Veikkauksia, aikooko tämä mies soittaa mulle ?
Tapasin viime la kapakassa ja olin jatkoilla sen luona pikkutunneille.
Seksiä oli vähän mutta ei varsinaista yhdyntää tapahtunut.
Synkkas hyvin ja oli hiton hauskaa.
Tuli vaihdettua siinä puhnumeroita. Itse en aio soittaa mutta mitäs luulette aikooko mies soittaa?
Mua ei haittaa jos ei soita mutta nyt mietin mitä sanon sit jos niin käy.
Oikeastaan ei kiinnosta koko tyyppi yhtään. Ja joka kerta kun känny soi toivon nettä ei ole hän.
Voinko huokaista helpotuksesta jos perjantaihin mennessä ei ota yhteyttä. Kokemuksia??
Kommentit (48)
Ehkä käyttäydyin kuin hutsu mutta mua vituttaa ja kaduttaa että annoin numeroni.
Tai se anto ensin ja pyys sit mun numeroa. Nuorempana annoin aina väärän numeron. Eikä tarvinnut pelätä soittoa jälkikäteen. Sillähetkellä en vaan tajunnut tehdä niin, kun pienessä sievässä vielä olin. Sillähetkellä se kait kiinnosti mutta seuraavana päivänä jo rupes harmittaa.
Mut mitä sanon, jos puhelin soi vaikka huomenna? Että thanks but no thanks vai ihanko suoraan vaan, että ei kiinnosta.
ettet sä nyt jaksa.. Kuten sanottu, se soi sit viikonloppuna känässä, ja ehkä suakin saattaa sillä hetkellä sitten kiinnostaa taas, jos ei parempaa oo tullu eteen.
Jos se oli kerran hauskaa seuraa, niin miksi ihmeessä sulkisit oven takanasi, jätä vaan jemmaan pahan päivän varalle.
Ja mitä vastasit. Mua rupesi todella kiinnostamaan tää juttu:)
ei kai kovin usein tule tuntemattomista numeroista puheluita?
kenen ne on. Olen joskus vastannut johonkin kilpailuun(vuosia sitten) ja siitä kait numero pääs leviämään puhelinmyyjien yms keskuudessa. Ja jos liittymässä on ollut sama salainen numero vuosia, niinkuin mulla on, on se vaan levinnyt ympäriinsä.Ainoa salaisuus siinä taitaa olla enää se, että numeron perusteella ei löydy yhteystietoja numerohaun kautta. Just soitti eilen joku hiton galluppikyselytyyppi liittyen sähkönkulutukseen:/ Mistä lie sekin mun salaisen numeron saanut:O
ei tule soittamaan "treffi-mielessä" tms., eli sen puolesta voit huokaista helpotuksesta. Mutta saattaa hyvinkin jonain yksinäisenä baari-iltana kaivaa numerosi esiin. Arvioisin että tämä vaara on ohi vasta 6kk päästä.
mutta jos olisi susta kiinnostunut olisi jo soittanut.
näin se vaan menee. Ei sitä tarjontaa vissiin niille miehille niin paljoa ole, ja varmaankin on helpompaa vongata vanhalta tutulta, jolle tietää voivan sanoa suoraan, eikä leikkiä monimutkaisia leikkejä. Ja joka ei sitten kuvittele että heti ollaan parisuhteessa, ja ala suunnitella kihloja.