Veikkauksia, aikooko tämä mies soittaa mulle ?
Tapasin viime la kapakassa ja olin jatkoilla sen luona pikkutunneille.
Seksiä oli vähän mutta ei varsinaista yhdyntää tapahtunut.
Synkkas hyvin ja oli hiton hauskaa.
Tuli vaihdettua siinä puhnumeroita. Itse en aio soittaa mutta mitäs luulette aikooko mies soittaa?
Mua ei haittaa jos ei soita mutta nyt mietin mitä sanon sit jos niin käy.
Oikeastaan ei kiinnosta koko tyyppi yhtään. Ja joka kerta kun känny soi toivon nettä ei ole hän.
Voinko huokaista helpotuksesta jos perjantaihin mennessä ei ota yhteyttä. Kokemuksia??
Kommentit (48)
Mulle on kaikki miehet, ketkä on musta ollut kiinnostunut soittaneet seuraavana päivänä, tai siis samana.
Sit nää ketkä haluaa pimperoa, voi soittaa vaik viikon päästä.
Ap, vaikutat siltä että oikeasti taisit hiukan ihastua siihen mieheen ja nyt harmittaa kun se ei ole ottanut yhteyttä? ;)
Kyllä ne miehet otta yhteyttä aika nopeesti jos kiinnostaa. Mä olen tavannut nykyisen mieheni baarissa josta sitten mentiin jatkoille ja aamuyöstä kun olin lähdössä kotiin mies pyysi numeroa. No, annoin numeroni vaikka jokaisen numeron kohdalla mietin että sanoisinko väärän numeron. Seuraavana päivänä herra sitten soitteli ja tavattiin uudestaan ja olen kyllä tyytyväinen että tuli annettua oikea numero. Tästä on siis 3v aikaa.
Se soittaa sulle ja alkaa vainoamaan. Se on oikeasti roikkuja.
ei kiinnosta jos synkkasi hyvin ja oli hauskaa?
Voit kuitenkin herätellä hänen alitajuntaansa lähettämällä hänelle itse viestin, jossa on pandan kuva.
en halua ketään roikkumaan perääni. Oli vaan semmoinen yhden illan tapaus. Hitto kun piti antaa se numero. No en kehdannut olla antamatta kun itse tyrkytti omaansa. No onneks mulla on salainen numero, ei varmaan muista ees nimeä ja numerosta ei se selviä.
Enkä varmasti lähetä mitään viestejä.
Synkkas hyvin ja oli hiton hauskaa.
Oikeastaan ei kiinnosta koko tyyppi yhtään.
mutta jos olisi susta kiinnostunut olisi jo soittanut.
Eli kokemuksestako osaat sanoa, että ei soita enää?
Enkä varmasti lähetä mitään viestejä.
Arvioin vain että jos olisi soittaakseen, ehkä soittaisi jo seuraavana päivänä. Kyllä mulle ainakin aikoinaan pojat soitti heti seuraavana päivänä jos jäivät perään vonkumaan... siis silloin kun viimeksi olin vapailla markkinoilla vuonna liitukausi.
Oli siis todella hauskaa ja muuta mukavaa. Mutta en halua silti nähdä sitä tyyppiä enää. Ja pelkään että se mies luulee, että olen hänestä kiinnostunut, koska miellä oli mukavaa yhdessä. Olen nyt vaan tullut katumapäälle koska annoin numeroni. Tarkoitus oli vaan se yksi ilta hauskaa ei muuta, ainakin mun puolelta.
Haluan vain kuulla kokemuksia, että koska voin lakata miettimästä joka kerta kuin puhelin soi. Että ei kai vaan se soita, vai oonko vaan vastaamatta jokaiseen outoon numeroon?
Huvittavinta tässä on se, että poistin sen numeron mun kännykästä, joten en tiedä enää kuka sieltä soittaa, jos soittaa.
Mutta kertokaa pliis, että se ei soita, eihän.
jos se haluaisi vakavan suhteen, olis jo soittanut.
Joka tapauksessa se soittaa seuraavan kerran kun panettaa, vaikkapa keskellä yötä.
Että sarja yhden yön juttuja sillä voi olla mielessä.
EI SOITA :D OOT VAAN HELPPO PILLU,
vuosikausia aina kännipuheluita.
Mutta miten sanon sille, että ei kiinnosta, jos satun vastaamaan nyt sit tuntemattomaan numeroon. meinaa jos niin käy. Vai pitäiskö vaihtaa koko numero varmuuden vuoksi. Hitto, miten tää meni näin vaikeeksi.
Vai ei kai se oota, että mä muka soittaisin??
No, onneks ei oo ees sitä numeroa enää.
Sanokaa nyt pliis, että se ei soita, ikinä. Niin saan nukuttua. Ja tuskin se mitään panoseuraa on vailla, kun ei ees pantu.
EI SOITA :D OOT VAAN HELPPO PILLU,
vuosikausia aina kännipuheluita.
Mutta miten sanon sille, että ei kiinnosta, jos satun vastaamaan nyt sit tuntemattomaan numeroon. meinaa jos niin käy. Vai pitäiskö vaihtaa koko numero varmuuden vuoksi. Hitto, miten tää meni näin vaikeeksi.
Vai ei kai se oota, että mä muka soittaisin??
No, onneks ei oo ees sitä numeroa enää.Sanokaa nyt pliis, että se ei soita, ikinä. Niin saan nukuttua. Ja tuskin se mitään panoseuraa on vailla, kun ei ees pantu.
No kuule ei soitella. Aina löytyy uudempaa ja parempaa.
miltei nelikymppiselle kaikki yhdenillan jutut soitteli perään, useampikin tyyppi jopa 3 vuotta odotteli uusintaa.
Eräskin on nyt 4 vuotta lähetellyt toiveikkaasti muutaman kuukauden välein s-postia.
No kuule ei soitella. Aina löytyy uudempaa ja parempaa.
miltei nelikymppiselle kaikki yhdenillan jutut soitteli perään, useampikin tyyppi jopa 3 vuotta odotteli uusintaa.
Eräskin on nyt 4 vuotta lähetellyt toiveikkaasti muutaman kuukauden välein s-postia.
oli ihan vieras numero,joku 045alkunen.
Googlasin ja onkin jonkun puhelinmyyntifirman numero. Huoh.