Minkä yleispuhdistusaineen ostan? Pitäisi sopia mahdollisimman monelle pinnalle kotona. Cif ei sovi :(
Minkä yleispuhdistusaineen ostan? Pitäisi sopia mahdollisimman monelle pinnalle kotona. Cif ei sovi :( Tuoksun pitää olla raikas. Käy myös ihanat marjaisat tuoksut.
Kommentit (18)
Niin no käsitiskiaine on ihan hyvä, tosin se vaahtoaa ihan hulluna.
Fairy, etikka ja sooda. Niillä pärjää aika pitkälle
Sinillä on niitä tablettijuttuja. Mulla on keittiösuihke, eli ostin ensin pakkauksen, jossa oli tyhjä suihkepullio + 2 tablettia. Niistä sai litran puhdistussuihketta. On hyvä ja tehokas. Ostin jouluksi 2 tablettia lisää. Seuraavaksi ostan yleispuhdistusaineen. On voittanut jonkun testinkin.
Mäntysuopa ja Tolu.
Vinkki.. pisara mäntysuopaa pesukoneeseen ja pyykki tuoksuu raikkaalta 🌲
Vierailija kirjoitti:
Sanytol, se vaan toimii aina.
Ei Sanytolia saa käyttää mihin vain!
https://www.method.fi/product-category/yleispuhdistusaineet/
Nämä ovat hyviä ja myrkyttömiä. Hinta vaihtelee eri myyntipaikoissa (Sokoksen tarjoushinta Prisman normaalihintaa kalliimpi.)
Sonett rasvanpoistaja on todella monikäyttöinen ja tehokas. Ostin keittiön kaasulieden puhdistukseen, mutta pieni pisara riittää mm. kylpyhuoneen, korkeakiiltoisten kaapinovien ym. puhdistukseen. Olen alkanut käyttää miltei kaikessa siivouksessa.
Ruohonjuuresta saa. Olen aika vaativa siivousaineiden suhteen, läheskään kaikki ekologiset aineet eivät mielestäni ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on niitä tablettijuttuja. Mulla on keittiösuihke, eli ostin ensin pakkauksen, jossa oli tyhjä suihkepullio + 2 tablettia. Niistä sai litran puhdistussuihketta. On hyvä ja tehokas. Ostin jouluksi 2 tablettia lisää. Seuraavaksi ostan yleispuhdistusaineen. On voittanut jonkun testinkin.
Oikeasti? Ostin tabletit noin vuosi sitten enkä ikinä enää. Tehotonta litkua oli.
Käsitiskiaine, sooda ja etikka, kuten on jo mainittukin.
Vierailija kirjoitti:
Käsitiskiaine sopii kaikkeen mihin yleispuhdistusainekin. Voit lantrata oman suihkepullon siitä.
Ei sovi lattianpesuun!
Tolu tietysti. Jos (toivottavasti ei) on esim turkiskuoriaisen toukkia tehoaa niihinkin eli tehokas muttei myrkky kuten esim sanytol jota ei saa käyttää jatkuvasti. Suursiivouksessa esim tyhjä kämppä voi käyttää kloriittia mutta varoo ettei lennä vaatteille sillä valkaisee.
Tolu ! On luontoystävällinen eikä ole terveydellisesti vaarallinen.
Käsitiskiaine sopii kaikkeen mihin yleispuhdistusainekin. Voit lantrata oman suihkepullon siitä.