G: Kuinka monessa maassa olet käynyt? / Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kyllä, etsin tieteellisesti todettavaa selkeää yhteyttä näiden kahden asian välillä.. ;)
Itse: maat 30, partnerit 7
Kommentit (58)
(molemmat suomalaisia kumppaneita ja Suomessa)
Kyllä, etsin tieteellisesti todettavaa selkeää yhteyttä näiden kahden asian välillä.. ;)
Itse: maat 30, partnerit 7
Voin ihan poikkitieteettömästi todeta, ettei noilla kahdella ole mitään yhteyttä keskenään.
, joista on kaksi ruotsalaisia. Seksiä en ole ulkomailla harrastanut kuin vakikumppanin kanssa :)
kumppaneita 12, joista suurin osa suomalaisia tai puoliksi suomalaisia. Aviomies ulkomaalainen.
Kyllä, etsin tieteellisesti todettavaa selkeää yhteyttä näiden kahden asian välillä.. ;) Itse: maat 30, partnerit 7
Maat 16, partnerit noin 45
tämän viidenkymmenen vuoden aikana, mutta ei siellä ollut seksikumppania.
Kotimaassa about 50, mutta viimeaikoina on ollut upea kaunotar noin 20 v ja muuta ei kaipaakaan enää. Huippukaunotar jolla kaikki kohdillaan ja todella ystävällinen. Harmi vaan, että kerralla noin puoli tuntia tai vajaa tunti.
ja yksi kumppani.
Minkälainen tämä tutkimushypoteesi on? Että mitä useammassa maassa on matkustanut, niin sitä enemmän on seksikumppaneita? Vai toisinpäin?
Meinaatko, ettei kerkee matkustelemaan, kun on koko ajan panemassa :)
Maita ehkä 22, miehiä n. 50 joista ulkomaisia 6... tällä iällä ei ihan tarkkaan enää kaikkea muista :-)
ja miehistä joku 7-8 ulkomaalaisia (osan olen tavannut Suomessa, osan reissatessani). Nykyinen aviomiehenikin on ulkkari.
maita takana 17,
seksikumppaneita noin 30
kumppaneita n. 40 (kaikki suomessa ja suomalaisia)
Maat: 8, 10 jos välilasku lasketaan. ;)
Tyypit: 1.