Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka muistaisin sukulaista,joka TAAS auttaa ja maksaa 2000e laskuni?

Vierailija
23.10.2011 |

kyseessä siis isotätini,on auttanut minua läpi elämän rahallisesti.

nyt olen maksellut perintätoimistoille velkojani,ja isotäti on tänä vuonna avustanut minua siinä jo n.4000eurolla.

nyt ensi viikolla vielä maksaa 2000e laskun printätoimistolle.(ja sitten onkin kuulemma rahahanat kiinni.sopii minulle,ei tarvitse häveten ottaa vastaan enää...)

nyt haluaisin muistaa jotenkin,mutta miten? hän asuukin toisella puolella Suomea.

(ja ne,jotaka vain haluavat nyt alkaa haukkumaan minua,niin menkää pois.kiitos) olen siis parantanut rahankäyttöäni,ja nyt olen enää ollut lirissä noiden lyhennysteni vuoksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kiität ja kerrot, kuinka paljon apua hänestä on ollut. Varmasti ilahtuu, tuskin odottaa mitään rahallisia/tavara -vastapalveluksia, jos ihan hyvää hyvyyttään on sinua auttanut.

Vierailija
22/25 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on viime vuonna antaneet varmasti yli kolmentonnin...

Ku ite olin sillo alle 20v ni en saanu eurookaa opintorahaa. Vanhemmat elätti mua siltä osin mitä opintolainan ja asumislisän jälkee tartti :D

Eli eikä muka lähisukulaiset saa halutessaan tarvitsevalle antaa rahaa o.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan täysi luuseri. Ja toivottavasti verottajakin kiinnostuu noista lahjoista.

Vierailija
24/25 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastaanottaa lahjoja yli 3999e / kolmessa vuodessa. Eli toivottavasti verottaja ei tuosta saa tietää... :-)

Vierailija
25/25 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan täysi luuseri. Ja toivottavasti verottajakin kiinnostuu noista lahjoista.