Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauniit avokkaat sukkikset ja hame

Vierailija
19.10.2011 |

Onko kellään teistä nyt työvaatteenaan nämä kyseiset asusteet?

Olen mies ja ihailen salaa kyseistä vaatetusta.Usein fantasioin esim.lentoemoista ja sihteereistä.Kysyn koska haaveilen teistä.Vaimo ei tykkää käyttää,siksi joudun haaveilemaan.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä "kylpytakkimies". Mitähän pahaa siinä on jos kaksi vierasta ihmistä fantasio? Ainakin minä olen tähän asti luulut olevani nainen, vai voivatko myös miehet synnyttää?

Mun hiukset luonnostaan keskiruskeat, mutta oon sävyttänyt ne monivivahteisen espresson ruskeiksi ja pituus on puolipitkät.

Mun vuoro kysyä. Mitä tänään töissä päällä. Farkut vai suorathousut, millainen paita ja muista kertoa myös värit?

Entä mitä päällyshousujen alla, minkämalliset alkkarit?

Kerrotko vielä, kuin pitkä oot?

Nyt täytyy jatkaa töitä, lentosuukkoja;)

Vierailija
62/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää kuulla, miten musta uneksit. Onko mulla siinä sun unessa vielä sukkikset ja kotelomekko päällä, vai miten ollaan...?

Huomenna se selviää.Toivottavasti vaimo ei yöllä ihmettele ja herää kun unelmoin siitä että istut nätisti sukkisjalka toisen päällä avokas heiluen.

Ihanan loogista. Nyt maltan tuskin odottaa huomiseen, saadakseni tietää unesi.

Jos vaimo herää unelmoidessasi, niin voithan kertoa uneksineesi hänestä juuri noissa asusteissani, sillä kyllä me naiset haluaisimme kuulla omilta miehiltämmekin juuri tämmöisiä asioita.

Mulla mies on työmatkalla (terkkuja jos luet) ja lapset nukkumassa. Voisin siis vapaasti unelmoida vaikkapa tuosta unelmiesi tilanteesta. Tosin istun tätä kirjoitaessani kotoisesti pelkissä Slogin hipsterissä, miehen flanellipaita päällä.

Terkut tuli perille.Kiitos vaan.Nyt tuntuu vielä jännemmältä unelmoida.Vaikka mekko ja sukkikset eivät olekkaan nyt päälläsi niin ne on helppo kuvitella kuitenkin.jännää !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että näin kylmällä syysilmalla on paksummat paremmat ja niitäkin on hyvännäköisiä.Ohuemmat ja kiiltävät ovat kyllä sexyt, mutta syksyllä ehkä liian ohuet.Mut tää onkin miehen näkökulma.

Vierailija
64/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää kuulla, miten musta uneksit. Onko mulla siinä sun unessa vielä sukkikset ja kotelomekko päällä, vai miten ollaan...?

Huomenna se selviää.Toivottavasti vaimo ei yöllä ihmettele ja herää kun unelmoin siitä että istut nätisti sukkisjalka toisen päällä avokas heiluen.

Jos vaimo herää unelmoidessasi, niin voithan kertoa uneksineesi hänestä juuri noissa asusteissani, sillä kyllä me naiset haluaisimme kuulla omilta miehiltämmekin juuri tämmöisiä asioita.

Mulla mies on työmatkalla (terkkuja jos luet) ja lapset nukkumassa. Voisin siis vapaasti unelmoida vaikkapa tuosta unelmiesi tilanteesta. Tosin istun tätä kirjoitaessani kotoisesti pelkissä Slogin hipsterissä, miehen flanellipaita päällä.

Terkut tuli perille.Kiitos vaan.Nyt tuntuu vielä jännemmältä unelmoida.Vaikka mekko ja sukkikset eivät olekkaan nyt päälläsi niin ne on helppo kuvitella kuitenkin.jännää !

Mentäiskö jo nukkumaan?

Vierailija
65/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö jo nukkumaan?

huomenna tulen taas lukemaan näitä.Hyvää yötä sinulle "fanellipaita"

Vierailija
66/66 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, mun pitäis lähtee töihin... Väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi