lopettavan itsestään huoltapitämisen ja muuttuvan lihavaksi/kaljamahaiseksi/hehtaaripepuksi..? Sellaisen ihmisenkö alunperin halusitte, miksette sellaista jo alkuaan valinneet?
oma mieheni on lihonnut viimeisen kahden vuoden aikana yli kymmenen kiloa (nyt mitat 178/102), oikeastaan kaikki kilot ovat kertyneet vatsan kohdalle.Hän lopetti liikkumisen ja makoilee mieluummin punkan pohjalla katsomassa leffoja. Tiedätkö mitä, se ei ole kuitenkaan vähentänyt viehätystä. Haluan miestäni yhtä paljon kuin suhteen alussakin, jolloin oli paljon hoikempi. Minä itse olen taasen laihtunut, tosin mitään en ole sen eteen tehnyt. Päinvastoin. Silti olen ihan normaalipainoinen, mutta olen myös ollut 15 kiloa painavampikin nuoruudessa. Jostakin syystä raskaudet saivat painon laskemaan.
Enpä tiedä. Minä olen aina tiedostanut, että ihminen muuttuu, myös ulkonäöllisesti. Toisaalta, en valinnut miestäni ulkonäön perusteella vaan ihan muiden avujen. Nekin voivat olla pirun seksikkäitä =)
On hyvä, ettei mun tartte miestä miellyttääkseni kärsiä herkuttelun puutteesta, vaan saan nauttia elämästä, ja silti kelpaan miehelleni.hormonien vaihtelujen vuoksi, kuten varmasti tiedätkin. Imetyksen aikana voivat kilot pysyä joillakin, sillä hormonitasapaino on erilainen kuin muuten. Useampi vuosi raskauden ja imetyksen jälkeen on enää turha vedota hormoneihin, silloin on kyse jo elämäntavoista ja omasta viitseliäisyydestä.
oma mieheni on lihonnut viimeisen kahden vuoden aikana yli kymmenen kiloa (nyt mitat 178/102), oikeastaan kaikki kilot ovat kertyneet vatsan kohdalle.Hän lopetti liikkumisen ja makoilee mieluummin punkan pohjalla katsomassa leffoja. Tiedätkö mitä, se ei ole kuitenkaan vähentänyt viehätystä. Haluan miestäni yhtä paljon kuin suhteen alussakin, jolloin oli paljon hoikempi. Minä itse olen taasen laihtunut, tosin mitään en ole sen eteen tehnyt. Päinvastoin. Silti olen ihan normaalipainoinen, mutta olen myös ollut 15 kiloa painavampikin nuoruudessa. Jostakin syystä raskaudet saivat painon laskemaan.
Enpä tiedä. Minä olen aina tiedostanut, että ihminen muuttuu, myös ulkonäöllisesti. Toisaalta, en valinnut miestäni ulkonäön perusteella vaan ihan muiden avujen. Nekin voivat olla pirun seksikkäitä =)
Parasta on se, että edelleen haluaa toista ja nimenomaan muidenkin seikkojen vuoksi :)
eikä sellaiset kalukukkaro malliset, speedo-tyyppiset miesten pikkuhousut. Sellaiset olis ollut, kuten ap sanoi YÖÖKKIÄ! Eikä pahat man boobsitkaan, aika pienet joihinkin näkemiini verrattuna.
Naisesta.. ehkä ap:n maailmassa ei ole yksikulmakarvaisia naisia? Vai johtuuko siilitukasta? Muutenhan tuo on tuollainen suomalainen päärynävartaloinen nainen. Ehkä kuitenkin voisi harkita kulmien muotoilua.. ei tietenkään pakollista :)
nämä samanlaisissa verkkareissa tai talviasuissa liikehtivät pariskunnat. Niin söpön aivokuollutta touhua.
"Normaalivartaloiset" on oksettavia, jotenkin niin keskinkertaisia ja harmaata massaa. Siinä on melkein kuin epäonnistunut ihmisyydessään, jos ei ole päässyt lähemmäksi kumpaakaan ääripäätä.
... kannattaisi keskittyä hoitamaan omaa mielen tasapainoa. Ja jos puolison paino on hänen 100 yätkeimmän ominaisuutensa joukossa, kannattaa pyrkiä pohtimaan arvojaan. Ja ei, en ole lihava eikä miehenikään ole. Ja urheilemme paljon.
Taidat olla niitä ihmisiä, joille fyysinen ulkomuoto on kaikki kaikessa? Kutsutaan myös terveysfasisteiksi?
Taidat olla niitä ihmisiä, joille fyysinen ulkomuoto on kaikki kaikessa? Kutsutaan myös terveysfasisteiksi?
Olen niitä ihmisiä, jotka eivät enää jaksa kuunnella ylipainoisten, huonohampaisten, huonohiuksisten jne. jne. ihmisten valitusta ulkonäöstään ja kuinka toisilla vaan "ne geenit" on niin hyvät, ettei tarvitse mitään tehdä.
Kyse kun on kuitenkin siitä, että ne "hyvägeeniset" ovat voineet tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen.
Terveysfasisti voin tietenkin mielestäsi olla, jos pidän tärkeänä, että ihminen on hyvässä kunnossa ja pitää terveydestään huolta. Ulkonäöstä yleensä näkee miten asia on.
Olen niitä ihmisiä, jotka eivät enää jaksa kuunnella ylipainoisten, huonohampaisten, huonohiuksisten jne. jne. ihmisten valitusta ulkonäöstään ja kuinka toisilla vaan "ne geenit" on niin hyvät, ettei tarvitse mitään tehdä.
Kyse kun on kuitenkin siitä, että ne "hyvägeeniset" ovat voineet tehdä paljonkin ulkonäkönsä eteen.Terveysfasisti voin tietenkin mielestäsi olla, jos pidän tärkeänä, että ihminen on hyvässä kunnossa ja pitää terveydestään huolta. Ulkonäöstä yleensä näkee miten asia on.
Mulla ei taida olla geeneissä, kun kerran vanhemmalla iällä sitä painoa kertyykin, mutta enpä kuitenkaan joutunut tekemään yhtään mitään sen eteen, että pysyin siinä 50kg/174 painossa.
Sain syödä mitä hyvänsä, ja niin paljon kuin halusin.
Tietysti olisin voinut haukkua muita, ja kuvitella että hoikkuuteni on kovalla työllä ja liikkumisella saavutettua.
Mutta onneksi en. Hävettäis nyt pirusti, jos olisin toisia tuominnut, kun en laihdu, vaikka söisin alle 800 kcal päivässä.
Veikkaan että aika useaa se siperia oikeasti tulee opettamaan sen suhteen, että kuinka vaikeaa se hoikkuuden ylläpitäminen voikaan olla.
Toivottavasti he kaikki sitten muistavat, mitä ovat tulleet sanoneeksi :)
eihän noi ole edes lihavia? ehkä hiukan mutta ei tod kuten ap antaa ymmärtää....
Mua ei ällötä, mutta huvittaa suunnattomasti, nämä samanlaisissa verkkareissa tai talviasuissa liikehtivät pariskunnat. Niin söpön aivokuollutta touhua.
mehut tietskan näytöllä, sun takia. :D
Mun mies kysyi viikko sitten pitäiskö meilläki alkaa keski-ikäisiksi. Kysyin miten "aletaan" keski-ikäisiksi. Kuulemma hankkimalla samanlainen ulkoilupuku. :D
Ei oo vielä ehditty kauppaan yhdessä....
Ainakin nuo osasivat pitää hauskaa. Entäs sitten jos näyttää tuolta? Eipähän oo naama norsun vitulla. Toiset oikeasti kärsivät siitä, miltä näyttävät, toisia ei taas kiinnosta. Mitä se sulle merkkaa?