Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkauksia, aikooko tämä mies soittaa mulle ?

Vierailija
19.10.2011 |

Tapasin viime la kapakassa ja olin jatkoilla sen luona pikkutunneille.

Seksiä oli vähän mutta ei varsinaista yhdyntää tapahtunut.

Synkkas hyvin ja oli hiton hauskaa.

Tuli vaihdettua siinä puhnumeroita. Itse en aio soittaa mutta mitäs luulette aikooko mies soittaa?

Mua ei haittaa jos ei soita mutta nyt mietin mitä sanon sit jos niin käy.

Oikeastaan ei kiinnosta koko tyyppi yhtään. Ja joka kerta kun känny soi toivon nettä ei ole hän.

Voinko huokaista helpotuksesta jos perjantaihin mennessä ei ota yhteyttä. Kokemuksia??

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut tai ihastunut.

Kun en ole. Kai naisellakin saa olla yhden yön iloja, ilman tunteita. Vain hauskaa?

Käyn vaan niin harvoin juhlimassa ja vielä harvemmin jatkoilla, joten mua oikeesti vaan vituttaa koko homma. Ei siis harmita se sekstaus vaan, Eniten harmittaa se numeron anto.

Mutta mielipiteet on siis yleisellä tasolla, että ois jo soittanut jos olis kiinnostunut ja jos vielä soittaa, haluaa vaan känni/panoseuraa?

Ok, eli ei tarvitse ainkaaan selitellä, että ei kiinnosta. Pitäisköhän sit valehdella,kun soittaa joskus 3 kkn kuluttua, että olenkin naimissa tai jotain vastaavaa. Sit ei ainakaan soita enää koskaan, eikä mun tarvitse vaihtaa numeroa yhdenillantakia:)

Mut juu, tuun kertoo kyllä, jos puhelin pirisee...

Vierailija
2/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....ootko sä ihan normaaliälyinen? Jätät vastaamatta, jos tuntematon soittaa. Vai oletko niin seurankipeä ja epävarma, että varmuuden vuoksi rupattelet ihan kaikkien kanssa?

Ei kyllä hyvin mee jos on melkein-seksiä (ts. suihinotto), vaikka vastapuoli ei muka tippaakaan kiinnosta?

No, hauskaa puhelimen vahtimista sinulle, luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se sitten soitti!!!

En vastannut! Pyörittelin puhelinta hädissäni käsissäni kuin teinityttö, kun en tiennyt, mitä sanoisin :) Ja sittenhän se lopetti soimasta, ennenkuin ehdin keksiä tarpeeksi fiksun ja viielän kommentin, miksen halua pitää enää yhteyttä.

Voi vitsit, mitä mieltä ootte,soittaakohan se enää uudestaan?? Vai pitäiskö mun soittaa ja sanoa, etten ole ihan varma olenko kiinnostunut, ettei vaan soittaisi enää?

Vierailija
4/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri eronnut, ja vähän samanlaista teinimäistä meininkiä meikäläisellä. Tavallaan tekisi mieli tapailla miehiä, mutta edellisistä kerroista tosiaan pitkä aika. Ei oikein tiedä, mikä on sopivaa. Eikä varsinkaan halua ketään riesakseen roikkumaan.

Lievästi skitsoa. :D

Vierailija
5/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo :(

Vierailija
6/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se sitten soitti!!! En vastannut! Pyörittelin puhelinta hädissäni käsissäni kuin teinityttö, kun en tiennyt, mitä sanoisin :) Ja sittenhän se lopetti soimasta, ennenkuin ehdin keksiä tarpeeksi fiksun ja viielän kommentin, miksen halua pitää enää yhteyttä. Voi vitsit, mitä mieltä ootte,soittaakohan se enää uudestaan?? Vai pitäiskö mun soittaa ja sanoa, etten ole ihan varma olenko kiinnostunut, ettei vaan soittaisi enää?

Vierailija
7/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin, että se oli hän,kun minulle ei kukaan soita tuntemattomalla, koska tietävät, etten vastaa. Ja muistin joitain numeroita, kun hän sanoi sen ääneen.

Vierailija
8/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimeen ilmestyi "tuntematon numero" ja silti siinä oli joitain numeroita, joita mies oli sanonut?

Vierailija
9/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että soitti vieraasta numerosta, en tuntemattomasta, vaikka niin taisin kirjoittaakin hätäpäissäni :)

Vierailija
10/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos et, niin mikset vain ole vastaamatta jatkossakin?

