Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herra Hakkaraisen homojnemalliyhdyskunta-lausunto asettaa taas

Vierailija
22.10.2011 |

persujen kannattajat taas hauskaan tuuliviirin valoon:

Nyt kun olen sellailllut muutamia suosittuja lehtien keskusteluryhmiä, niin osa kirjoittajista on aivan tosissaan, sokeana, ilman minkäänlaista kriittisyytä kehunut ideaa loistavaksi ja Hakkaraista lähes neroksi.

Mitä nämä ihmiset tekevät huomenna ja alkuviikosta, kun lausunnot todetaan sekä Hakkaraisen ja puolueen suulla huonoksi vitsiksi ja itse Tepi selittää, että

a) ehdotus oli huono läppä

b) harkitsemattomasti sanottu

c) olin kännissä kun soitin

Ilmeisesti silloin opetuslapsetkin kääntävät takkinsa vai kääntävätkö?

Vai onko vitsi parempi kuin Persujen oikea poliittinen linja?

Onko sitä linjaa?

Onko Soini väärässä ja onko Persujen sisällä tämä ajatusmalli kannatetumpi kuin puolue itse myöntää?

Tero

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tulossa täys muutos politiikkaan

Persut väänsivät surkuhupaisan varjobudjetin, jolle nauraa kasvimaan nauritkin. Johdannossa haukutaan hallitusta lisävelan otosta ja itse päädytään vain vähän järjestelemään menoja niin että samat velat sillä varjobudjetillakin tulisi. Soini on sitä mieltä että nykyinen maahanmuuttopolitiikka on ok. Hakkarainen menee talvella täysin ilman ongelmia Maltalle kielikurssille kansan laskuun ja ostaa ökyauton. Oinonen unohtaa kuinkas sattuikaan vaatia puoluetuen lakkauttamista sinä vuonna kun puoluetuki napsahtaa omalle porukalle. Miten mun on vaikea nähdä tässä mitään muuta muutosta kuin että politikka on muuttumassa pelleilyksi.

-Nauraa vanhatpuolueet ja heidän kannattajanska, kun ei rikkaat ja pakolaiset saa rahaa.

-Budjetin säästöllä/ siirrolla voidaan saada pitkäaikaisia tuloksia, joilla saadaan paljon enemmän tuloja aikaan.

-Laita lähde Soinin sanomiselle, vai soitanko itse ja kysyn?

-Miksi nostit Hakkaraisen kieli kysymyksen ylös? Hakkarainen kävi alimman hintaluokan kielikysymyksen, ja monen muun puolueen edustajat kävivät paljon kalliiman. Mikset näistä kysy???

- Hakkaraisen ns. ökyauto??? Makso 17000€. Onko se ökyauto??? Millä itse ajat ja millä muut ajaa... Sanon vaan, että halvimmasta päästä.

-Minun mielestä aivan oikein ja sallittua on Perussuomalaisten nauttia yksi vaalikausi täysistä tuista, kun saatiin täälaine jytky. Muut puolueet ovat vuosikymmeniä tästä nauttinut ja ennen aivät ole halunneet puoluetukia heikentää...

T: Tume

Vierailija
22/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee aika lailla sanattomaksi. En enää tiedä onko se tosissaan vai pelleileekö se. Ja nyt on kuitenkin kyseessä kansanedustaja. Se mitä mä toivoisin olis että oikeasti kuulis/lukis kansanedustaja Hakkaraisen joskus sanoneen jotain ihan oikeaa asiaa. Saas nähdä tuleeko sitä oikeaa asiaa näiden neljän vuoden aikana, vai keskittyykö se lähinnä tähän huumoripuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut puolueet ovat vuosikymmeniä tästä nauttinut ja ennen aivät ole halunneet puoluetukia heikentää...

Kummasti se muutoksentarve vähenee, kun itse istutaan vihreällä oksalla.

Vierailija
24/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee aika lailla sanattomaksi. En enää tiedä onko se tosissaan vai pelleileekö se. Ja nyt on kuitenkin kyseessä kansanedustaja. Se mitä mä toivoisin olis että oikeasti kuulis/lukis kansanedustaja Hakkaraisen joskus sanoneen jotain ihan oikeaa asiaa. Saas nähdä tuleeko sitä oikeaa asiaa näiden neljän vuoden aikana, vai keskittyykö se lähinnä tähän huumoripuoleen.

Luin siitä jutun keskisuomalaisesta ja se oli ihan fiksu ja symppis. Vetää kyllä takuulla piruuttaan ainakin osan noista jutuista ja nauraa räkäisesti :) Todella piristävä poikkeus päivänpolitiikkaan.

Vierailija
25/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tunnenkin.

Mutta syy, miksi joutuu ps-porukka selittelemään, johtuu täysin julkisesta mediasta, sillä julkisen median ihmisistä kannattaa suurin osa Teron kanssa tyypillisiä vanhoja puolueita. (sdp, kokoomus, keskusta, vihreä.) Nyt kun on tulossa täys muutos politiikkaan, yritetään mustamaalata kaikin keinoin Perussuomalaisia. Hakkarainen puhuu niin kuin kansa ymmärtää, eikä tarvi sanojen tulkitsijan kanssa miettiä mitä sanoo... Se on Terolle ja muille vihervasemmistolle myrkkyä. Terv: Tume

Hakkarainen eivät sanoudu irti Tepin kehitysehdotuksista vaan seisovat tämän ehdotuksen takana. Tai vaikka eivät suoraan tukeaan ilmaisisikaan, niin eivät ainakaan tuomitse? Hyvä jos näin on. Nuo sun heitot mun mahdolliseen ajatteluun tai puoluekantaan jätän ihan omaan arvoonsa. Tero

Täällä puhun omana itsenäni ilman puoluetaustaa... Eikö se Terokin niin tee, vai mitä Tero?

T:Tume

Vierailija
26/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minun mielestä aivan oikein ja sallittua on Perussuomalaisten nauttia yksi vaalikausi täysistä tuista, kun saatiin täälaine jytky. Muut puolueet ovat vuosikymmeniä tästä nauttinut ja ennen aivät ole halunneet puoluetukia heikentää...

sanoneet että me halutaan pitää puoluetuet ja muutettiin mielemme. Ei mitään naurettavaa pelleilyä siitä kuinka paperit oli hukassa ym. Noin toimii vanhat puolueet ja persujen piti olla ihan toista maata. No, tuossa asiassa ei ollut pokkaa sanoa miten asia oikeasti oli. Rehellisyys, ei sitä voi vaatia muilta jos ei ole itsekään halukas sitä toteuttamaan.

Vierailija
27/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siitä jutun keskisuomalaisesta ja se oli ihan fiksu ja symppis. Vetää kyllä takuulla piruuttaan ainakin osan noista jutuista ja nauraa räkäisesti :) Todella piristävä poikkeus päivänpolitiikkaan.

Yläkouluikäisen käytöstä.

Vierailija
28/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten sen naurun arvoista, ehkäpä.

Vierailija
29/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi persujen on sallittua nyt nauttia puoluetuesta ja miksi muiden puolueiden ei, vaikka niilläkin on ollut kova kannatus?

Vierailija
30/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansanedustaja puhuu huvikseen älyttömyyksiä mitä ei oikeasti kannata ja nauraa räkäisesti päälle. Juuri tällainen muutos olisi nyt Suomessa tarpeen.

Vierailija
31/81 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää kyllä takuulla piruuttaan ainakin osan noista jutuista ja nauraa räkäisesti :)

Toisen mukaan Hakkarainen on Karpaattien Neroon verrattavissa oleva moniosaaja ja toisten mielestä se vetää vitsillä ja nauraa räkäisesti päälle.

Vierailija
32/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minun mielestä aivan oikein ja sallittua on Perussuomalaisten nauttia yksi vaalikausi täysistä tuista, kun saatiin täälaine jytky. Muut puolueet ovat vuosikymmeniä tästä nauttinut ja ennen aivät ole halunneet puoluetukia heikentää... T: Tume

sanoneet että me halutaan pitää puoluetuet ja muutettiin mielemme. Ei mitään naurettavaa pelleilyä siitä kuinka paperit oli hukassa ym. Noin toimii vanhat puolueet ja persujen piti olla ihan toista maata. No, tuossa asiassa ei ollut pokkaa sanoa miten asia oikeasti oli. Rehellisyys, ei sitä voi vaatia muilta jos ei ole itsekään halukas sitä toteuttamaan.

Niin kuin sanoin. Puhun omana itsenäni ilman puoluetaustaa näistä asioista. Mielestäni Perussuomalaiset ovat oikeutettuja nauttimaan täyttä puoluetukia, kun kerrankin sitä saavat. Mutta saa nähdä miten puoluetuelle käy kun tulee päätös eteen.

Mutta kun puhutaan takin käännösta, otetaanko ensin käsittelyyn sdp.

- Ensin puhuu isoon ääneen, että Suomi ei suostu tukemaan enään ilman vakuuksia velkamaita. No miten kävikään. Maksetaan enemmän kuin tuetaan, niin saadaan vakuudet tukemiselle!!!

- Sitten keskusta. Ensin myönnetään tuet Kreikalle ja joudutaan oppositioon ja käännetään kelkkaa 180 astetta. ja ollaan lisä tukia vastaan.

- Kokoomuksen euroryhmän kokouksessa oli ollut päämääränä saada iso eurooppa aikaan, niin kuin ameriikka, eli liittovaltio. Tämä on jostain kummansyystä jäänyt tiedotusvälineiltä huomaamatta ja täten myös kansalta.

Kuka puhuu vielä Perussuomalaisten takinkäännöstä tämän jälkeen? Kysyn vain?

Vierailija
33/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluikäisen käytöstä.

Kuuntele tai lue esim Lipposten juttuja, ihan äärimäisen typeriä ja lapsellisia juttuja lähes kaikki. Samaa sontaa tulee sitten vihreiltä harva se viikko kuten viikolla se voimaloiden räjäyttämisidea jne. Ei ne ole muuta kuin tavallisia ihmisiä hei!

Vierailija
34/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallispolitikolta joka ei ole eduskunnassa. Kaikissa puolueissa on ihmisiä, joilla on huono arvostelukyky. Suomalaisen yhteiskunnan kannalta olisi hyvä, jos heitä ei äänestettäisi eduskuntaan ja jos äänestetään, heidän puheitaan ei painettaisi villaisella.

Vierailija
35/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhun omana itsenäni ilman puoluetaustaa... Eikö se Terokin niin tee, vai mitä Tero?

T:Tume

puhdasta spekulaatiotahan tämä vaan on. En ole vielä kuullut SINUN mielipidettäsi tähän alkuperäiseen pohdiskeluuni, kun pelkään, että tää Hakkaraisen ehdotus perussuomalaisissa taas kolamsti kielletään, niinkuin Juudas konsanaan. Ja minä pelkään sitä ihan vanhasta kokemuksesta, toivottavasti Hakkaraiselle ei lätkäistä taas jotain rangaistusta päälle hyvän miehen lisää.

Siis siitä, että puhui niinkuin kansa ymmärtää.

Media ei noita rangaistuksia langeta vaan kyllä se on ihan eduskuntaryhmä...

Tero

Vierailija
36/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moka a'la vihreät:

Mokaaja: *Tässä on ajattelematon ja loukkaava lausunto*.

Vihreä puolue: Tuomitsemme!

Vihreiden kannattajat: Tyhmästi sanottu!

Mokaaja: Anteeksi, tein tyhmästi ja kadun.

Moka a'la persut

Mokaaja: *Tässä on ajattelematon ja loukkaava lausunto*.

Perussuomalaisten puolue: Se oli vitsi!

Perussuomalaisten kannattaja 1: Mokaaja, olet nero!

Perussuomalaisten kannattaja 2: Meitä vainotaan!

Perussuomalaisten kannattaja 3: Meitä pelätään!

Mokaaja: Poistin lausuntoni, koska en ole vielä ymmärtänyt etten voi enää laukoa tällaisia asioita julkisesti.

Vierailija
37/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni, vaikka Hakkarainen heitti tämän vitsinä, niin jokaisessa vitsissä on puolet totta.

Eli:

Koska Suomenruotsalaiset (ahvenanmaalaisia) haluaa lisää Somaleita Suomeen ja muita pakolaisia, niin annetaan se niille ja viedään samalla homot ja lesbot myös. He ovat niin suvaitsevaisia, että saavat yhden saaren kukoistamaan.

Mutta, niin kuin sanoin. Mediassa on niin suuri valta suomenruotsalaisilla, että ainakin yrittävät saada anteeksi pyyntöä Hakkaraiselta, tai puolueelta.

Mutta pysyppä Hakkarainen kovana ja pyyhi persettä Suomenruotsalaisten toimittajien naamalla.

Vierailija
38/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaa tuohon äskeiseen, niin heti huomen aamulla voidaan jatkaa keskustelua.

Enköhän minä sutkin järkiin saa.

Vierailija
39/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni, vaikka Hakkarainen heitti tämän vitsinä, niin jokaisessa vitsissä on puolet totta.

Eli:

Koska Suomenruotsalaiset (ahvenanmaalaisia) haluaa lisää Somaleita Suomeen ja muita pakolaisia, niin annetaan se niille ja viedään samalla homot ja lesbot myös. He ovat niin suvaitsevaisia, että saavat yhden saaren kukoistamaan.

Mutta, niin kuin sanoin. Mediassa on niin suuri valta suomenruotsalaisilla, että ainakin yrittävät saada anteeksi pyyntöä Hakkaraiselta, tai puolueelta.

Mutta pysyppä Hakkarainen kovana ja pyyhi persettä Suomenruotsalaisten toimittajien naamalla.

Tätä just tarkoitin tuolla alussa.

Vielä kerran, jos onnistuisi: ovatko esim. Soini ja Ruohonen-Lerner ensi viikolla Hakkaraisen takana?

Kyllä vai ei?

Vierailija
40/81 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaa tuohon äskeiseen, niin heti huomen aamulla voidaan jatkaa keskustelua.

Enköhän minä sutkin järkiin saa.

kannattaa kenenkään lähteä jankkaamaan? Luuletko tosiaan, että tuolla tyylillä saat jonkun muuttamaan mielipiteitään?

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän