Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotietojen julkistaminen

Vierailija
21.10.2011 |

Harmittaa lasten puolesta, kun kavereiden perheet näkevät, mitä meidän perheessä tienataan. Eipä meidän maakunnassa ole muita samannimisiä, samana vuonna syntyneitä ihmisiä, joten tunnistus on helppoa.

Meidän perheessä eletään ihan peruselämää eikä raha näy missään. Enkä tarkoita nyt, että ollaan mitenkään rikkaita mutta miehen tulot sattuvat nyt olemaan hyvät mutta ne rahat ei näy elämisessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lasten puolesta, kun kavereiden perheet näkevät, mitä meidän perheessä tienataan. Eipä meidän maakunnassa ole muita samannimisiä, samana vuonna syntyneitä ihmisiä, joten tunnistus on helppoa.

Meidän perheessä eletään ihan peruselämää eikä raha näy missään. Enkä tarkoita nyt, että ollaan mitenkään rikkaita mutta miehen tulot sattuvat nyt olemaan hyvät mutta ne rahat ei näy elämisessä.

Mitäs ihmeen väliä sillä on. Minä tienaan 180.000 €/vuosi. Ei ole perhettä. Jotkut ehkä kadehtii, mä en ymmärrä miksi, sillä teen ihan sikana töitä

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeen väliä sillä on. Minä tienaan 180.000 €/vuosi. Ei ole perhettä. Jotkut ehkä kadehtii, mä en ymmärrä miksi, sillä teen ihan sikana töitä

180t vuodessa tienaavat ei kuule kirjoittele mammojen palstoille. Ei ole aikaa, vaikka olisi kiinnostusta. You fool no one.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei lapsi ei voi valita normaalisti tienaavia vanhempia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi