Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herra Hakkaraisen homojnemalliyhdyskunta-lausunto asettaa taas

Vierailija
22.10.2011 |

persujen kannattajat taas hauskaan tuuliviirin valoon:

Nyt kun olen sellailllut muutamia suosittuja lehtien keskusteluryhmiä, niin osa kirjoittajista on aivan tosissaan, sokeana, ilman minkäänlaista kriittisyytä kehunut ideaa loistavaksi ja Hakkaraista lähes neroksi.

Mitä nämä ihmiset tekevät huomenna ja alkuviikosta, kun lausunnot todetaan sekä Hakkaraisen ja puolueen suulla huonoksi vitsiksi ja itse Tepi selittää, että

a) ehdotus oli huono läppä

b) harkitsemattomasti sanottu

c) olin kännissä kun soitin

Ilmeisesti silloin opetuslapsetkin kääntävät takkinsa vai kääntävätkö?

Vai onko vitsi parempi kuin Persujen oikea poliittinen linja?

Onko sitä linjaa?

Onko Soini väärässä ja onko Persujen sisällä tämä ajatusmalli kannatetumpi kuin puolue itse myöntää?

Tero

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on todella kunnioitettavaa, että on keksitty tämä Bidee-väännös ja sitä käytetään. Se todella ainakin sai minut ajattelemaan, että kyseinen Bidee ei varmasti osaa mitään eikä myöskään ymmärrä mistään mitään.

Hakkaraisesta olen myös sitä mieltä, että hän jos joku kohentaa persujen mainetta. Onhan se asiallista, että kaikki aivopieut tuodaan julki. Vaikka jotkut tietysti ovat sitä mieltä, että tämähän on toteuttamiskelpoinen idea. Mielestäni sekin on kiva, että vaikka nyt jo somaleita on paljon työttöminä, niin kannattaa toki viedä heidät ahvenanmaalle, jossa heidän työllistymisensä olisi aivan hirvittäväti helpompaa ja näin laman aikana Suomen sosiaalitukimenot varmasti tämän nerokkaan siirron takia pienenisivät huomattavasti. Lisäksi haluaisin nähdä sen, miten homojen ja lesbojen määrittäminen tapahtuisi. Että riittäisikö se, että joku ala-asteen luokkakaveri sanoisi, että on joskus ollut sellainen olo, että tuo Matti on varmaankin homo.. Kyllä vaan täytyy taas kunnioittaa tätä Suomen viisasta kansaa. Kiitos!

Vierailija
62/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnalle neljässä vuodessa yli 300 000 euroa. Sillä rahalla saisi aika paljon vaippoja vanhuksille.

Hallitukset toimet ovat jo maksaneet 30 miljardia. Sillä rahalla saisi aika paljon vaippoja vanhuksille.

Sekoitatkohan nyt jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidenttiehdokkaan nimeä, älä tule nolaamaan itseäsi tänne. Ja jos taas on taas tätä "huumoria" a la perussuomalaiset, niin ei ole hauskaa, kyllä ihmisellä on oikeus tulla kutsutuksi oikealla nimellään, joten siinäkin tapauksessa menkää sinne ladon taakse pontikkaa vetämään ja olemaan "hauskoja".

Vierailija
64/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys pelle!

Vierailija
65/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

presidenttiehdokkaan nimeä, älä tule nolaamaan itseäsi tänne. Ja jos taas on taas tätä "huumoria" a la perussuomalaiset, niin ei ole hauskaa, kyllä ihmisellä on oikeus tulla kutsutuksi oikealla nimellään, joten siinäkin tapauksessa menkää sinne ladon taakse pontikkaa vetämään ja olemaan "hauskoja".

Vierailija
66/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pikkuisen piirun taaksepäin. Torstaina Hakkarainen saa taas jonkun mitättömän "rangaistuksen" - jos saa. Ensin siirretään viivaa taaksepäin aiheesta saako ihmisiä nimitellä neekereiksi. Sitten siirretään viivaa taaksepäin aiheesta saako kansanedusta halventaa uskontoa ölisemällä rukouskutsuja.

Kun tässä on nyt vuoden päivät saatu seurata tätä persuilua netissä ja muualla, jokainen ajatteleva ihminen on tajunnut että viivaa tullaan siirtämään ja paljon. Mutta täytyy sanoa että enpä olisi kyllä minäkään uskonut, että ei mene kun puoli vuotta kun viivaa siirretään aiheesta epätoivottujen ihmisryhmien siirtäminen ja erottaminen yhteiskunnasta.

Vierailija
67/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pikkuisen piirun taaksepäin. Torstaina Hakkarainen saa taas jonkun mitättömän "rangaistuksen" - jos saa. Ensin siirretään viivaa taaksepäin aiheesta saako ihmisiä nimitellä neekereiksi. Sitten siirretään viivaa taaksepäin aiheesta saako kansanedusta halventaa uskontoa ölisemällä rukouskutsuja.

Kun tässä on nyt vuoden päivät saatu seurata tätä persuilua netissä ja muualla, jokainen ajatteleva ihminen on tajunnut että viivaa tullaan siirtämään ja paljon. Mutta täytyy sanoa että enpä olisi kyllä minäkään uskonut, että ei mene kun puoli vuotta kun viivaa siirretään aiheesta epätoivottujen ihmisryhmien siirtäminen ja erottaminen yhteiskunnasta.

Rasisti on reppana. Vähemmistöjä haukkuva on säälittävä. Tähän on nyt vaan herättävä!

Jokainen, jonka mielestä on oikein potkia muita siksi, että nämä ovat jotakin muuta kuin potkija itse, ovat reppanoita ja säälittäviä luusereita. Piste. Jokainen tätä vastustava on reppana ja säälittävä luuseri.

Vierailija
68/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä persujen kannattajat?

Teuvo vei teitä taas kuin litran mittaa :D

Vierailija
69/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä persujen kannattajat?

Teuvo vei teitä taas kuin litran mittaa :D

Vierailija
70/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestäni jopa törkeämpiä ehdotuksia menee läpi eduskunnassa joka päivä kuten perustuslain muutokset ym. Näistä ei edes lehdistössä mainita. Nähdäksen nämä Hakkarais-haastattelut ym. väkisin haetaan, jotta saadaan raflaava juttu esille ja isot asiat jäävät vaille täyttä huomiota. Ja kuten tässäkin nähdään, niin onnistuu täysin. Valitettaavaa. Minulle on ihan sama mitä aatetta jokin näiden valtapuolueiden ulkoa tuleva edustaa oli se sitten äärioikeeaa tai -vasenta, whatever. Pääasia että nämä vanhat joutuvat oikeasti skarppaamaan omissa toimissaan, koska sama homma ei automaattisesti jatku. Kiitos internetin, enään ei puolueiden käsissä olevat mediatalotkaan pysty muokkaamaan mielipiteitä kuten ennen.

t:HeTero

Olen järkyttynyt näistä nimimerkki Turnen kuten myös Hakkaraisen mielipideistä.

Kerrotko nyt vielä kaikille lukijoille, miten käytännössä aiot tämän idean väestön pakkosiirroista toteuttaa?

Lätkäisetkö mustille ja homoille keltaisen tähden rinnuksiin, vai kenties violetin, jotta tiedetaan ketkä viedään? Ajattelitko kuljettaa junilla ja laivoilla kuten natsit tekivat?

Tällaisilla asioilla EI yksinkertaisesti voi vitsailla, jos tuntee vähääkin historiaa.

mutta just vitsinä tai nopeasti heitettynä läppänä tää on hyvä, mutta sehän siinä on pelottavaa, että suurin osa ainakin näistä nettipesrsuista tuntuu ottavan sen ihan totena :(

Toivottavasti mä nyt en ole väärässä, sillä se olisi todella huolestuttavaa, jos Hakkarainen olisi ihan tosissaan..

Sama juttu tietysti näillä toisilla, ei kaikkea kannata ihan tosissaan ottaa.

Tero

Vierailija
71/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustelijat aina unohtaa, että Hakkarainen soitti ihan itse toimittajan perään omin pikku kätösin kertoakseen tämän "vitsin". Että sellaista lehdistön takaa-ajoa.

Vierailija
72/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei muuta tätä asiaa mihinkään suuntaan. Ainoa asia mikä minua tässä huolettaa on se, mitä asioita media jättää tarkoituksella huomioimatta.

puolustelijat aina unohtaa, että Hakkarainen soitti ihan itse toimittajan perään omin pikku kätösin kertoakseen tämän "vitsin". Että sellaista lehdistön takaa-ajoa.

Vierailija
73/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omasta mielestäni jopa törkeämpiä ehdotuksia menee läpi eduskunnassa joka päivä kuten perustuslain muutokset ym. Näistä ei edes lehdistössä mainita. Nähdäksen nämä Hakkarais-haastattelut ym. väkisin haetaan, jotta saadaan raflaava juttu esille ja isot asiat jäävät vaille täyttä huomiota. Ja kuten tässäkin nähdään, niin onnistuu täysin. Valitettaavaa. Minulle on ihan sama mitä aatetta jokin näiden valtapuolueiden ulkoa tuleva edustaa oli se sitten äärioikeeaa tai -vasenta, whatever. Pääasia että nämä vanhat joutuvat oikeasti skarppaamaan omissa toimissaan, koska sama homma ei automaattisesti jatku. Kiitos internetin, enään ei puolueiden käsissä olevat mediatalotkaan pysty muokkaamaan mielipiteitä kuten ennen.

Kerrotko nyt vielä kaikille lukijoille, miten käytännössä aiot tämän idean väestön pakkosiirroista toteuttaa?

Lätkäisetkö mustille ja homoille keltaisen tähden rinnuksiin, vai kenties violetin, jotta tiedetaan ketkä viedään? Ajattelitko kuljettaa junilla ja laivoilla kuten natsit tekivat?

Tällaisilla asioilla EI yksinkertaisesti voi vitsailla, jos tuntee vähääkin historiaa.

mutta just vitsinä tai nopeasti heitettynä läppänä tää on hyvä, mutta sehän siinä on pelottavaa, että suurin osa ainakin näistä nettipesrsuista tuntuu ottavan sen ihan totena :(

Toivottavasti mä nyt en ole väärässä, sillä se olisi todella huolestuttavaa, jos Hakkarainen olisi ihan tosissaan..

Tero

ja kertoo tämän vitsinsä? Eikö Teukka tosiaan itse vastaa mistään puhumisistaan? Aina syy on mediassa.

Vierailija
74/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei muuta tätä asiaa mihinkään suuntaan. Ainoa asia mikä minua tässä huolettaa on se, mitä asioita media jättää tarkoituksella huomioimatta.

Taitaa tosin Teukka olla siinä salaliitossa mukana kun osaa soitella aina just oikeaan aikaan. Ei tuo enää sattumaa voi olla.

Vierailija
75/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään vielä kerran.

En millään muotoa ota kantaa Hakkaraisen lausuntojen sisältöön vaan siihen, että olisiko Hakkaraisen lausuntoa julkaistu, jos hän olisi esim. ilmaissut huolensa perustuslakimuutokseen tai pk-yritysten tukiin tms. Vastaan itse. EI!

Tero

ja kertoo tämän vitsinsä? Eikö Teukka tosiaan itse vastaa mistään puhumisistaan? Aina syy on mediassa.

Vierailija
76/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään muotoa ota kantaa Hakkaraisen lausuntojen sisältöön vaan siihen, että olisiko Hakkaraisen lausuntoa julkaistu, jos hän olisi esim. ilmaissut huolensa perustuslakimuutokseen tai pk-yritysten tukiin tms. Vastaan itse. EI!

koska kyseinen uutinen lähti Ilta-Sanomista. Hakkarainen soitti Ilta-Sanomien toimittajalle ja Ilta-Sanomat hakee tietyntyyppisiä lööppejä. On totaalisen naurettavaa itkeä kun itse oikein tarjottimella ojentaa mahdollisimman mehevät lööpit keltaiselle lehdistölle.

Vierailija
77/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Hakkaraisen mielestä Ahvenanmaa-juttu oli *huono vitsi*. Tsekatkaa itse: http://www.yle.fi/alueet/keski-suomi/2011/10/hakkarainen_vitsit_jatetta…

Näin ollen siis kaikki ne, jotka ovat täällä häntä puolustelleet, ovat Hakkaraisen mielestä väärässä.

Vierailija
78/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei ymmärrä huumoria :) Pari päivää sitten ylistettiin viisasta Teuvoa ja oltiin viemässä homoja ahvenanmaalle. Ei puhuttu mitään vitsistä eikä huumorista. Nyt sitten ollaan niin huumorimiehiä että... Kävisivät lueskelemassa niitä viikonlopun viestejään ja sitten kommentoisivat kuka ymmärtää huumoria ja kuka ei :))

Vierailija
79/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei ymmärrä huumoria :) Pari päivää sitten ylistettiin viisasta Teuvoa ja oltiin viemässä homoja ahvenanmaalle. Ei puhuttu mitään vitsistä eikä huumorista. Nyt sitten ollaan niin huumorimiehiä että... Kävisivät lueskelemassa niitä viikonlopun viestejään ja sitten kommentoisivat kuka ymmärtää huumoria ja kuka ei :))

Vierailija
80/81 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Sanoin sen, kun minut oli liitetty homoryhmään. Vähän hermostuin ja heitin vitsin. Tilanne sai alkunsa, kun Ilta-Sanomat kysyi siitä, että joku homoporukka on ihastunut minuun ja siihen sanoin, että mulla on kyllä homokavereita, mutta en halua, että ne iholle tulee. Sanoin vielä siihen sitten sen Ahvenanmaa kommentin ja somalit liitin asiaan, koska ruotsinkieliset niin kovasti puhuvat suvaitsevaisuudesta, selittää Hakkarainen sanomisiaan. "

Hakkarainen ei suinkaan sanonut vielä siihen sitten, vaan puhelun loputtua soitti toimittajalle ERIKSEEN vitsinsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme