Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on IKÄVÄ

Vierailija
23.10.2011 |

Niin ikävä miestäni etten saa unta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina huonosti kun on poissa tai jos tiedän, et tulee aamuyöstä kotiin, saatan valvoa ja odottaa niin kuin nytkin. Inhoan yksin nukkumista.

Vierailija
2/2 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme eri paikkakunnilla ja poissaolo kuuluu kuvaan, normaalisti ukun ihan ok kun mies on poissa - paremmin tosin hänen kanssaan.



Mutta nyt hän on pidemmällä reissulla ulkomailla, ja olen levoton kuten aina tässä tilanteessa. Eikä ole lapsiakaan kotona unileluksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän