Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauniit avokkaat sukkikset ja hame

Vierailija
19.10.2011 |

Onko kellään teistä nyt työvaatteenaan nämä kyseiset asusteet?

Olen mies ja ihailen salaa kyseistä vaatetusta.Usein fantasioin esim.lentoemoista ja sihteereistä.Kysyn koska haaveilen teistä.Vaimo ei tykkää käyttää,siksi joudun haaveilemaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Flanellipaita" on nauttinut puolisonsa seurasta ja GRRR, tuhmasta fantasiastaan, turvallisen avioseksin aikana. Hupsuttelin siinä olevani aivan eri miehen alla ja syleilyssä. Kuka mies oli ja fantasian lopun saat kuvitella...;)

Toivottavasti teilläkin on kipunoinut ja olet elänyt fantasiaa, oma kulta sylissäsi?

Vierailija
22/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry. mulla oli eilen hame ja mustat sukkahousut töissä jos tää helpottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selkee fetissi.Joudun työn takia käyttämään hametta päivittäin.Olen kyllä huomannut että miehet katsovat sääriini vaivihkaa.Ei haittaa.Onhan se kiva ja suon sen tyydytyksen.

Vierailija
24/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies.Olet kirjoittanut väärään paikkaan.Tänne kirjoittaa vaan lihavat tuulipukuiset seiskaa lukevat 5 lapsen työttömät juoruämmät.Eivät he asusteista ymmärrä mitään. Sori vaan.

Vierailija
25/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään teistä nyt työvaatteenaan nämä kyseiset asusteet?

Olen mies ja ihailen salaa kyseistä vaatetusta.Usein fantasioin esim.lentoemoista ja sihteereistä.Kysyn koska haaveilen teistä.Vaimo ei tykkää käyttää,siksi joudun haaveilemaan.

Ei kävis mitenkään avokkaat, sukkikset ja firman antama kotelomekko, johon kuuluu myös hihatonjakku?

Ihan uteliaisuuttani kysyn. Ootko milloinkaan kertonut vaimollesi, että hän näyttäisi sinusta kivalle, jos pukeutuisi noin?

Vierailija
26/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis mitenkään avokkaat, sukkikset ja firman antama kotelomekko, johon kuuluu myös hihatonjakku?

Ihan uteliaisuuttani kysyn. Ootko milloinkaan kertonut vaimollesi, että hän näyttäisi sinusta kivalle, jos pukeutuisi noin?

olen kertonut mutta hän ei ymmärrä joten joudun haaveilemaan mielikuvia sinusta ja...

[/quote]

Vierailija
27/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaimosi ymmärrä... Toisaalta, jos teilläkin vaikka pieniä lapsia kotona, niin kyllähän jotkut kotoisammat vaatteet toimivat silloin paremmin. Totuuden nimissä, en minäkään kotioloissa näin pukeudu, vaikka tykkään kyllä etenkin kesäisin käyttää paljon hameita ja mekkoja.

Töissä olen kyllä katseista usein huomannut, että miehet arvostavat asiallista naisellista työpukeutumista. Voi kunpa samanlaisia katseita saisi edes joskus omaltakin mieheltä. Hän kun ei useimminkaan huomaa mitään eroa siinä, mitä mulla päälläni on.

Vierailija
28/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Flanellipaita" on nauttinut puolisonsa seurasta ja GRRR, tuhmasta fantasiastaan, turvallisen avioseksin aikana. Hupsuttelin siinä olevani aivan eri miehen alla ja syleilyssä. Kuka mies oli ja fantasian lopun saat kuvitella...;)

Toivottavasti teilläkin on kipunoinut ja olet elänyt fantasiaa, oma kulta sylissäsi?

Kyllä täälläkin on harrastettu avioseksiä.Ehkä innokkaammin kun fantasiat on ollut mukana.Yleensä se on ollut nykyään"arkista touhua"

Sinusta olen fantasioinut aina sopivissa tilanteissa.Aina kun näen vaikka tv:ssä tyylikkäisiin hameisiin,sukkiksiin ja avokkaisiin pukeutuneita naisia,sinä olet tullut mieleeni.

Vierailija
29/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole firman univormusta vaan ihan omista vaatteista. Minulla on paljon erilaisia hameita, käytän myös vapaa-aikana. Tykkään pukeutua naisellisesti ja tuntuuhan se kivalta huomata katseista, että miellyttää myös työpaikan miespuolisia kollegoja... ;)

Vierailija
30/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaimosi ymmärrä... Toisaalta, jos teilläkin vaikka pieniä lapsia kotona, niin kyllähän jotkut kotoisammat vaatteet toimivat silloin paremmin. Totuuden nimissä, en minäkään kotioloissa näin pukeudu, vaikka tykkään kyllä etenkin kesäisin käyttää paljon hameita ja mekkoja.

Töissä olen kyllä katseista usein huomannut, että miehet arvostavat asiallista naisellista työpukeutumista. Voi kunpa samanlaisia katseita saisi edes joskus omaltakin mieheltä. Hän kun ei useimminkaan huomaa mitään eroa siinä, mitä mulla päälläni on.

Ymmärrän myös että kotioloissa on mukavampi pukeutua rennommin...mutta,mutta joskus edes silmän iloksi.Nyt joudun katsella muiden naisten tyylikästä puketumista ja upeista sukkissääristä.Hyvä että jotkut edes käyttää niin saan ihailla salaa.

Vierailija
31/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole firman univormusta vaan ihan omista vaatteista. Minulla on paljon erilaisia hameita, käytän myös vapaa-aikana. Tykkään pukeutua naisellisesti ja tuntuuhan se kivalta huomata katseista, että miellyttää myös työpaikan miespuolisia kollegoja... ;)

Vierailija
32/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varattu mimmi heittää tossa aika alkupuolella ne kuuluisat sanat, "sun vaimos ei ymmärrä", ja ap liimaantuu tän kylkeen ku kiimanen kojootti.. :D

En tiedä kumpi teistä pöljempi..

Vierailija
33/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varattu mimmi heittää tossa aika alkupuolella ne kuuluisat sanat, "sun vaimos ei ymmärrä", ja ap liimaantuu tän kylkeen ku kiimanen kojootti.. :D

mä ainakin veikkaan, että nää kaks on punkanneet ja naineet keskenään jo vuosia ja tää on vaan jonkinlainen leikki millä ne piristää liittoaan. toi mimmihän tais tuolla aiemmin kertoo, et sen mies tekee matka töitä, ja sille on ihan yks ja sama mitä muija päälleen pukee, kunha saa viikonloppuisin pesää ja nyt toi mies tavallaan pyytää tällä anteeksi ja kertoo, että miten se arvostaa tota tyylikästä muijaansa.

Vierailija
34/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hykertelee.

Vierailija
35/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mies vastailee itselleen :)

Vierailija
36/66 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin veikkaan, että nää kaks on punkanneet ja naineet keskenään jo vuosia ja tää on vaan jonkinlainen leikki millä ne piristää liittoaan. toi mimmihän tais tuolla aiemmin kertoo, et sen mies tekee matka töitä, ja sille on ihan yks ja sama mitä muija päälleen pukee, kunha saa viikonloppuisin pesää ja nyt toi mies tavallaan pyytää tällä anteeksi ja kertoo, että miten se arvostaa tota tyylikästä muijaansa.

Vierailija
37/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/66 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta viikonlopusta. Kivaa et tää toimii piristeenä molemmin puolin:)

Älä välitä noista matalaotsaisista kommenteista. Ehkä ne on vaan kateellisia meille. Mies lähti aamulla taas toiselle puolen maata ja munkin pitäis alkaa kiskomaan sukkiksia jalkaan ja mekkoa päälle. Sitte lapsille ulkovaatteet, pikkuisen punaa huuliin ja lasten hoitopaikan kautta töihin.

Vierailija
39/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää kuulla, miten musta uneksit. Onko mulla siinä sun unessa vielä sukkikset ja kotelomekko päällä, vai miten ollaan...?

Vierailija
40/66 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää kuulla, miten musta uneksit. Onko mulla siinä sun unessa vielä sukkikset ja kotelomekko päällä, vai miten ollaan...?

Huomenna se selviää.Toivottavasti vaimo ei yöllä ihmettele ja herää kun unelmoin siitä että istut nätisti sukkisjalka toisen päällä avokas heiluen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän