Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalaiset: Onko teistä kohtuuttoman vaikea kysymys bussikuskille:

Vierailija
21.10.2011 |

"Meneekö tämä bussi Kartanonkosken läpi?" Vastaus oli: "En tiedä. Missä on Kartanonkoski?" Ja bussi tosiaan meni sen läpi... eikö bussikuskeilta odoteta minkäänlaista paikallistietämystä? Taxikuskeilta tuollainen tietämättömyys ei menisi läpi ja he sentään ajavat kaikkialle eivätkä vain aina samoja reittejä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo kyseinen linja ei ollut entuudestaan kuskille tuttu...

Vierailija
22/26 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohan ei olekaan palveluammatti? Jos työolot on sellaiset, että on OIKEASTI mahdoton muistaa (mitä epäilen, kai jokainen ammattikuski nyt oikeasti kykenee kaupungin paikannimet oppimaan jos tahtoo)missä päin kaupunkia sitä oikein suhailee, niin olisikohan syytä syytellä liikennöijää ja sitä miten homma on hoidettu eikä niitä asiakkaita, jotka odottavat maksetulle palvelulle edes jotain vastinetta?

maksetaan siitä matkasta, kuski ei ole mikään tietotoimisto.

Tosin olen periaatteessa samaa mieltä, että kuskin melkeinpä pitäisi tietää minkä nimisillä asuinalueilla hänen ajelemansa linja kulkee. Joku kuski kerran kertoi menevänsä pitäjänmäelle, kun reitti oikeasti meni pihlajamäkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudun bussikuskeilta, ovat osanneet neuvoa mua ja muitakin eteenpäin.

Olenkin tosin kysynyt neuvoa ystävälliseen sävyyn.

Tuo Pitäjänmäki ja Pihlajanmäki menee mullakin aina sekaisin, vaikka asun toisessa =)

Vierailija
24/26 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luulis tietävän missä Kartanonkoski on.. Tien reunassa on kyltit. Ja esim Kartanonkosken koulu varmaan antaa osviittaa...bussit ajaa sen ohi.

Vierailija
25/26 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli SUURIA ongelmia edes kartasta näyttää mitä reittiä bussi tarkalleen kulkee. oltiin päätepysäkillä ja lähtöön n.10 minuuttia, kuski ei ollut mitenkään kiireinen, vaan ihan aidosti yritti auttaa, mutta kartanluku ei vain sujunut. Ei kyllä ollut suomalainenkaan.

Vierailija
26/26 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun olin Espoossa menossa Lähderantaan ja piti jäädä tietyllä pysäkillä. Tunnen paikan aika suurpiirteisesti. Virolainen bussikuski oli minulle suorastaan vihainen, kun kysyin voiko hän neuvoa minua jäämään pois, oli vähän hämmentävää. Syynä todennäköisesti tuo, että ei ollut omalla tutulla reitillään. (Kaipa olisi tuonkin voinut selittää, jos olisi virolaiselta vihanpurkaukseltaan saanut jotain järkevää sanottua.:)) Olen nähnyt saman kuljettajan myöhemminkin ja oli silloin äksy matkustajalle jostain toisesta asiasta.:)

En kuitenkaan jaksa syytellä bussikuskeja, heillä voi olla ikävät työajat ja ikävät asiakkaatkin. Toivoisin enemmän, että heidän työpaikkansa voisi tukea heitä näissä asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä