Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tuijottelee joka paikassa toisiaan?

Vierailija
18.10.2011 |

olin kahvilassa kahvilla miespuolisen työkaverini kanssa palaverin jälkeen ja viereissä pöydässä pyöreähkö nuori tyttö alkoi tuijoitella meitä, silmät viiruina tuijotti ja tuijotti.. teki mieli sanoa jotain, mutta aloin miettimään mikähän ihmisiä vaivaa kun pitää niin intesiivisesti tuijotella ventovieraita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan kukaan juuri ei katso ketään... Ehkä törmäsit ulkomaalaiseen?

Vierailija
2/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin mitä tekee, mihin on menossa, millainen perhe hänellä on. Rakastan tarinoita, ja siksi kai kehittelen niitä myös omassa päässäni.

Lisäksi monien ihmisten pukeutumisesta saa kivoja vinkkejä myös omaan pukeutumiseen.

Toki tuijottaminen noin, kuulostaa omituiselta. Ehkä tunsi miehen (tai vaimonsa) ja luuli sinun olevan rakastajatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisia, en ole muualla siihen törmännyt.

Sillä tytöllä oli seuraa mutta koko ajan hän käänsi päätään meidän suuntaan ja tuijotti. Se oli outoa, silmät sillä oli sillee sirillään. :D

ap

Vierailija
4/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiellettyä nähneensä??

Vierailija
5/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä mies ei edes seurustele. Me emme puhuneet muusta kuin työmatkasta jonne hän on lähdössä.

olen itse asunut ao. kohteessa.

ap

Vierailija
6/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien vaan vältellä jatkuvasti muitten katseita? Sehän se vasta outoa olisikin!

Vierailija
7/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä seuraavalle tuijottelijalle kieltä.

Vierailija
8/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan edes huomaa, jos joku katsoo minua...

Vierailija
9/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien vaan vältellä jatkuvasti muitten katseita? Sehän se vasta outoa olisikin!

ap

Vierailija
10/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama missä liikkuu, on. Aina vastaantulija tuijottaa.

Kadulla tai kaupassa tuijottajasta sentään pääsee eroon, mutta junassa/bussissa joutuu kärsimään tuijotuksesta koko matkan.

Vierailija
11/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotin suojatietä ylittässeni autoilijaa, joka ei sitten käyttänyt vilkkua. Vaikea tietää mihin menossa, jos ei vilkku näy!

Teki mieli näyttä sormimerkkejä, mutta annoin olla.

Vierailija
12/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan edes huomaa, jos joku katsoo minua...

silmät viiruina ja kuten tiedetään siinä kahvilassa on pöydät vierekkäin, ei voi välttyä huomaamasta kun joku tuijottaa.

Olen törmännyt tuijottelijoihin muuallakin. Varsinkin jos liikkuu jonkun miehen kanssa. :D

ap

Vierailija
13/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotin suojatietä ylittässeni autoilijaa, joka ei sitten käyttänyt vilkkua. Vaikea tietää mihin menossa, jos ei vilkku näy! Teki mieli näyttä sormimerkkejä, mutta annoin olla.

Vierailija
14/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät edes hätkähdä, kiusaannu tai käännä päätä muualle, jos heitä katsoo takaisin. "Mitäs tölläät?!". Suu auki vain jatkuu se möllötys.

Vierailija
15/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteli, että jompikumpi teistä näytti tutulta, ja yritti miettiä, että mistä teidät ehkä voisi tuntea.

Tai sitten oli ajatuksissaan, eikä tietoisesti katsonut mihinkään.

Tai sitten oli huonokäytöksinen idiootti.

Tietysti on tärkeää, että hän oli lihava, koska lihavat ihmiset ovat oksettavia.

Vierailija
16/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotin suojatietä ylittässeni autoilijaa, joka ei sitten käyttänyt vilkkua. Vaikea tietää mihin menossa, jos ei vilkku näy! Teki mieli näyttä sormimerkkejä, mutta annoin olla.

kysymykseen. Jos olet joku kissimirri, että se tuijottelu sinua hivelee niin pieppä suus!

Vierailija
17/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntui kuitenkin että hän tuijotti etupäässä minua ja hyvin intesiivisesti ja avoimesti. Vaikka hänellä oli siinä pöydässä (nais)seuraa. En tiedä. Mutta joka tapauksessa minusta se oli vähän moukkamaista.

ap

Vierailija
18/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on liikennesääntöihin kuuluva asia.

Muta en tuijota viereisessä pöydässä istuvia, se on ihan eri asia.

Vierailija
19/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tujottamalla saa äärimmäisen helposti annettua itsestään kuolaavan idiootin kuvan.

Vierailija
20/26 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on liikennesääntöihin kuuluva asia.

Muta en tuijota viereisessä pöydässä istuvia, se on ihan eri asia.

Vai että seuraa muita tiellä liikuvia, mihin he kääntyvät, jarruttavatko jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi