Ria, Riia vai Riina
joo, olen se sama, joka on muutamista muistakin nimistä kysellyt... ristiäiset lähestyy eikä juuri sopivaa nimeä tunnu löytyvän...
Kommentit (9)
Ria? Tuntuu, että siitä puuttuu jokin, ja Riia on vain kauhea.
ja muutenkin raikkain, järkevin, kaunein ja minun mielestäni mukavin. Tunnen toki yhden Rinankin, mutta poikkeus vahvistaa säännön...
Riina on mun all time favorite. Siinä vaan yhdistyy kaikki ihanuus! Saispa joskus tytön... :))
Mun mielestä Riina on jotenkin tylsä, Riiasta ja Riasta tykkään molemmista (oletan, että molemmat lausuttaisiin kahdella i:llä).
Itse valitsisin Rian, sopisi paremmin meidän perheen sukunimeen ja muiden lasten nimiin, mutta Riia voisi sopia jollekin toiselle paremmin.
Pappi ei ollut kastanut ketään Riiaa, pohti jopa onko se liian harvinainen, heh. Oltiin iloisia, eipä tule tytölle sellaista nimeä että joka kolmannella kaverilla sama!
Pappi ei ollut kastanut ketään Riiaa, pohti jopa onko se liian harvinainen, heh. Oltiin iloisia, eipä tule tytölle sellaista nimeä että joka kolmannella kaverilla sama!
Tykkään tuosta tuplavokaalista. Miksei Riinakin mutta Riia on sointuvampi. Molemmat kauniita nimiä!