Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voivatko vanhemat pilata lastensa välit suosimalla

Vierailija
22.10.2011 |

jotain lapsistaan?

Lapsena?

Entä vielä aikuisena?

Itse koen, että siedän omista sisaristani veljeäni ja miehen sisarista myös vain veljeä. Koska molempien siskot, sekä minun että miehen sisko, on se, joka saa äidiltään kaiken. Lastenhoitoavun, pihanhoidon, remonttiavun, marjastusavut, aterioita...

Sekä minun että miehen siskojen puolisot ovat varakkaita yrittäjiä, ja sen vuoksi mummot katsovat, että heitä pitää tukea. Siis näitä varakkaimpia lapsia, kodin ja lasten ja muussa työssä. Eli käytännössä tekevät ilmaiseksi paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nähty palstallakin moneen kertaan

Vierailija
2/4 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai sen mitä halusi, me muut mitä jäi. Veljestä kasvoikin narsisitinen paska. Nyt se sitten kiristää (perheellinen mies) edelleen äidiltäni kaiken mitä vain haluaa. Ja perustelee toimintansa sillä että äitini on hänelle velkaa koska häntä on aina syrjitty(??). Yritti samaa minuunkin, mutta laitoin välit kylmästi poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni sai lapsena ja etenkin nuorena kaiken pyytämättä; vaatteita, auton yms... Vaikka siis kävi itse kesätöissä täysi-ikäisenä, hänelle ostettiin uusia vaatteita, koska pojan piti näyttää hyvältä ihmisten ilmoilla. Minä sen sijaan olen aina saanut kulkea ryysyissä, ja itse omilla pennosillani sain ostaa uusia vaatteita. Pytämättä en saanut mitään.

Tilanne on edelleen sama; vanhemapani huolehtivat ja hyysäävät veljeni perhettä: Onhan heillä polttopuita talveksi, onko autossa tarpeeksi hyvät renkaat, voisimme maksaa kylpyläloman heille, kun eivät missään käy jne jne..

Ja voitte uskoa, että en todella ole läheinen veljeni kanssa. Mikä harmittaa :( Mutta näen, että kyllä vanhempieni toiminnalla on jonkinasteinen merkitys näihin viileisiin väleihimme...

Vierailija
4/4 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan