Oikeasti et ole hyvä äiti.
Paljon olisi parannettavaa eikö?
Tiedätkö mistä tiedän?
Siitä että luit tämän.
Olet siis AV-mamma.
Pidätkö AV-mammoja ja palstalla roikkuvia mammoja kovin hyvinä?
Kommentit (9)
Sittenhän tämä koskee myös itseäsi. Oikeasti et ole hyvä äiti!
Olenko jossain väittänyt olevani?
ap
olen hyvä äiti!
Luin tämän, jotta näkisin mitä sinä pidät huonoina ominaisuuksina naisessa, mutta mutta petyin, koska sinulla ei oikeasti ollutkaan mitään kättä pidempää.
Minusta av-mammat ovat erilaisia, heitä ei voi laittaa yhteen lokeroon.
Kuulostat vähän masentuneelta. Ei se, että on netissä, eroa mitenkään siitä, että lukisi kirjaa, puhuisi puhelimessa tai katsoisi telkkaria. Ei ole olemassa äitiä, joka 24/7 ihastelee lakkaamatta lapsiaan eikä ikinä tee mitään muuta.
Kuulostat vähän masentuneelta. Ei se, että on netissä, eroa mitenkään siitä, että lukisi kirjaa, puhuisi puhelimessa tai katsoisi telkkaria. Ei ole olemassa äitiä, joka 24/7 ihastelee lakkaamatta lapsiaan eikä ikinä tee mitään muuta.
Mutta tajuan kyllä että en minäkään ole täydellinen. Aivan varmasti olen jonkun mielestä huono äiti, vaikka nyt sitten sinun mielestä.
olen hyvä äiti!
Luin tämän, jotta näkisin mitä sinä pidät huonoina ominaisuuksina naisessa, mutta mutta petyin, koska sinulla ei oikeasti ollutkaan mitään kättä pidempää.
Minusta av-mammat ovat erilaisia, heitä ei voi laittaa yhteen lokeroon.
Koska avasin aloituksesi, olen huono äiti? :D
Jahha, kuule, olen minä tääällä hengaillut sen verta kauan, ettei mun äitiyyteeni vaikuta av-mammailu yhtään. Olen ilolla molempia, hyvä äiti sekä kamala av-mamma ;)