Vierailija
11/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei ole soittanut ainakaan vielä. Ja juu yhdelle kysyjälle tiedoksi. Olen eronnut mutta siitä on aikaa 3 vuotta. Ja tosiaan ei ole paljoa tullut baareissa luuhattua eikä jatkoilla käytyä.

Siksi varmaan skistoon. Mutta nyt harmittaa se että poistin sen numeron. meinaa ois ollut helpompaa olla vastaamatta, jos ois tiennyt että se on se.

Ja muuten, oli siinä muutakin kuin vaan suuseksii.

Mutta siitä huolimatta ei nyt natsaa ja harmittaa se numeron anto.

Vierailija
12/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole unta saanut kun on odottanut puhelua ja kun miestä ei kiinnostanutkaan niin kääntyi toiseen suuntaan. Itse ei periaatteesta soita koska se on olevinaan miesten homma ja nyt vituttaa ja katkeruus nostaa päätään. No voin sanoa, ettei soita, ei ainakaan vakava suhde mielessä. Jos se olisi ollut mielessä niin olisi soittanut tms heti

Vierailija
13/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ei sinua yhtään kiinnosta, niin miksi ihmeessä teet asiasta aloituksen Av:lle ja vaivaat päätäsi tällä asialla!

Pohdipas vielä kerran, toivotko kuitenkin sisimmässäsi että hän ottaisi yhteyttä. Ole rohkea ja tee aloite!

Tsemppiä! :)

Vierailija
14/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siis anna ittes ihastua, koska ei se sulle soita enää vakavassa mielessä ainakaan. Omien kokemusten perusteella sanoisin, että se olis soittanut viimeistään tiistaina. Jos nyt muistin oikein että lauantaina tapasit sen.

Vierailija
15/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta varmasti vastaavasta. Ja haluan vertaistukea ja neuvoja.

Asia vaivaa, koska tää on keskikokoinen kaupunki ja en muista ees sen miehen nimeä. Mitä jos se onkin joku tutun tuttu? Ja vaikutin varmaan innostuneelta kun seksihommat ei ihan perinteisiä olleet. Mies ei kiinnosta, kun ei ole yhtään mun tyyppiä ees. Känni teki vaan tehtävän ja päädyin sattumalta jatkoilemaan. Oli mukava kokemus mutta en halua uusintaa. Ehkä ärsyttää eniten se, että rupeaa soittelemaan sitten vkl tai öisin. Äijä vaikutti niin innostuneelta...Se varmaan haluaa jotain lisää. Oli muuten kohtelias tyyppi pohjimmiltaan, että siksi annoin kait numeroni. Olin vielä pienessä humalassa kun lähdin.

Kun olin nukkunut kotona pari tuntia, aivot kirkastui ja poistin sen numeron välittömästi.

Lähdin vaan pitämään hauskaa , en etsimään ees seuraa, puhumattakaaan parisuhteesta.

AÄh, mikä tilanne.

Vierailija
16/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole vielä mitään "tilannetta", Ap hyvä. :)

Vierailija
17/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puh numeronsanki anto myötätunnosta TOIVOEN ETTEI KOSKAAN NÄE SINUA UUDESTAAN!

Vierailija
18/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin oli hauskaa mutta kumpikaan ei halua jatkoa.

Ehkä mies poisti sun numerosi, heti kun lähdit ja toivoo, että sinä ET soita. Ajatteleppa sitä :)

Mulle muuten kävi kerran suunilleen samallalailla.

Sitten törmättiin baarissa uudestaan noin 4 kk kuluttua ja arvaa mitä kävi?? hehheh, päädyttiin taas samoihin hommiin. Ja sit tehtiin selväksi, että ei soitella koskaan. Nähdään jos törmätään.

Nyt kulunut aikaa vajaa vuosi, ei olla nähty edes vahingossa. Joten älä panikoi. Ei se soita sulle.

Vierailija
19/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko jo

Vierailija
20/48 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas jos mies otti numeron vahingossa väärin ja haikailee ap:n ihmeseksijuttujen perään. Miltä siitä miehestä tuntuu? Numero on väärä ja naisesta ei kuulu mitään:( Se reppanhan voi vaikka tehdä mitä epätoivoissaan.

Miepä ehdotan, että ap menee laittamaan jonku kirjelappusen sille miehelle ja kertoo, että ei haluu nähdä enää ikinä, saisi mieskin siitä mielenrauhan.

Mua nyt harmittaa enempi se mies kuin ap. Rakastunut raukka jossain kyyhöttää ja odottelee soittoa ihmenaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän