Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä ei ole yhtään asiaa, jota olisi mukava tehdä minun kanssani.

Vierailija
23.10.2011 |

Hän sanoi stressaavansa kaikkea kanssani, koska olen ollut niin kriittinen. Hän pyysi minua kertomaan hänestä myönteisiä asioita. Luettelin kymmeniä, kunnes hän keskeytti minut. Hän ei pystynyt kertomaan minusta yhäkään.

On totta, että olen aika kriittinen. Annan myös paljon myönteistä palautetta, mutta sitä ei mies noteeraa. Mieheni on itse ollut välinpitämätön, kylmä ja itsekeskeinen. Olen kuitenkin koko ajan luullut, että suhteemme perusta on kunnossa.

Minulle tuli täytenä yllätyksenä, että mieheni ei pidä minussa mistään. No, seksistä hän kuulemma pitänyt.

Mitä tekisit minuna tässä tilanteessa? Miten rakentaa mitään, kun ei kerran ole mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin meni tilanne tuohon pisteeseen, exä ei noteerannut ollenkaan antamaani positiivista palautetta. Mikään ei kiinnostanut minun tai perheen kanssa, jos lasten kanssa lähti jonnekin niin toivoi että minä en tule.

No, nyt hän on exä. Ja minulla on uusi mies, joka nauttii yhteisestä tekemisestä. Olen onnellinen.

Vierailija
2/2 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prikulleen.. Mutta ei nyt tulisi mieleenkään vaihtaa miestä ja laittaa koko perhe kärsimään. Yhteisiä juttuja on tasan se yksi, mutta kaipaisin enemmän.. Epäilen että olen itse syynä tähän, mutta en tiedä mitä voisin tehdä toisin. Kyllä mun seurassa kaikki muut tuntuu kuitenkin viihtyvän, joten en ole tylsää seuraa.. Mikä siis neuvoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme