Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*SYYSSÄTEET e.s.i.t.t.ä.y.t.y.m.ä.ä.n!!!

07.11.2005 |

[color=RoyalBlue1]Laitetaanpas Sädesiskot tähän sellaiset hieman listatietoja pitemmät esittelyt itsestämme, kuten oli puhe. :)[/color]

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 31v. mies 39v. Muutetaan n. 5 viikon päästä uuteen omakotitaloomme. Eli jouluksi kotiin :) Nyt vuokralla kolmiossa. Kotimme sijaitsee Päijät-Hämeessä, jonne muutimme viime pääsiäisenä pääkaupunkiseudulta.

Esikoisemme on syntynyt 04/04, ja pojalle haluaisimme nyt sisaruksen. Syysvauva haaveissa. Yritys tosin aloitettiin..yllätys yllätys...aiottua aiemmin. Tosin eipä ole tärpännytkään. Paitsi tästä kierrosta TOIVOTTAVASTI. Tämä on toinen yrityskierto. Sitä ennen oli periaatteessa yksi tjot kierto, kun ei vaan käytetty ehkäisyä. Siitä kierrosta oli kaikki mahdolliset raskausoireet, jopa se tunne, että on tärpännyt. Epäilen kemiallista raskautta, kun menkat alkoi normaalisti, tosin aluksi limansekaisena vuotona.

Esikoista imetin 1,5v. joten tämä on eka kierto kun en enää imetä. Menkat ovat tulleet jo 4kk synnytyksestä ja melko säännöllisinä. Esikoinen sai alkunsa kolmannesta yrityksestä.

Miehen kanssa ollaan oltu reilu 3 vuotta. Josta pari vuotta kihloissa. Naimisiin ei olla keretty.

Lopuksi vielä paljon plussasäteitä kaikille niitä kaipaaville!!!

Vierailija
22/35 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 33v., mies 39v. Yhdessä olemme olleet 16 vuotta, eli puolet elämästäni. Naimisissa 12 vuotta. Asumme Päijät-Hämeessä pienellä paikkakunnalla oassa isossa omakotitalossa keskellä kylää.

Meillä on tytöt kohta 11v. ja 8v., sekä poika kohta 6v. Lapsiluku piti olla täysi, mutta kuume iski kuin moukarilla. Eka luomukierto takana ja nyt yritetään oikein kunnolla.

Perheessämme on myös 11v. koira, nuori kissa ja akvaario, eli hommaa riittää.

Olen itse fysioterapeutti ja nyt henkilökohtaisena avustajana pienelle tytölle. Mies autoalan yrittäjä.

Meillä eka ja kolmas raskaus alkoi pelkällä puheella ja keskimmäinen kolmannesta kierrosta. Eli nyt toiveet tietysti helposta raskautumisesta taas korkealla.

Harrastan kuntoilua, huonekalujen entisöintiä ja lukemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#A52A2A] Minäkin sitten esittäydyn uudelleen, eli olemme siis molemmat 25v ja naimisissa oltu tästä kesästä lähtien. Yhdessä kaikkiaan kohta 7 vuotta (hui!). Asumme vanhassa ja pienessä remontin tarpeessa olevassa omakotitalossa ja meillä on koira. Illat siis kuluu tv:n ääressä, koiran kanssa lenkkeillessä sekä saunoen. Muita harrastuksia ei juuri ole. Nopeasti menee päivät näinkin. [/color]

[color=#006400] Onneksemme molemmilla on tällä hetkellä päivätyö ja vakipaikat (ainakin toistaiseksi), joten ainut huolen aihe elämässä lienee huoli nousevista asuntolainakoroista ja tietysti se, että saammehan varmasti oman lapsen, ja mielellään pian! [/color]

[color=#008B8B]Toinen yrityskierto siis meneillään, syyskussa siis jätettiin pillerit pois ja heti annettiin mahdollisuus, vaikka alunperin piti vasta elovauvaa tavoitella - kappas vaan, varaslähtö tuli täälläkin otettua (johtui oikeasti tästä mun palstailusta, ja siitä, että täällä vahvistui ajatus, ettei niitä vauvoja niin vaan tilata, vaan ne saadaan sitten kun on sen aika (toivottavasti!)... [/color]

[color=red] -Olivia [size6] ♥

Vierailija
24/35 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen 21-vuotias ja avomieheni on 32-vuotias ja asustammen Päijät-Hämeessä.

Olemme asunneet virallisesti yhdessä vuoden vaihteesta, mutta taisin jo majailla mieheni luona heti kun tapasimme. Rakkaus kolahti meihin ensisilmäyksestä :)..Meille tulee kuun lopussa vuosi täyteen...Naimisiin olemme menossa 9/2007...jee...

Meillä kummalakaan ei ole ennestään lapsia joten ensimmäinen on tulossa jo hyvää vauhtia... Eli aloimme yrittämään vauvaa lokakuussa ja tärppäsi heti. Nyt olen rv 4+3 ja heinäkuun puolessa välissä olisi laskettuaika. Jänskättää niin paljon että en pysy nahoissani, miehelläni on sama " ongelma" .

Opiskelut on vielä tässä vaiheessa kesken, mutta onneksi ehdin valmistumaan ennen kuin vauva syntyy. Opiskelen vaatetusta ja minusta tulee yksilöllisen pukeutumisen artesaani. Rakastan tehdä vaatteita ja kaikkea mahdollisia käsitöitä. Tein kesällä erittäin paljon vauvan vaatteita siskoni miehen siskolle ku se sai lokakuussa ihanan pienen pojan. Nyt kun vielä malttaisi että pääsisi tekemään omalle vauvalle.

Tälläistä täällä etelässä :)

Vierailija
25/35 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=RoyalBlue1]No mistähän sitä sitten aloittaisi...

Niin tuossa " pikkuesittelyssä" kerron että ollaan tangokaupungista, MUTTA ollaan viimeiseen asti antitangoihmisiä! En edes liikahda kaupungin keskustan suuntaan heinäkuun viikolla jolloin tankomarkkinant pidetään!! Kun taas asumme IHAN Rohvinssirokin viekussa ja sinne mennään vaikka sitten isolla mahalla(toivottavasti) ensvuonna!!! =)

Juu,

Eli meidän juttu alkoi aprillipäivänä 2000!

Ja se oli tunteiden paloa ekusta kerrasta!!

Tieten siinä molemmat kuitenkin piti niin sanotusti takaporttia auki hetken, koska molemmilla oli vähän aikaa sitten kariutunut PIIIITKÄ suhde(itselläni 9v ja miehellä 5v kestänyt)! Eli se oli sitä nykytrendin mukaista hengailua ennen seukkaamista! ;)

Vakavissaan kun huomattiin olevamme juhannuksen tienoilla, niin ei kulunut kuin pari viikkoa ja aloin raivata kaappeihini tilaa miehisille tavaroille! =)

Saman vuoden jouluna mentiin kihloihin!

Seuraavana tehtävälistalla oli asunnonosto! ;)

Se ostettiin 2001 loppuvuodesta ja alettiin heti " pienimuotoinen" remontointi.(joka on näköjään never ending saga eli jatkuu yhä...tai paremmin sanottuna leviää...) Rivitalo kolmio 81neliöö ja kolmessa tasossa! En haluaisi muuttaa tästä ikuna pois, mutta fakta on fakta että josain vaiheessa vaan loppu tila!! *nyyh*

Sitten 2002 piskuisessa seremoniassa(29hlö=me,pappi ja vieraat) toukokun lopussa meidät vihittiin omalla takapihallamme jokimaisemassa ja omenapuiden kukkiessa!

Päivä oli satumainen! *muistelee*

Häälahjaksi saimme vanhemmiltani ensinmäisen lapsemme! ;)

Westi tytön! Ennätimme harjoitella hänellä " lapsen" hoitoa vajaa kaksi vuotta kunnes kauan odotettu päivä saapui! Eli positiivinen raskaustestitulos! Ja muistan sen päivän edelleenkin! 6.5.2004!

Pimpulaa ilmoitti tulostaan heti ekan yrityksen jälkeen! Ja hän saapui iloksemme tämän vuoden tammikuun 9.pv.

Tämän toisen kanssa tai siis tämän toisen kuumeilemisen itseasiassa aloitti mieheni! Hän sai " myytyä ajatuksen" minulle...

Toki sulattelin asiaa viikon verran ennenkuin suostuin projektiin!

Nyt on tosin toinen yrityskierto " takana" ja piinaviikoille kohta astutaan!

Niin iät:

Olemme molemmat joulun lapsia!

Mies 15. ja minä 23. pv

Hän täyttää nyt pian kolmosella alkavan pyöreän ja minä laahaan vuoden perässä! ;)

Mottona: Hymyllä saa lisää hymyä ympärille!

Vierailija
26/35 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin nyt lyhyesti. Eli olen 28v ja mieheni 27v. Asustellaan Turun lähellä Kaarinassa. Itse olen Kaarinasta kotoisin ja mieheni pääkaupunkiseudulta. Työskentelen päiväkodissa suloisten lasten parissa.

Haaveilemme nyt kovasti omasta esikoisesta :) Pillerit lopetin kesä/heinäkuun vaihteessa 2005 ja edelleen tuntuu oman luomukierron käynnistely olevan meneillään... Molemmat ollaan tässä projektissa yhtä innolla mukana!

Muutamia viestejä olen kirjoitellut, mutta aika paljon myös lueskelen taustalla. Säteiden juttuja on niin mukava lukea, kun huomaa ettei ole ajatustensa kanssa yksin.

Anny

Vierailija
27/35 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ikää kertynyt 30-vuotta, kuten nikistäkin voi päätellä ja mies on pari vuotta vanhempi. Yhdessä on oltu yli kymmenen vuotta ja naimisiin mentiin alkukesällä -04. Asustellaan rivitaloasunnossa Tampereen seudulla ja viihdytään täällä erinomaisesti. Meidän kotona pyörii myös karvaisia kavereita eli kolme tiibetinspanielipoikaa, joista vanhin on 10-vuotias ja kaksi nuorempaa 3-vuotiaita.

Mä olen aina ollut tosi urasuuntautunut ja vauvakuume yllätti täysin puun takaa tuossa viime kesänä. Pienen pohdiskelun jälkeen aloitettiin yritys tjot-meiningillä syyskuussa vaikka olimme päättäneet aloittaa yrityksen vasta ihan loppuvuodesta. Pillerit olin kyllä lopettanut jo keväällä yli kymmenen vuoden syömisen jälkeen. Mulla on aika pitkät kierrot (29-35), joten menossa on nyt vasta toinen yrityskierto. Niin ja ensimmäistä siis toivotaan.

Harrastan joogaa, lenkkeilyä koirien kanssa ja ilman, kuntosalilla käyn säännöllisen epäsäännöllisesti ja teen käsitöitä.

Vierailija
28/35 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Mahtuuko vielä porukkaan mukaan? Olen etupäässä kirjoitellu tuolla AV-puolella, mutta sattu tämä sopiva pino silmään ja ajattelin luikerrella tänne :)

Olen siis Miia_M. Ikää on kertynyt jo 34 v, miehellä 35 v. Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta ja siitä naimisissa 8 vuotta. Meillä on yksi tyttö, 7 v, joka aloitti syksyllä koulun. Asustelemme Vantaalla.

Pikkukakkosta on yritelty jo muutama vuosi sitten, mutta silloin ei ollut onni matkassa. Itse asiassa leipiinnyin puuhaan jo niin perustellisesti, että kun lääkäri suositti pientä taukoa lapsen teossa, se sopi paremmin kuin hyvin. Nyt kuitenkin on jo pidempään tuntunut siltä, että vielä kerran voisi yrittää ja tällä viikolla aloitettiinkin sitten ihan tositoimet :) Toivottavasti tällä kerralla olisi onni vähän paremmin mukana.

Vierailija
29/35 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin hitsi että tätä sai etsiäkin...huh huh..

Vierailija
30/35 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Lahtelainen uusioperhe. Minä täytän kohta 33 ja mies heti perässä 31. Miehen lapset täyttää alkuvuodesta myös 12 ja 8. Minun lapset ovat 4 ja 2. Yhdessä on oltu kohta 2,5v ja tästä kihloissa 2v. Asutaan vuokralla rivitalo neliössä. Meillä on myös kaksi koiraa. Mun lapset asuu meidän kanssa ja miehen lapset on yleensä joka toinen viikonloppu. Esikoiseni käy isällään joka toinen viikonloppu, kuopustaan ei halua tavata. Ammatiltani olen sairaanhoitaja ja töihin menin takaisin kesällä. Kolmatta haaveillaan nyt kolmatta kiertoa.

Vierailija
31/35 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 26 ja mies 24(ei olla naimisissa). Minulla on aikaisemmasta suhteesta kohta 7-vuotias poika. Miehellä ei vielä yhtään. Niin ja tietenki perheemme täysvaltaisiksi jäseniksi myös kuuluu kaksi kissa neitiä :) Niitä tuli haalittua, kun vauvakuume iski, eikä juuri sillon ollut miestä, joka olisi helpotusta asiaan tuonut :) Vuokralla asutaan ja tuskin omaa vielä ollaan ostelemassa.

Työskentelen hoitoalalla lähihoitajana. Erikoistunut vammaistyöhön. Vakipaikkaa ei ole, mutta 2.5 vuotta samassa paikassa olen työskennellyt.

Sen verran omasta luonteesta: Olen pirun kärsimätön ja inhoan odottaa...haluan kaiken heti :D Siksi tämä " lapsenteko" onkin niin pirun hankalaa...pelkkää odottamista. Odotetaan että menkat loppuu, odotetaan ovista, odotetaan menkkoja tai plussaa ja sit taas kaikki alkaa alusta, kun menkat tulee :P Sitten kun sattuu tärppäämään odotetaan lasta syntyväksi... Joten voitte kuvitella kärsimykseni, kun en edes kestä kauppajonoja :)

Harrastuksia ei ole tällähetkellä. Vuorotyö vie kaiken ajan ja loppu aika meneekin perheen parissa. Ennen tuli harrastettua nyrkkeilyä, mutta se jäi siitä syystä pois, kun aina oli töitä juuri silloin. Nyt uuden vuoden kunniaksi olen päättänyt alkaa lenkkeilemään :) Ja jos vauvaa ei ala kuulumaan, niin otan kissan pahimpaan kuumeeseen... tai koiran lenkkikaveriksi ;) Niin no toki yksi harrastus on tämä netissä pyöriminen... olen pikkasen koukussa... mesekin löytyy, jos joku haluaa mesekaveria :) Niin ja joskus irkkaan, kun aikaa on enemmän.

Jokos tässä olisi kaikki mitä halusin sanoa...hmmm... no kai sitä tutuiksi tullaan ilman monen sivun mittaista elämänkertaa :)

-anzq-

Vierailija
32/35 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis memmuli lapista ja ikää on nyt 25v, miehellä 26v. Esikoispoikamme syntyi elokuussa 2004. Syyskuussa alkoi pikkukakkosen haaveilu/yrittäminen ja sitten toisesta kierrosta jo tärppäsikin, josta olimme hyvin onnellisia/ihmeissämme ku esikoista odoteltiin yli vuosi! Tämä toinen raskaus meni nyt viikko ennen joulua kesken viikoilla 10+6, mut elämä jatkuu ja edelleen kuumeilu jatkuu ;)

memmuli

Vierailija
33/35 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 ja mies 25 v. Kuusi vuotta ollaan yhdessä oltu niistä neljä kihloissa, häistäkin on joskus puhetta ollut. Omakotitalossa maaseudun rauhassa asustellaan.

Vauvakuumen kourissa ollaan kärvistelty jo useampi vuosi, elokuussa lopetin pillerit ja nyt on toinen yrityskierto menossa. Molemmat ollaan vuorotyössä joten yhteinen aika ja pupuilut on melko vähissä. Silti toivon että täti lopettaisi vierailunsa meillä mahdollisimman pian, jo siksikin että menkat on varsinkin luomuna todella kivuliaat.

Siinäpä kai tärkeimmät, plussaonnea kaikille!

Vierailija
34/35 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias ja mies vajaan vuoden nuorempi. Kimpassa ollaan tallustettu jo 13 vuotta, joista reilu 3 vuotta naimisissa. Asustellaan lähellä Seinäjokea ja edessä olisi vihdoin oman kodin osto. Tällä hetkellä asutaan rivarissa vuokralla. Haaveena on omakotitalo jostain maaseudun rauhasta, jossa ei heti aamusta tarvitse naapuria portailla tervehtiä.

Olen kotosalla vakityöstä (teen työtä lasten ja nuorten parissa) 1,5 vuotiaan poikavesselin kanssa ja tammikuussa palaan takasin töihin. Toivottavasti en kuitenkaan kovin pitkäksi aikaa, sillä jouluna aloitamme pikkukakkosen yrityksen. Eli siis ihan pian!! Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta ja nyt meillä on siis (ensin) haaveena syysvauva.

Harrastuksia tulee ja menee, mutta eläimet, luonto, matkustelu ja kaikenlainen näpertely kiinnostaa. Jatketaan lisää pinoissa.

Vierailija
35/35 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä syyssäteissä seuraillut keskusteluja sivusta ja oikeastaan enemmän kirjoitellut tuonne ensikoiden puolelle. Mutta hypätäänpäs tännekin mukaan paremmin:)

Eli ikää meillä molemmilla 26, niinkuin nikistä voikin päätellä. Asustelemme etelä-suomessa ja meillä on aivan ihana 2-vuotias hauvavauva, johon saamme tällä hetkellä purkaa kaiken huolenpidon ja hellyyden. Ja toiveissa olisi se esikoinenkin. Yhteistä taivalta meille on kertynyt 10 vuotta ja siitä 3½ vuotta ollaan oltu kihloissa.

Talon rakentaminen meneillään, joten tässä on useampi " projekti" menossa päällekäin. Yritys meidän piti aloittaa tammikuussa 06, mutta päätimmekin ottaa varaslähdön ja lopetin pillerit jo marraskuun alussa ja eka luomukierto nyt menossa kp 14. Saas nähdä kuinka käy=))